גוני ממשגב
New member
חרם על הערוץ הראשון!
ערוץ אחד, במשך תקופה ארוכה, מאז נכנס היו"ר יוסף בראל לתפקידו, משתק כל אפשרות שבו לביקורת כלפי המדינה ומדיניותה. על-פי הטענות, פוליטיקאים מהממשלה השתלטו על הרשות והם אלו שמנווטים כעת את סיקורה העיתונאי ה"אובייקטיבי" כביכול. כידוע, בפני עיתונאים רבים משורותיה של רשות השידור הוצגה הדרך הישרה החוצה, לאחר שמתחו ביקורת כלפי מדיניות הממשלה. האחרונה ששילמה בתפקידה על ביקורתה כלפי מדיניות הממשלה היא אורלי וילנאי, הפעם הביקורת הופנתה כלפי המדיניות הכלכלית של הממשלה. רבים התפטרו עוד לפני שהספיקו לפטרם, ביניהם עיתונאים מוערכים כמו גלעד עדין, רפיק חלבי, דן שילון, אלון בן-דוד, דן מרגלית, שלומי אלדר, גיל תמרי, אמנון אברמוביץ', עמנואל הלפרין, ועוד רבים וטובים. בכירים בשלטון מתערבים כבר תקופה ארוכה בתכנים של חברות החדשות של הערוצים. למעשה, נוצר מצב בו רשות השידור, הפועלת במסווה של גוף תקשורתי ממלכתי-ציבורי, מתפקדת כיום כגוף תעמולה פרטי של הממשלה ומפלגת הליכוד. האם דבר כזה הגיוני במדינה דמוקרטית בה חופש הביטוי אמור להוות את אחד מעוגני היסוד הבסיסיים שלה...??? נו, אז מה עושים....?? http://news.walla.co.il/?w=//477553 http://images.maariv.co.il/cache/cachearchive/22042004/ART694596.html http://news.walla.co.il/?w=//479303
ערוץ אחד, במשך תקופה ארוכה, מאז נכנס היו"ר יוסף בראל לתפקידו, משתק כל אפשרות שבו לביקורת כלפי המדינה ומדיניותה. על-פי הטענות, פוליטיקאים מהממשלה השתלטו על הרשות והם אלו שמנווטים כעת את סיקורה העיתונאי ה"אובייקטיבי" כביכול. כידוע, בפני עיתונאים רבים משורותיה של רשות השידור הוצגה הדרך הישרה החוצה, לאחר שמתחו ביקורת כלפי מדיניות הממשלה. האחרונה ששילמה בתפקידה על ביקורתה כלפי מדיניות הממשלה היא אורלי וילנאי, הפעם הביקורת הופנתה כלפי המדיניות הכלכלית של הממשלה. רבים התפטרו עוד לפני שהספיקו לפטרם, ביניהם עיתונאים מוערכים כמו גלעד עדין, רפיק חלבי, דן שילון, אלון בן-דוד, דן מרגלית, שלומי אלדר, גיל תמרי, אמנון אברמוביץ', עמנואל הלפרין, ועוד רבים וטובים. בכירים בשלטון מתערבים כבר תקופה ארוכה בתכנים של חברות החדשות של הערוצים. למעשה, נוצר מצב בו רשות השידור, הפועלת במסווה של גוף תקשורתי ממלכתי-ציבורי, מתפקדת כיום כגוף תעמולה פרטי של הממשלה ומפלגת הליכוד. האם דבר כזה הגיוני במדינה דמוקרטית בה חופש הביטוי אמור להוות את אחד מעוגני היסוד הבסיסיים שלה...??? נו, אז מה עושים....?? http://news.walla.co.il/?w=//477553 http://images.maariv.co.il/cache/cachearchive/22042004/ART694596.html http://news.walla.co.il/?w=//479303