חשבתי שהגיע הזמן..

נעים מאוד...

ערב טוב לך טוסטרון... <מושיטה או היד לטוסטרון> אני מאיה... <לוחצת את רגלו של טוסטרון, נזהרת שלא למחוץ> אתה יפיפה...אתה כבר יודע? טוב... אז יש לי הצאה בשבילך... רוצה להכיר את הלנה שלי? היא לבנה...כמו כלה. יחד תהיו זוג נפלא. <טוסטרון בורח עם הזנב מתחת לרגליים> טוף... כנראה שגם הוא לא רוצה להיות איתי באותה משפחה... לירני...הוא מתוק. מקווה שברגעים הקשים הוא מנעים לך את הזמן... לפחות עכשיו אני יודעת שאת לא בד. אוהבת אני (אמא של הלנה ודפני ז``ל)
 
יוווו....

טוסטר מחפש כלה כבר המון זמן.... כנראה הריח המסריח שיש לו בפה, לא עוזר לו במיוחד.. אבל עד שהצלחתי לכווץ את התמונה...מאתמול אני מנסה והינה הצלחתי....ואת יודעת מה מאיו`ש? התגובה שלך הייתה שווה את זה... אוהבת, אני (החברה הזמנית של טוסטר..כדי שלא יהיה בודד)
 
איזה כיף... :)

לירני... עשה לי כל כך טוב לקרוא שהלנה עשתה לך קצת טוב על הלב והעלתה לך חיוך על הפנים... ולגבי הריח... הם יכולים להחליף אותו בזמן הנשיקה... כפי שאת וודאי יודעת גם היא סובלת מהמכה הזו. ניסיתי לשכנע אותה להשתמש במי פה אבל היא לא מסכימה. ואם כבר יש מישהו שצריך את זה דחוף זה צ`אק - הכלב של המשפחה שלי. הוא מסריח לאללה ולא מיין. אז לה אני כבר מוותרת... אוהבת אותך לירני. ושמחה אם את שמחה אפילו קצת. תני חיבוק לטוסטר בשמי...ותזכירי לו שהוא אף פעם לא לבד. אני.
 
למעלה