חצללתי!
ידעתי שזה חלום. אולי אפילו קמתי ככה מהמיטה. חבל שאת זה אני לא זוכרת בודאות. ירדתי לקומה למטה. התלבטתי איך לרדת: יכלתי לעוף או להתגלש על המעקה, שהיה נמוך ושונה מזה שיש לנו, אבל בסוף החלטתי לרדת רגיל. התוצאה יצאה כמו צילום שעולה למעלה ולמטה ולא כמו הרגשה של הליכה. בדרך למטה פתחתי את האצבעות וסגרתי כדי לראות את אפקט בדיקת המציאות, וזה עבד טוב: יותר אצבעות ופחות אצבעות. בשתי הידיים ביחד.
חלק מבני המשפחה ישבו על הספה מול הטלויזיה. ראיתי את אחותי עם בובה של ג'ירפה ביד, שיש לי במציאות, אבל בחלום היתה מעווטת ולא כמו ג'ירפה בכלל וזה הצחיק אותי.
ראיתי שיש הרבה ספלים מפוזרים בכל מקום בבית (כמו במציאות) אז החלטתי לנסות לשבור כמה. לפני זה רק שאלתי את עצמי "זה בטוח חלום?" ואולי עשיתי בדיקת מציאות שוב. "כן, בטוח, יאללה!" לקחתי ספל במטבח וזרקתי אותו לרצפה. הוא נשבר לשניים כנראה. לקחתי עוד ספר וזרקתי והוא נשאר שלם, ועוד אחד, זרקתי חזק, למרות שזה ספל שאני אוהבת (היה לי מאבק עצמי לרגע והתגברתי) והוא לא נשבר. נפל שלם.
אחר כך לקחתי זוג נעליים עם שרוכים צבעוניים והראתי לבני הבית איך אני עושה "קסם": נותת מכה עם הנעליים הפוכות ברצפה והשרוכים מתפוררים לאבקה צבעונית. פעם ראשונה זה עבד ונפלה אבקה בצבע מעורבב כלשהו, אבל אחר כך לא ממש עד שבסוף מישהו אמר לי שנראה לו שזה סתם חול שהיה בנעל, וזה היה די מאכזב.
רציתי לצאת עם אחותי לגינה ולנסות דברים מעניינים. היא הסכימה לבוא וגם הסכימה איתי שזה חלום וזרמה.
אבל אז שמעתי את השעון המעורר מזמר. ניסיתי להתעלם ולהמשיך את החלום אבל לא הצלחתי להתרכז וקמתי לכבות.
סוף סוף
עבר לי הרבה זמן כבר בלי חצלולים.
ידעתי שזה חלום. אולי אפילו קמתי ככה מהמיטה. חבל שאת זה אני לא זוכרת בודאות. ירדתי לקומה למטה. התלבטתי איך לרדת: יכלתי לעוף או להתגלש על המעקה, שהיה נמוך ושונה מזה שיש לנו, אבל בסוף החלטתי לרדת רגיל. התוצאה יצאה כמו צילום שעולה למעלה ולמטה ולא כמו הרגשה של הליכה. בדרך למטה פתחתי את האצבעות וסגרתי כדי לראות את אפקט בדיקת המציאות, וזה עבד טוב: יותר אצבעות ופחות אצבעות. בשתי הידיים ביחד.
חלק מבני המשפחה ישבו על הספה מול הטלויזיה. ראיתי את אחותי עם בובה של ג'ירפה ביד, שיש לי במציאות, אבל בחלום היתה מעווטת ולא כמו ג'ירפה בכלל וזה הצחיק אותי.
ראיתי שיש הרבה ספלים מפוזרים בכל מקום בבית (כמו במציאות) אז החלטתי לנסות לשבור כמה. לפני זה רק שאלתי את עצמי "זה בטוח חלום?" ואולי עשיתי בדיקת מציאות שוב. "כן, בטוח, יאללה!" לקחתי ספל במטבח וזרקתי אותו לרצפה. הוא נשבר לשניים כנראה. לקחתי עוד ספר וזרקתי והוא נשאר שלם, ועוד אחד, זרקתי חזק, למרות שזה ספל שאני אוהבת (היה לי מאבק עצמי לרגע והתגברתי) והוא לא נשבר. נפל שלם.
אחר כך לקחתי זוג נעליים עם שרוכים צבעוניים והראתי לבני הבית איך אני עושה "קסם": נותת מכה עם הנעליים הפוכות ברצפה והשרוכים מתפוררים לאבקה צבעונית. פעם ראשונה זה עבד ונפלה אבקה בצבע מעורבב כלשהו, אבל אחר כך לא ממש עד שבסוף מישהו אמר לי שנראה לו שזה סתם חול שהיה בנעל, וזה היה די מאכזב.
רציתי לצאת עם אחותי לגינה ולנסות דברים מעניינים. היא הסכימה לבוא וגם הסכימה איתי שזה חלום וזרמה.
אבל אז שמעתי את השעון המעורר מזמר. ניסיתי להתעלם ולהמשיך את החלום אבל לא הצלחתי להתרכז וקמתי לכבות.
סוף סוף