נעזרתי בעצתך ושלחתי לבחור הודעה אתמול
למרות שכתוב שהוא בדכ חוזר אחרי שעה, הוא לא חזר אלי.... יש לך הצעות ? לצערי לא מכרתי כלום עדיין באמזון. בקשתי שיפתחו לי קטגוריה, שלחתי לאמזון 3 חשבוניות של ספקים כמו שבקשו, ומשום מה לא קבלתי אישור למכור בקטגוריה. אם למישהו יש רעיון או יודע מה לעשות כדי שיפתחו לי, אשמח.
תודה