חרבו של מוחמד ימ"ש - שאול צדקא

לאה2707

New member
חרבו של מוחמד ימ"ש - שאול צדקא ../images/Emo46.gif

חרבו של מוחמד קו ישר מחבר בין הדולפינריום לבין מגדלי התאומים, בין פיצריית סברו לבין הפנטגון, ומי שאינו מבין זאת יגרום להתרחשותה של הקטסטרופה הבאה האפוקליפסה שנחתה על ראשה של אמריקה היא המשך מעשי ההתאבדות נגד אזרחים ישראלים – אבל באמצעים אחרים. סיכום אריתמטי פשוט מעלה כי מספר קורבנות ה"אינתיפאדה" הנוכחית בשנה האחרונה שווה לכ-7,000 הרוגים במושגים אמריקנים. קו ישר מחבר בין הדולפינריום לבין מגדלי התאומים, בין פיצריית סברו לבין הפנטגון, ומי שאינו מבין זאת יגרום להתרחשותה של הקטסטרופה הבאה. האמריקנים לא רק שלומיאלים, הם גם ירחמיאלים. אם הם יחפשו את הרוצח באפגניסטן, הם יהפכו את עצמם לבדיחה של המילניום. את טביעת האצבעות למתקפה המפלצתית הזאת יש לחפש בדמשק, בביירות, בבגדד, בטהראן, בחרטום, ברמאללה, אפילו בקהיר ובריאד. כן, גם בארצות הכביכול "מתונות" של העולם הערבי. אם יהפוך בן-לאדן לנבל התורן של האומות החופשיות, יגיע גם תורם של גורדי השחקים באירופה. לא מדובר בפעולת תגמול על תמיכתה של ארה"ב בישראל. מדובר במלחמה בין הציביליזציה המערבית הנוצרית-יהודית לבין כוחות החושך של האיסלאם והעולם הערבי. זהו עימות שורשי בין הקדמה לבין הנחשלות, בין הנאורות לבין הברבריות, בין המודרנה לבין הפרימיטיביות. העולם המוסלמי מבקש להשיב אותנו לימי הקוראן. הוא עושה זאת בשם חרבו של מוחמד, ומבחינתו אין הבדל בין עובדי מרכז הסחר העולמי לבין ילדים ישראלים העושים את דרכם לבית הספר. הדיסקוטק על חוף הים, שבו נהרגו 21 בני נוער, מסמל בעיניהם את המערב השנוא – מתירנות, נהנתנות וחומרנות. כך גם מנהטן. כך מרכזי הבילוי של המחר, בלונדון, בפריז ובברלין. במשך שנה שלמה דיממו הישראלים למוות ברחובות ערי המדינה. העולם המערבי – בעיקר אירופה – סירב לנקוף אצבע. הוא טרח לנזוף בישראל על שהתנקשה בחייהם של ראשי הטרור, במקום להעניק לה גיבוי על נחישותה לרוצץ את ראשו של הנחש. המערב מתח ביקורת על ישראל, שהעיזה לחסל לפני 20 שנה את הכור העירקי בבגדד. ישראל היתה לחוד החנית של העולם הנוצרי מול אויב צמא דם, וספק אם הכרה זו חלחלה אפילו עתה למוחם של מנהיגי הדמוקרטיות המערביות. ארצות הברית חייבת להנהיג מלחמת חורמה ממושכת כנגד העולם המוסלמי הקיצוני. למלחמה זו עלייה לרתום את אירופה. על השתיים לעקור מן השורש לא רק את משטר הטאליבן המטורף באפגניסטן, אלא את ממלכת הטרור של עזה, את ארגוני החבלה היושבים בדמשק, את ההסתה האנטי-מערבית בעיתונות המצרית הממשלתית, את התרומות המועברות מסעודיה לקופת ה"חמאס", את ההתחמשות הגרעינית של אירן, את החיזבאללה המנהל את החיים בלבנון, את הממשלה העירקית, את חונטת החמולות של סודן ואת הכנופיות הפלסטינית המזוינות בשטחים. על קצה הכידון יש להניח את ראשיהם של קדאפי, ערפאת, אסד, נסראללה וכל האחרים שהיו לגיבוריו של כנס דרבן הכמעט נשכח. הגיע הזמן שגם המערב יאמץ ג´יהאד משלו. מלחמת קודש שבמסגרתה לא יירתע מכל פעולה, גם אם זו תביא למותם של אזרחים מוסלמים. זוהי מלחמת גוג ומגוג, שבה יש להכריע אחת ולתמיד את הלאומנות הערבית ואת הרדיקליות המוסלמית, בדם, באש ובתמרות עשן. ותחשבו על זה. לאה
 

טל קר

New member
זה קצת אוף טופיק לנושא הפורום

אבל אענה. לדעתי דת יכולה להיות חיובית לאנשים מסוימים, אבל גם יכולה להביא אנשים מסוימים למצבים שליליים מאוד. היא חיובית כששואבים ממנה נחמה, היא שלילית כשאנשים חושבים שהם מיצגי אלוהים עלי אדמות, שבטוחים שהם יודעים מה אלוהים רוצה, שרק דרכם היא הדרך הנכונה ובאים לפעול בשמו. לכל דת יש את הקיצוניים שלה. ליהודים יש למשל את ברוך ה"גבר" ויגאל עמיר וגם את נטורי קרתא שמפגינים בדרבן נגד המדינה, לנוצרים את האינקויזיציה הנוצרית או הימין הקיצוני בארה"ב, ואת אלו שיורים ברופאים שמבצעים הפלות, ולמוסלמים את הטרוריסטים שיצאו מן האיסלאם. הבעיה היא הפונדמנטליסטים בכל הדתות, אלו שחושבים שיש להם מונופול על הדת. אלו שפוסלים אנשים אחרים כי הם לא מאמינים במה שהם מאמינים בו, אלו שחושבים שיש להם קו ישיר לאלוהים. והתכונה הזו לא שייכת רק למוסלמים, אלא לקיצונים בכל הדתות.צריך להלחם נגד כל ארגוני הטרור, שיהיו נוצרים או מוסלמים או יהודים או WHATEVER. צריך לצאת נגד משטר כמו מה שקורה באפגניסטן שמדכא נשים בצורה שלא תאמן. אבל צריך לצאת נגד פונדמנטליזם, לא נגד האיסלאם. אני ממש לא בעד דם ואש ותמרות עשן. אני בעד שיתוף פעולה בין המדינות, פעולות מודיעין, עצירת טרוריסטים, בכל מדינה בה יתחבאו, והעמדתם לדין. לא מדובר כאן בפעולה של מדינה נגד מדינה אלא של טרוריסטים נגד מדינה. אין את מי להפציץ, יש את מי לעצור ולשפוט.
 

לאה2707

New member
לא כל מוסלמי - עמוס עוז ../images/Emo5.gif

לטל החמודה, זה בכלל לא אוף טופיק לנושא הפורום. חכי בסבלנות, המסקנות יגיעו בהמשך. ולכן אני מצרפת מאמר נוסף של עמוס עוז, שתחשבו גם על זה. הקשר יפורט בהמשך. לא כל מוסלמי לא האיסלאם הוא "השטן הגדול", גם לא הערבים, כי אם השנאה והקנאות, שתי מחלות הנפש הגדולות של כל הזמנים, היכו בנו מכות קשות אמת, גל של קנאות דתית ולאומנית גואה בשנים האחרונות בכל רחבי האיסלאם, מן הפיליפינים דרך שכם ועזה ועד לוב ואלג´יריה, ומאפגניסטן ואירן דרך עירק ולבנון עד סודן. כאן בישראל אנו טועמים את טעמה המורעל של הקנאות הזאת: יום יום אנו עדים לקשר שבין הסתה רווית שנאה לבין רציחות המוניות ובין דרשות דתיות המקדשות את הג´יהאד ואת המתאבדים הרוצחים לבין פיגועי תופת ומתאבדי תופת. לא פעם, עובדת היותנו קורבן לקנאות ערבית מוסלמית מעוורת את עיניינו מלראות כי הקנאות הלאומנית והדתית נמצאת בקו עלייה גם בחלקים שונים של העולם הנוצרי. וגם אצלנו. גם בעם היהודי. אם אכן יתברר כי אסונה של אמריקה בא לה מפני שקנאי דת מוסלמים מתירים את דמה ומתארים אותה שוב ושוב באוזני מאמיניהם המשולהבים כ"שטן הגדול", חובה על אמריקה, וגם על ישראל, "השטן הקטן", להיערך לקראת מאבק קשה וממושך. אולי אך אנושי הוא שבתוך ההלם והאבל הנורא מצייץ אצלנו כאן בישראל גם איזה סיפוק קטן ומכוער: "עכשיו הם סוף כל סוף יבינו ללבנו. מעכשיו שוב לא נהיה כל כך מבודדים". הציוץ הזה מסוכן לנו מאוד: הוא עלול להשכיח מלבנו כי עם או בלי קנאות איסלאמית וטרור ערבי, אין שום צידוק לכך שאנו ממשיכים לכבוש ולדכא את העם הפלסטיני ולמנוע ממנו את זכותו הטבעית לעצמאות. כל רחבי האוקיינוסים לא יכלו להגן על אמריקה מפני הטרור. השטחים הכבושים בידי ישראל ודאי שאינם מגינים עליה כי אם להיפך, מסבכים ומכבידים על מלחמתה שלה בטרור. הכיבוש חייב להסתיים, וככל שיסתיים מוקדם יותר – כן ייטב גם לכובשים וגם לנכבשים. קל ומפתה מאוד לגלוש עכשיו לכל מיני קלישאות גזעניות על "מנטליות מוסלמית", על "האופי הערבי", ושאר זיבולים מסוג זה. אבל דווקא למראה הפשע הנורא בניו-יורק ובוושינגטון חייב כל אחד מאתנו להזכיר לעצמו: אין זה מאבק בין דתות, ואף לא בין עמים. זהו מאבק בין הקנאים אשר אצלם המטרה, מטרה דתית, לאומנית או אידאולוגית, מקדשת את כל האמצעים – לבין בני אדם הרואים קדושה עליונה בחיים עצמם, ואינם מסוגלים לעשות מעשי רצח כדי לקדם את שאיפותיהם. חרף ריקודי השמחה המתועבים שפרצו בים הפשע בחוצות רמאללה ועזה, אסור לשום אדם ישר לשכוח: רובם המכריע של המוסלמים בעולם, רובם המכריע של הערבים, אינם שותפים לפשע ואינם לוקחים חלק בשמחה לאיד. רובם מזועזעים ואבלים וחפויי ראש כמו כל האנושות. אולי דווקא להם יש סיבות נוספות לאבל, מפני שכבר ניכרים סימנים ראשונים לגל עיוור של שנאה גורפת כלפי כל מוסלמי וכל ערבי. שנאה כזו אינה תגובה על הפשע אלא היא דווקא מילוי משאלותיהם של הפושעים. בל נשכח: לא האיסלאם הוא "השטן הגדול", גם לא הערבים, כי אם השנאה והקנאות עצמן. הקנאות והשנאה, שתי מחלות הנפש הגדולות של כל הזמנים, היכו בנו מכות קשות ומכאיבות. ניאבק בהן, אבל נישמר מאוד שלא נידבק בהן. (13.09.01 , 14:09)
 

טל קר

New member
והנה הודעה קשורה של מישהו מDC

"שלום לכולכם, באתי לרגע להתארח לכם בפורום על מנת לשתף גם אתכם במשהו שקראתי... וכמו בישראל, גם לאמריקה זה מגיע... אז אצלינו זה רבנים קיצוניים, כדורים דרעים ועובדיה-ים (קשה בלשון רבים...) למיניהם, ופה בארה"ב זה כמרים קיצוניים שהפלא ופלא, מצאו את האשמים! בדיוק כמו בישראל, גם כאן האשמים הם ההומואים! זוכרים את התוכנית "מועדון 700"? כן כן, זאת שהייתה משודרת בערוץ המזרח-התיכון בישראל... הכומר פולוול נשא בתכנית זו דרשה ובה האשים את הליברלים, תומכי ההפלות, פמיניסטיות ואת ההומואים עליהם שם דגש מיוחד. "אתם, שניסיתם להפוך את ארה"ב לחילונית, אשמים במתקפה. אלוהים ממשיך להרים את מסך ההגנה ולאפשר את ההתקפות על ארה"ב", דברי פולוול. אז מי אמר שהדת מפלגת... (כותב שורות אלו השתמש בלשון שגיא נאור, ומתנגד בכל תוקף לכך חלקיק מילה שאמר הכומר המקולל ולא היה מתנגד שכמה דברים היו קורים לו, אך מפאת המצב אתאפק ולא אפרט.)"
 
למעלה