חרמון יום ראשון !

thener

New member
חרמון יום ראשון !

מעניין שדווקא היום המצלמות באתר לא עובדות (15:00 )
אני מוכן להתערב שכל "המקורבים " חוגגים היום בפאודר .....

ומפה אני קורא לכולם בקריאה נרגשת - להחרים את האתר !!!

מי מצטרף לקריאה ?

בברכה .
 

natyh

New member
להחרים את יורשליים

החל ממחרתיים אני עולה מחר ...
 
למעלה