חרם על הערוץ הראשון!

חרם על הערוץ הראשון!

ערוץ אחד, במשך תקופה ארוכה, מאז נכנס היו"ר יוסף בראל לתפקידו, משתק כל אפשרות שבו לביקורת כלפי המדינה ומדיניותה. על-פי הטענות, פוליטיקאים מהממשלה השתלטו על הרשות והם אלו שמנווטים כעת את סיקורה העיתונאי ה"אובייקטיבי" כביכול. כידוע, בפני עיתונאים רבים משורותיה של רשות השידור הוצגה הדרך הישרה החוצה, לאחר שמתחו ביקורת כלפי מדיניות הממשלה. האחרונה ששילמה בתפקידה על ביקורתה כלפי מדיניות הממשלה היא אורלי וילנאי, הפעם הביקורת הופנתה כלפי המדיניות הכלכלית של הממשלה. רבים התפטרו עוד לפני שהספיקו לפטרם, ביניהם עיתונאים מוערכים כמו גלעד עדין, רפיק חלבי, דן שילון, אלון בן-דוד, דן מרגלית, שלומי אלדר, גיל תמרי, אמנון אברמוביץ', עמנואל הלפרין, ועוד רבים וטובים. בכירים בשלטון מתערבים כבר תקופה ארוכה בתכנים של חברות החדשות של הערוצים. למעשה, נוצר מצב בו רשות השידור, הפועלת במסווה של גוף תקשורתי ממלכתי-ציבורי, מתפקדת כיום כגוף תעמולה פרטי של הממשלה ומפלגת הליכוד. האם דבר כזה הגיוני במדינה דמוקרטית בה חופש הביטוי אמור להוות את אחד מעוגני היסוד הבסיסיים שלה...??? נו, אז מה עושים....?? http://news.walla.co.il/?w=//477553 http://images.maariv.co.il/cache/cachearchive/22042004/ART694596.html http://news.walla.co.il/?w=//479303
 
זה נורא...

בהנחה שזה נכון!!! אבל... יש עוד משו.. הערוצים המסחריים הם גם לא לגמרי אוטונומים.. בעלי הממון.. אלא שממנים את הערוצים(אם בהשקעת כסף במניות , או בפרסומות) שולטים גם באיזושהי מידה על הערוצים...וגם הם יכולים , ואני בטוחה שהם אכן עושים, להשפיע על תוכן הידיעות שאתה מקבל!!! כל הערוצים זה ככה... בערוץ שהוא בידיים פרטיות אז האיש שהערוץ שלו יכול להחליט מה הוא רוצה לשדר ומה לא... צריך לדעת להטיל ספק ול"לסנן" את הדברים שאתה קולט..
 
זה לא רק...

הערוץ הראשון, אלא כל אמצעי התקשורת בארץ. הצינזור פה הוא אדיר והרבה מהקורה בשטחים בכלל לא מדווח בארץ אלא רק בחו"ל. בגלל שאנחנו האזרחים לא באמת יודעים מה קורה, אח"כ אנחנו לא מבינים למה יש כל כך הרבה ביקורת בעולם כלפי המדיניות של הצבא והממשלה "שלנו". תנסו להקשיב לאמצעי התקשורת בחו"ל ופתאום תגלו צד אחר לגמרי בסכסוך-מלחמה הזה. כל דבר שקשור לפשעי המלחמה שצה"ל עושה בשטחים, לא מסוקר בארץ. יופי של דמוקרטיה...
 

gertzman

New member
יובל שטייניץ ותמר גוז'נסקי.

הציעו הצעה\ות חוק נגד - בעלות צולבת (= הבעיה) באמצעי התקשורת, בשנת 2000. מישהו יודע מה קורה עם זה?
 
למעלה