חצי

Bad Medicine

New member
חצי ../images/Emo32.gif

לא הספקתי לכתוב לפני כן- אז הנה עכשיו. יום חמישי התגייסתי לצבא (חיל אוויר:)) רק רציתי להודיע שבטח בשבועות הקרובים אני לא אהיה פה (לא שאני כותבת הרבה- אבל אני כל הזמן מבקרת!) וויש מי לאק:) אתגעגע:)
 

danduuu

New member
הצילו את כלבי הים בקנדה

בכל שנה נערך צייד אכזרי אחרי כלבי ים בקנדה, בשביל הפרוות שלהם. PETA מנסה לעצור את הרצח המבחיל הזה, עם העזרה שלכם. הוסיפו את קולכם, בדרישה מראש ממשלת קנדה ,סטיבן הרפר לעצור את הרצח האכזרי של כלבי הים. http://getactive.peta.org/campaign/seal_hunt07/forward תודה.
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifבהצלחה../images/Emo24.gif

בדיוק אתמול התקשרו אלי וזימנו אותי למיונים לחיל האוויר
בהרצלייה ואני בכלל לא יודעת מה התפקידים והכל.. אני מקווה שזה לא סתם פקידות :/ בכל מקרה מדים בז' זה יפהה
 
למעלה