חרמון יום ראשון ! מעניין שדווקא היום המצלמות באתר לא עובדות (15:00 ) אני מוכן להתערב שכל "המקורבים " חוגגים היום בפאודר ..... ומפה אני קורא לכולם בקריאה נרגשת - להחרים את האתר !!! מי מצטרף לקריאה ? בברכה .