=חקר חלימה צלולה בישראל=

אוהד 55

New member
=חקר חלימה צלולה בישראל=

נשמע דיי מגוחך שאפילו שהוכיחו מדעית שחלימה צלולה היא משהו אמיתי בשנות השבעים עדיין היא לא נחקרת לעומק ברצינות, יותר מזה, זה מצחיק לשמוע כל כמה זמן שיש עדיין אנשים שלא יודעים מה זה חלומות צלולים.
אני יודע שלחלימה צלולה יש פוטנציאל עצום שיכול להשפיע על המין האנושי, ואני לא מגזים! כדי לקדם את חקר החלימה הצלולה בארץ אני התחלתי מיזם להעלות ועדה לחקר החלימה הצלולה.

אני מאמין שחלק ממכם שקוראים את זה עכשיו מסכימים כמוני, וזה בדיוק הרעיון, יש מחקרים שמשתמשים בחולמים צלולים כאמצעי חקירה ומיפוי המוח, יש אחרים שמעבירים קורסים על חלימה צלולה, אבל נראה שכולנו מפוזרים. מה אם נשים את כל האנשים האלו תחת גג אחד? לדעתי זהו הצעד הראשון לקידום חקר החלימה הצלולה.

וזה גם בדיוק הקטע שאתם יכולים לעזור לי בו. כדי להרים את הועדה הזאת צריך לדעת את מי להזמין, מי מעוניין, אני כרגע עובד על רשימה של שמות של כל האנשים שיש להם התעניינות בחלימה צלולה ואני אשמח אם תוכלו לידע אותי אם אתם מכירים או נתקלים בעתיד בכתבות על חלימה צלולה, חוקרים או מדענים שעורכים או ערכו ניסויים תוך כדי העזרות של חולמים צלולים, חוקרים של חלימה, מעבדות שינה או אפילו אנשים פרטיים שמעבירים קורסים בעצמם. מידע על כל מי שקשור לתחום יכול לעזור. כמובן שכולם צריכים להיות מהארץ.

תודה מראש לכל מי שמעוניין לעזור.
 

Boglob

New member
יש פה כמה אנשים

אני ממש אוהב את איך שאתה לוקח את זה ברצינות, באמת הגיע הזמן.
אני רוצה לציין את המלך בצהוב, הוא היה המנהל הקודם לפני וולפהרט והוא לקח דברים לרמה גבוהה ממה שאנחנו כרגע, הוא הצליח ליצור כנס עם שני פרופסורים על חלימה צלולה (שהוא בעצמו בעל תואר בפסיכולוגיה) שלצערי לא יכולתי להגיע עליו. אם תוכל ליצור קשר אני בטוח שהוא ישמח לעזור (למרות שהוא דיי עסוק עם תואר שני כרגע, בגלל זה לא רואים אותו הרבה בפורום)
יש לנו גם את מיכאל, בחור שלקח את המיסטיקה לרמה הכי קרובה לתואר שיש, הוא מעוד רציני בנושא, הוא היה פעם בכתבה בתוכנית אירוח, והוא גם מנהל קורסים בנושא,למיכאל יש אתר עם אתה רוצה לראות.
הם השניים הכי רציניים שאני מכיר, בטח יש עוד מלא ואני ישמח להצטרף ברגע שאני יסיים תואר אבל בנתיים זה כול מה שאני יכול לעשות כדי לעזור.
 

אוהד 55

New member
כמובן!

תודה שוב, אני באמת מאמין שחלימה צלולה יכולה לשנות את העולם, אבל קודם צריך שהעולם ידע עליה.
עם מיכאל דיברתי אבל אני צריך יותר הסבר על המלך הצהוב הזה, מאוד מרשים שהוא כינס שני פרופסורים שאם הם גם מעוניינים אני אשמח גם לדעת מי הם. איך אני יכול ליצור קשר איתו?
 

Boglob

New member
שמח לעזור

אני בעצמי לא בטוח לגבי המלך בצהוב, אף פעם לא הסתכלתי לפרטים שלו, הוא הבחור שעשה את הזאת, אני בטוח שאם תלך טיפה אחורה בעמודים תוכל להתחיל לראות אותו, הוא לא בדיוק מוחבא.
אגב, חשבת לגשת לאנשים טיפה מפורסמים? לא חייבים סלבריטאים אבל אנשים מוכרים שיוכלו להכיר את הנושא לקהילה רחבה יותר של אנשים, כי בנתיים הסיכוי להטקל בחלומות צלולים באינטרנט הוא קלוש. אפילו אני כמאט לא נתקלתי בנושא (למזלי נתקלתי בצ'אט של שני אנשים שדיברו על זה, ואני שמח על כך).
 

אוהד 55

New member
תודה, אני אבדוק את זה

הבחור בסרטון הוא מי שמכונה כאן בפורום "המלך הצהוב"?
אני אשמח אם תתן לי גם לינק לצ'אט. למה אתה מתכוון מפורסמים? שחקנים בארץ? מפורסמים בתחום חלומות צלולים כמו רוברט ואגנור?

מה שכרגע יש לי בראש זה לקבץ ביחד את אלו שמוכנים לחקור את הנושא לעומק ולבצע ניסוי מדעי שיוכיח את ישומיי השינה הצלולה באופן כה בולט שלא יהיה ניתן שלא להפיץ את השמועה על זה בעולם.
 

Boglob

New member
אכן המלך בצהוב

הבחור באמת היה רציני מאוד בנושא.
כשאני אומר מפורסמים אני לא אומר שחקנים (למרות שזה יהיה נחמד, חצלולים זה פשוט לא נושא כזה גדול עדיין), נראה לי צריך להתחיל בבלוגרים שהרבה אנשים מקשיבים להם. לדבר עם מפורסמים בתחום לא כול כך יעזור כי אנחנו צריכים דרך להפיץ את זה הנושא לאחרים.
הרעיון עצמו נשמע ממש מעניין, חשבת אולי מה אפשר לעשות בתור ניסוי? כי מסרים דרך תזוזת עיניים כבר עשו והוכיחו שחצלולים קיימים. אבל זה לא היה הוכחה טובה מספיק בשביל אנשים מסויימים (יש סקפטים, גם אני הייתי כזה אבל משום מה החלטתי לנסות, ולא התחרטתי). נראה לי שאחת הסיבות זה שאנשים לא מאמינים לדברים שלא מגיעים ממקורות שהם מאמינים בהם, ופה אני חוזר לקטע של השיווק (כי בסופו של דבר הכול צריך לשווק, אפילו מדע), צריך לגרום למקורות שאנשים בוטחים בהם לפרסם את ההוכחה שתשיגו בנסוי (נגיד אוניברסיטה מכובדת או מרכז מדעי מוכר).
אני אומר לך, אם אתה רוצה ללכת עד הסוף, צריך להשקיע, ואני מוכן לעזור בכול מה שאני יוכל.
 

אוהד 55

New member
לגבי הניסוי

לדעתי כששומעים על חלומות צלולים כרגע אנשים מתרכזים נטו בכייף האדיר. השתמשו בחלומות צלולים כבר לפתרון בעיות מנטליות וגם ריפוי פיסי. אני חושב שזה פשוט נאסף מדיווחים ולא נוסה מספר פעמים במעבדה תוך מעקב, אם נצליח לעשות משהו כזה זה יפנה את חלומות צלולים לצד הרפואה ואני חושב שזה ימשוך מספיק תשומת לב.
 
למעלה