חשבתם פעם...

קיר קמט

New member
איזה שטויות

די להאמין לכל לוקש שמוכרים לך תמצאי לי עוד שלוש ליגות שעושים בהן את זה.
 
בדיוק

הבעיה היא שלקבוצות שלנו אין מספיק כסף, אז הן משלמות לשחקנים רק כמה מאות אלפי שקלים בשנה. אם הן יוכלו להגדיל את התקציב שלהן ולשלם לאותם שחקנים מיליונים, אין ספק שזה יהפוך אותם לשחקנים הרבה יותר מוכשרים.
 

a r i e l ariel

New member
כל כך ירוד?

קצת הגזמת,אמנם לא מהמצטיינים וזה מה יש. עם התאחדות קצת נורמלית אולי היינו מגיעים פעם בכמה שנים לאיזה מונדיאל או יורו,לא יותר מזה
 
לא צריך להשוות אותנו לכל העולם...

אסור להשוות אותנו למשל לאנגליה, שם יש תרבות כדורגל של 150 שנה והרבה יותר אוכלוסיה. צריך להשוות אותנו למדינות עם 5 מיליון אזרחים. וכן, מול דנמרק (ולא רק ב5:0) - נכשלנו. אני, אגב, לא חושב שהכדורגל שלנו ברמה כ"כ ירודה, אם נשווה להרבה נבחרות באירופה. פה בארץ פשוט אוהבים להשמיץ האחד את השני וצריך לומר את האמת: יש לנו דור נוראי של כדורגלנים, אבל עם עבודה נכונה זה עשוי להשתנות.
 
תדרגו את כל המדינות עפ"י מס' תושבים

ותשוו לדירוג פיפ"א. אם תגלו שבדירוג האחרון אנחנו ממוקמים נמוך יותר תקבלו אישור להמשיך להתבכיין.
 
לא רק מס' תושבים שייך

אחרת סין, הודו, בנגלדש ואינדונזיה היו צריכות להיות מעצמות על בכדורגל... וזה לא כך בפועל! מעבר לסטטיסטיקה יש גם עניין של מסורת.
 
עזבו אותכם מהתושבים

בנאדם ממוצע בארץ לא יכול להרשות לעצמו ללכת לכל משחק כדורגל (כמו באנגלית לדוגמא) הכל בגלל ההבטלה, ה-כ-ס-ף
 

קיר קמט

New member
אבטלה*

בברזיל אנשים יותר עניים מכאן, ואני לא רואה אותם בדיוק נכשלים פעם אחר פעם.. עזבי אותך ברזיל, להם יש 250 מליון תושבים, תראי את כל דרום אמריקה.
 
המחירים בהתאם לרמת ההכנסה

מחיר למנוי באנגליה הוא 20 פאונד למשחק (כ140 ש"ח), וזה נכון ל99 - אולי עכשיו אפילו עלה... אם מישהו לא מנוי רוצה ללכת למשחק בודד אז הוא משלם יותר אם הוא בכלל יימצא כרטיס בשוק החוקי. בספרד כרטיס למשחק של נבחרת ספרד עלה לי כ60 ש"ח בזמנו והאיצטדיון היה מלא. שם המחירים היו נמוכים יחסית ב99' כי רמת ההכנסה הייתה נמוכה דאז. בטח היום המחירים שם עלו מאז שהם הצטרפו לגוש האירו.
 

ophirein

New member
דבר ראשון...

חומר חשוב למחשבה אני יודע שזה כבר לא כל כך חדש, אבל יש לי כמה מילים לשדרים של ערוץ 1: איך אתם רוצים שהנבחרת שלנו תצליח עם חוסר הפירגון שאתם נותנים לה, לעומת הפירגון שאתם נותנים לצרפת, לדוגמא (בגלל שזה היה המשחק האחרון שראיתי). כל זה מטבטא בזה שכשהנבחרת שישראל משחקת נגדה תמיד אחראית לתוצאותת ישראל אף פעם לא טובה, אם ישראל מגיעה למצב של שער, זה בגלל טעות של הגנת היריב, לא בגלל מהלך מוצלח, לשם שינוי וחס וחלילה, של ישראל. שיא הטימטום הגיע לכך שכשזידן במשחק האחרון, שלא שיחק כלכ כך טוב, אך ערוץ 1 לא יכולים בלי לשבח את השחקן הצרפתי-אלג'ירי, מסר כדור לאחור, להגנה, והשדר של ערוץ 1 הילל את המהלך הזה! ותחשבו על זה!
 

שחר .ו

New member
חשבתי על זה

ולא החלטתי אם לצחוק או לבכות. אתה חושב שבאמת הבעיה של הכדורגל שלנו זה השדרים? אומנם ציבור הצופים והאוהדים בישראל הוא דיי מטומטם, אבל לא עד כדי כך שיספרו לה שבניון הוא זידאן (למרות שביומיים האחרונים יש מגמה כזו ) וצרפת היא בכלל נבחרת שבאה להפריע לכדורגל האטרקטיבי של גרנט. ביום שזה תהיה הבעיה של הכדורגל שלנו , אנחנו נזכה במונדיאל.
 

ophirein

New member
לא, אבל...

אבל אם היית מחכה עוד כמה דקות ,היית מקבל את התשובה שלי. אבל תחשוב שזה יכול להשפיע מנטלית זה שתגיד לישראלים שהם יכולים, אולי הם יבואו כדי לנצח, ולא כדי להפסיד בכמה שפחות נקודות. ואם כבר מדברים ההשפעה הפסיכולוגית, זה שאייל שברקוביץ, ושלמה שרף מחזק אותו, אם כל ההערכה שיש לי לשניהם, בא ואומר שלא יהיה עוד שחקנים כמוהו בארץ, מה זה עוזר לשחקן הישראלי הצעיר כשאתה אומר לו שאין מצב שהוא יהיה שחקן ברמות הגבוהות בעולם, אז הוא יבוא בגישה של "אני אפס"!
 

ophirein

New member
דבר שני

ועכשיו לעניין! לדעתי, בארץ שלנו, יש המון כשרונות, אחד אחד יותר משובח מכל יין צרפתי טוב. אבל הבעיה שבארץ שלנו, לצערי, לא יודעים איך לטפל בחומר הזה שמסתובב ביננו. כמעט בכל מקום בעולם, יש אימונים, לילדים, 4-5 ואפילו יותר בשבוע, ילדים, קטנים, גילאי 7-8, אימונים לפעמים של מספר שעות, בקיצור - קורעים אותם, וזה מוביא תוצאות טובות. אבל, בארצינו, מה עושים? מתי שחקן מגיע למצב של 4-5 אימונים בשבוע? - במקרה הטוב בנוער, ובמקרה המצער בבוגרים. עוד בעיה שיש אצלינו, שהיא בעיה שבקלות ניתנת לפיתרון, היא בעיית המשמעת, והחמורה יותר - האגואיםטיאות. אם תיקח שחקן מגיל כמעט אפס, או במקרה הרציונלי - גיל 5, ותלמד אותו לשחק כדורגל, תאמן אותו טוב, תחנך אותו למשמעת ותלמד אותו לשחק בקבוצה - או בקיצור תקרע אותו - ישראל תהיה מעצמת כדורגל, ובלי צחוק. אני רק בן 15, אבל קלטתי את העניין, אבל יש בעיה אחת - לי אין את הכלים. אם יש מישהו, או קבוצת אנשים שחושבת שיש להם את הכלים המתאימים, ורוצה כיוון או עזרה, אני אשמח לתת אותם. מי שרוצה ליצור איתי קשר, שישאיר תגובה לתגובה הזאת, או שישלח לי אי מייל: [email protected] ותחשבו על זה!
 
אתה צודק וזה לא חדש

העבודה על היסודות קלוקלת. במדינות אחרות הקימו אקדמיה לספורט שעבדה עם נערים מגילאים צעירים בתנאי פנימייה. (כמו השחיינים שלנו במכון וינגייט). כששחקן צעיר מגיע לנוער (ששם זה בדרך כלל המקום הראשון שהוא מתחיל להתאמן ברצינות) הוא חסר יסודות בסיסיים של כדורגל. יש לנו שחקנים בליגת העל שאפילו לא יודעים לתת פס או הרמה כמו שצריך! זה לא כשרון ולא מדובר באיזה דריבל מדהים, זו עבודה טכנית! מכאן הכל מתחיל. אצלנו זה חמור במיוחד בגלל שבין הנוער לבוגרים יש 3 שנים צבא, שאפילו עם ההטבות שהספורטאים מקבלים, עדיין בולם את ההתקדמות שלהם.
 

ophirein

New member
הצבא לא בולם!

הצבא הוא דווקא לא הגורם לבלימת ההתקדמות של הספורטאים. קח לדוגמא את טל בן חיים, בלם במכבי ת"א ונבחרת ישראל, הוא עכשיו בצבא, עושה עכשיו את השנה השלישית או הרביעית במדי מכבי ת"א ואני לא ראיתי שהצבא בלם את ההתקדמות שלו, הוא דווקא נורא השתפר בשנים האילו. או עוד דוגמא טובה - יוסי בניון, מתי הוא היה השחקן המוביל של מכבי חיפה? כל זה היה בזמן הצבא. אז אני לא חושב שהצבא שלנו הוא הגורם לבלימת ההתקדמות של השחקן הישראלי.
 

great one

New member
תשובה רצינית ביותר

שאלת את שאלת המאה בכדורגל הישראלי ולדעתי התשובה מתחלקת לכמה חלקים. א. הבעיה הראשונית מתחילה בחוסר חינוך גופני בבי"ס היסודי ממשיך לחטיבה ואח"כ לתיכון. ב. העבודה בביה"ס לכדורגל וקבוצות הילדים לקויה, מעדיפים ילדים עם יכולת כדרור מאשר ילדים עם יכולת גופנית גבוהה,קרי פיזיות ומהירות לדוגמא. ג. בנוסף לכך המאמנים שעובדים עם הילדים בביה"ס לכדורגל וקבוצות הילדים לא מספיק טובים (מורים להתעמלות בבי"ס). ד. כששחקנים גומרים גיל נוער ועולים לבוגרים מדברים ישר על משכורות פרמיות ראיונות בעיתונים. ה. שכר השחקנים בארץ בשנות התשעים הרקיע שחקים השחקנים הבינו שיש אוהדים שיבואו בכל מקרה ובעלי בית של קבוצות שישלמו כל מחיר הדבר הזה נתן לגיטימציה לשחקנים לא להשקיע את כל כולם ולא לנהל חיים ספורטיביים.
 

סמיאגול

New member
המאמנים הישראלים

הם ברובם רס"רים שלא מבינים כלום בכדורגל. ומכיוון שרוב המאמנים היו קודם שחקנים הרי ששום דבר לא ישתנה. תחשוב על זה ככה מאמנים ישראלים דורשים מהשחקנים שלהם לא לחשוב (דבר שלא יעלה על הדעת של מאמן אירופאי/דרום אמריקאי/אפריקאי מכיוון שמשחק הכדורגל מבוסס על מחשבה. השחקנים האלה הופכים בגיל שלושים פלוס למאמנים וכדי להתמודד עם הכדורגל האירופאי הם חייבים לחשוב אבל אדם שלימדו אותו לא להשתמש בשכל במשך ארבעים שנה לא יכול להשתנות
 
אברם גרנט לא היה שחקן

או ליתר דיוק היה שחקן נוער ונפצע (אם אני זוכר נכון, בתאונת דרכים) בגיל 17.
 

קוביבוי

New member
שמע

בשביל להיות מאמן כדורגל אתה צריך לעבור קורס מאמנים מאמן כדורגל לא חייב להיות שחקן בעבר... Kobi boY:)
 
למעלה