Bad Medicine
New member
חצי ../images/Emo32.gif
לא הספקתי לכתוב לפני כן- אז הנה עכשיו. יום חמישי התגייסתי לצבא (חיל אוויר
) רק רציתי להודיע שבטח בשבועות הקרובים אני לא אהיה פה (לא שאני כותבת הרבה- אבל אני כל הזמן מבקרת!) וויש מי לאק
אתגעגע
לא הספקתי לכתוב לפני כן- אז הנה עכשיו. יום חמישי התגייסתי לצבא (חיל אוויר