מצלמה טובה צריכה ציוד טוב ודיגטאלי
מצלמה טובה צריכה ציוד טוב ודיגטאליחצי![]()
בעקבות התבאסות הולכת וגוברת מהמצלמה שלי (Canon PowerShot S1 IS) שמשום-מה לא מוציאה לי תמונות חדות כמו שהייתי רוצה - החלטתי להיפרד ממנה לשלום והבוקר מכרתי אותה... המצלמה הבאה, ככל הנראה היא S3 מאותה הסדרה. זה אומר מבחינתכם שיש לכם לפחות שבועיים חופש משרשורי המשכנתא שלי, אז תנצלו את ההזדמנות.![]()