טלנט
זה תוכנה שקיימת בכל גרסאות ווינדווס, ויש לה מקבילות גם בלינוקס. היא בעצם מאפשרת לך לדבר עם שרת הIRC בפרוטוקול הIRC. הכל בשורות פקודה. אין לא חלונות, לא כפתורים, לא כלום. למשל אם לכתוב משפט לחדר נעשה כך בפרוטוקול עצמו
PRIVMSG #^lobby :I am cow וכך יראה טקסט שמישהו כתב :^
[email protected] PRIVMSG #^Lobby :δδδ
זה אם אתה רוצה להתחבר מכל מחשב, בלי להתקין כלום. כך בחשבון שזה מומלץ למתקדמים לך לRUN כתוב telnet שם כתוב
open [server] 6667
לאחר שתראה את השורה הזאת
:[server] NOTICE AUTH :*** Looking up your hostname...
תתחיל לכתוב אחד אחר השני (אתה לא תקבל שום הודעת אישור אליהם או משהו כזה)
user [identd] 1 1 :[real name] nick [nick]
וזהו, אתה אמור להיות מחובר מעכשיו כל מה שתבצע יהיה בפקודות.. ואם אתה פשוט לא רוצה מירק, יש עוד אלף אלטרנטיבות