חצי

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
חצי ../images/Emo32.gif

חצי

בעקבות התבאסות הולכת וגוברת מהמצלמה שלי (Canon PowerShot S1 IS) שמשום-מה לא מוציאה לי תמונות חדות כמו שהייתי רוצה - החלטתי להיפרד ממנה לשלום והבוקר מכרתי אותה... המצלמה הבאה, ככל הנראה היא S3 מאותה הסדרה. זה אומר מבחינתכם שיש לכם לפחות שבועיים חופש משרשורי המשכנתא שלי, אז תנצלו את ההזדמנות.
 

ארזS

New member
הלו הלו . . .

חצי

בעקבות התבאסות הולכת וגוברת מהמצלמה שלי (Canon PowerShot S1 IS) שמשום-מה לא מוציאה לי תמונות חדות כמו שהייתי רוצה - החלטתי להיפרד ממנה לשלום והבוקר מכרתי אותה... המצלמה הבאה, ככל הנראה היא S3 מאותה הסדרה. זה אומר מבחינתכם שיש לכם לפחות שבועיים חופש משרשורי המשכנתא שלי, אז תנצלו את ההזדמנות.
הלו הלו . . .
בפורום השכן הניסוח של ההודעה היה קצת שונה...
 

levikon

New member
דוד, אל תעשה את הטעות הזאת.

חצי

בעקבות התבאסות הולכת וגוברת מהמצלמה שלי (Canon PowerShot S1 IS) שמשום-מה לא מוציאה לי תמונות חדות כמו שהייתי רוצה - החלטתי להיפרד ממנה לשלום והבוקר מכרתי אותה... המצלמה הבאה, ככל הנראה היא S3 מאותה הסדרה. זה אומר מבחינתכם שיש לכם לפחות שבועיים חופש משרשורי המשכנתא שלי, אז תנצלו את ההזדמנות.
דוד, אל תעשה את הטעות הזאת.
ה s3 היא אומנם מצלמה טובה, אבל יש הרבה יותר טובות ממנה באותם המחירים. לדוגמא, הפוג'י s9500. יש לה חיישן הרבה יותר גדול: 1/1.6 לעומת 1/2.5 בקנון, רזולוציה הרבה יותר גבוהה, 9MP לעומת 6MP, אפשרת לצלם בחושך טוב יותר בזכות ISO גבוהה יותר, עדשה רחבה יותר בהרבה (28ממ לעומת 36ממ), תושבת לפלאש חיצוני, אפשרות לצילום ב RAW ועוד ועוד. וההבדל במחיר בין שני המצלמות הוא 400 ש"ח אם לא פחות. בכלל, היום הייתי חוסך קצת יותר ומחכה ליציאת האלפא של סוני. היא אמורה לשבור את השוק בכל מה שקשור במצלמות DSLR בשלבי כניסה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה צודק

דוד, אל תעשה את הטעות הזאת.
ה s3 היא אומנם מצלמה טובה, אבל יש הרבה יותר טובות ממנה באותם המחירים. לדוגמא, הפוג'י s9500. יש לה חיישן הרבה יותר גדול: 1/1.6 לעומת 1/2.5 בקנון, רזולוציה הרבה יותר גבוהה, 9MP לעומת 6MP, אפשרת לצלם בחושך טוב יותר בזכות ISO גבוהה יותר, עדשה רחבה יותר בהרבה (28ממ לעומת 36ממ), תושבת לפלאש חיצוני, אפשרות לצילום ב RAW ועוד ועוד. וההבדל במחיר בין שני המצלמות הוא 400 ש"ח אם לא פחות. בכלל, היום הייתי חוסך קצת יותר ומחכה ליציאת האלפא של סוני. היא אמורה לשבור את השוק בכל מה שקשור במצלמות DSLR בשלבי כניסה.
אתה צודק
ואתה לא היחיד שאומר לי את זה. הייתי הרגע בחנות צילום שאני סומך עליה והמוכר אמר לי אותו דבר. אני לא נעול על ה-S3 למרות שאני מאוד אוהב את קנון ורגיל למצלמות ולממשק שלהם. עכשיו אשב קצת באינטרנט ואקרא על ה9500. תודה בכל מקרה.
 

shuky1

New member
רבותי המומחים לצילום. אני מבקש -->

אתה צודק
ואתה לא היחיד שאומר לי את זה. הייתי הרגע בחנות צילום שאני סומך עליה והמוכר אמר לי אותו דבר. אני לא נעול על ה-S3 למרות שאני מאוד אוהב את קנון ורגיל למצלמות ולממשק שלהם. עכשיו אשב קצת באינטרנט ואקרא על ה9500. תודה בכל מקרה.
רבותי המומחים לצילום. אני מבקש -->
לקנות לי מצלמה חדשה לצילומי חובבים. לצלם את המשפחה אוטובוסים וכול"י. התקציב שלי - עד 1500 שקל. כמובן שמדובר על מצלמה דיגיטלית עם זום מינימום - 4 פיקסל. מה המלצתכם??
 

x u m

New member
בתור אחד שבחן את התחום

רבותי המומחים לצילום. אני מבקש -->
לקנות לי מצלמה חדשה לצילומי חובבים. לצלם את המשפחה אוטובוסים וכול"י. התקציב שלי - עד 1500 שקל. כמובן שמדובר על מצלמה דיגיטלית עם זום מינימום - 4 פיקסל. מה המלצתכם??
בתור אחד שבחן את התחום
המצלצות הבאות נכנסות בול לתקציב ומתאימות צילום חובבני: CANON A610/A700 5900/5600/NIKON P2 /OLYMPUS FE 120 FUJI 460 כמה טיפים: כנס ל ZAP בשביל לקבל מושג כללי לגבי מצלמות שקיימות ותווכי מחירים. מחירים באינטרנט זולים יותר, אבל שים לב שלפעמים מוכרים שם מצלמות מחודשות או ביבוא אפור (שאחריות קצרה יותר ולא מיבואן ראשי אלה מאותה חנות) או לא עומדות בזמנים. לכן כדי לבקר גם בחניות רגילות. תזכור שמחיר מצלמה לא כולל כרטיס זיכרון ותיק (הוצאה נוספת בין 200 ל 400 ש"ח). יש כמה אתרים נהדרים ברשת שעושים סקירה מקיפה לכל מצלמה. (שמות אתרים אני לא זוכר כרגע) דבר חשוב נוסף הוא שתבדוק מצלמה בעצמך ותראה שנוח לך לתפעל אותה. אני בסופו של דבר בחרתי ב NIKON P2 ובעיניי זאת מצלמה קטנה, נוח שנותנת צילומים נהדרים. יש לה 5 מ"פ זופ 3.5 (דרך אגב זום לא חשוב, כן חשוב שתבדוק שעדשה מתחילה לפחות ב 35 מ"מ).
 

levikon

New member
../images/Emo45.gif

בתור אחד שבחן את התחום
המצלצות הבאות נכנסות בול לתקציב ומתאימות צילום חובבני: CANON A610/A700 5900/5600/NIKON P2 /OLYMPUS FE 120 FUJI 460 כמה טיפים: כנס ל ZAP בשביל לקבל מושג כללי לגבי מצלמות שקיימות ותווכי מחירים. מחירים באינטרנט זולים יותר, אבל שים לב שלפעמים מוכרים שם מצלמות מחודשות או ביבוא אפור (שאחריות קצרה יותר ולא מיבואן ראשי אלה מאותה חנות) או לא עומדות בזמנים. לכן כדי לבקר גם בחניות רגילות. תזכור שמחיר מצלמה לא כולל כרטיס זיכרון ותיק (הוצאה נוספת בין 200 ל 400 ש"ח). יש כמה אתרים נהדרים ברשת שעושים סקירה מקיפה לכל מצלמה. (שמות אתרים אני לא זוכר כרגע) דבר חשוב נוסף הוא שתבדוק מצלמה בעצמך ותראה שנוח לך לתפעל אותה. אני בסופו של דבר בחרתי ב NIKON P2 ובעיניי זאת מצלמה קטנה, נוח שנותנת צילומים נהדרים. יש לה 5 מ"פ זופ 3.5 (דרך אגב זום לא חשוב, כן חשוב שתבדוק שעדשה מתחילה לפחות ב 35 מ"מ).

יפה כתבת. אתה מוזמן גם להכנס לאתר DPREVIEW.COM ולבדוק את כל המצלמות שיש צד לצד ולמיין מצלמות לפי הדרוש לך + לנפות כל מה ששובר עיסקה מבחינתך. מצלמות נהדרות שלא מביאים הרבה לארץ וחבל הן המצלמות של ריקו. גם לאולימפוס יש כמה מצלמות לא רעות בתחום שאתה מחפש. מה שאני אוהב באולי זה את הצבעים ואת השימושיות הפשוטה שלה. לפי דעתי לניקון אין ממש מה להציע בתחום מצלמות ה P&S. לסוני יש כמה מצלמות פשוטות וטובות, וכך גם לפוג'י יש מצלמה מעולה - F11. את קנון אני לא כל כך אוהב אז אני לא יכול להציע לך פה. בהצלחה.
 

shuky1

New member
../images/Emo24.gif תודה רבה לך ו X U M נקודה


יפה כתבת. אתה מוזמן גם להכנס לאתר DPREVIEW.COM ולבדוק את כל המצלמות שיש צד לצד ולמיין מצלמות לפי הדרוש לך + לנפות כל מה ששובר עיסקה מבחינתך. מצלמות נהדרות שלא מביאים הרבה לארץ וחבל הן המצלמות של ריקו. גם לאולימפוס יש כמה מצלמות לא רעות בתחום שאתה מחפש. מה שאני אוהב באולי זה את הצבעים ואת השימושיות הפשוטה שלה. לפי דעתי לניקון אין ממש מה להציע בתחום מצלמות ה P&S. לסוני יש כמה מצלמות פשוטות וטובות, וכך גם לפוג'י יש מצלמה מעולה - F11. את קנון אני לא כל כך אוהב אז אני לא יכול להציע לך פה. בהצלחה.
תודה רבה לך ו X U M נקודה
אני אלמד את הנושא.
 

yblumann

New member
canon EOS350D

אתה צודק
ואתה לא היחיד שאומר לי את זה. הייתי הרגע בחנות צילום שאני סומך עליה והמוכר אמר לי אותו דבר. אני לא נעול על ה-S3 למרות שאני מאוד אוהב את קנון ורגיל למצלמות ולממשק שלהם. עכשיו אשב קצת באינטרנט ואקרא על ה9500. תודה בכל מקרה.
canon EOS350D
תקנה מצלמה רצינית ; יחד עם עדשות מתאימות תוכל לצלם איכות טובה ולעבד עם תוכנה רצינית. אתה מקבל את מה שאתה משלם- מצלמות צעצוע נותנות תוצאות לא טובות. ראית תמונות שפרסמתי במשך השנים. בשביל תמונות כאילו צריך מצלמת DSLR ובבריטניה רוב הצלמים הרציניים עברו ל Canon. מחיר? $800-850 אבל אתה מקבל כלי איכותי בשביל המחיר הזה. Yoram in London
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יורם יורם...

canon EOS350D
תקנה מצלמה רצינית ; יחד עם עדשות מתאימות תוכל לצלם איכות טובה ולעבד עם תוכנה רצינית. אתה מקבל את מה שאתה משלם- מצלמות צעצוע נותנות תוצאות לא טובות. ראית תמונות שפרסמתי במשך השנים. בשביל תמונות כאילו צריך מצלמת DSLR ובבריטניה רוב הצלמים הרציניים עברו ל Canon. מחיר? $800-850 אבל אתה מקבל כלי איכותי בשביל המחיר הזה. Yoram in London
יורם יורם...
אם היה לי כסף - הייתי עוזב את העבודה, קונה מצלמה ב-10,000$, לומד צילום שנתיים ונוסע להסתובב בעולם ולצלם רכבות ומטוסים. אבל מה לעשות? יש הבדל בין רצוי למצוי. אין לי כסף להשקיע סכום כזה במצלמה כרגע ובנסוף זה יהיה חסר ערך לחלוטין כי אינני צלם מקצועי ולא אדע להוציא את המירב ממצלמה כזו. בעתיד - כשאתקדם באומנות הצילום (בעזרת השם) ויהיה לי כסף - אקנה מצלמה רצינית יותר.
 

levikon

New member
יורם, לא משנה עד כמה אני חושב שאתה

canon EOS350D
תקנה מצלמה רצינית ; יחד עם עדשות מתאימות תוכל לצלם איכות טובה ולעבד עם תוכנה רצינית. אתה מקבל את מה שאתה משלם- מצלמות צעצוע נותנות תוצאות לא טובות. ראית תמונות שפרסמתי במשך השנים. בשביל תמונות כאילו צריך מצלמת DSLR ובבריטניה רוב הצלמים הרציניים עברו ל Canon. מחיר? $800-850 אבל אתה מקבל כלי איכותי בשביל המחיר הזה. Yoram in London
יורם, לא משנה עד כמה אני חושב שאתה
צודק שמצלמת DSLR הן מצלמות מעולות, אבל אתה לא יכול להגיד על מצלמה ב-3000 ש"ח מצלמת צעצוע. בטח שלא על S3, 9500 או R1 אם כבר. כולן לא DSLR.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לב

דוד, אל תעשה את הטעות הזאת.
ה s3 היא אומנם מצלמה טובה, אבל יש הרבה יותר טובות ממנה באותם המחירים. לדוגמא, הפוג'י s9500. יש לה חיישן הרבה יותר גדול: 1/1.6 לעומת 1/2.5 בקנון, רזולוציה הרבה יותר גבוהה, 9MP לעומת 6MP, אפשרת לצלם בחושך טוב יותר בזכות ISO גבוהה יותר, עדשה רחבה יותר בהרבה (28ממ לעומת 36ממ), תושבת לפלאש חיצוני, אפשרות לצילום ב RAW ועוד ועוד. וההבדל במחיר בין שני המצלמות הוא 400 ש"ח אם לא פחות. בכלל, היום הייתי חוסך קצת יותר ומחכה ליציאת האלפא של סוני. היא אמורה לשבור את השוק בכל מה שקשור במצלמות DSLR בשלבי כניסה.
לב
צ'מע. קראתי קצת על ה-9500. היא מצלמה באמת מעולה - כמעט dSLR אמיתית! אבל... כמה "אבלים" בעצם: 1. אין לה מיצב תמונה וזה די חשוב לי. 2. זום אופטי 10.7 חעומת 12 - עם זה אני יכול לחיות. 3. מסך לא איכות כמו בקנון ולא גמיש כמו בקנון. 4. ראיתי מספר ביקורות לא מחמיאות בקשר לאיכות התמונות. בעיות פיקוס למיניהן ועיוות צבעים קטן. 5. זוללת סוללות בטרוף. 6. אבל הבעיה האמיתית איתה שהיא מצלמה לא סלחנית. היא דורשת שתדע מה אתה עושה. ואני - מה לעשות - אינני צלם גדול והבנתי בצילום די בסיסית. כך שאני עדיין נוטה לטובת תחושת הבטן הראשונית שלי - ולמצלמה שאני מכיר היטב - לטוב ולרע ויודע להוציא ממנה את המירב. אולי בעתיד - כשאתקדם במיומנות הצילום שלי ויהיה לי את הכסף - אולי המצלמה הבאה שלי תהיה כבר SLR אמיתית, מי יודע? אבל בינתיים אני עדיין נוטה לטובת ה-S3, למרות שהיא נופלת בכמה פרמטירם מהפוג'י.
 

levikon

New member
תראה, אל תסמוך יותר מידי על הביקורות

לב
צ'מע. קראתי קצת על ה-9500. היא מצלמה באמת מעולה - כמעט dSLR אמיתית! אבל... כמה "אבלים" בעצם: 1. אין לה מיצב תמונה וזה די חשוב לי. 2. זום אופטי 10.7 חעומת 12 - עם זה אני יכול לחיות. 3. מסך לא איכות כמו בקנון ולא גמיש כמו בקנון. 4. ראיתי מספר ביקורות לא מחמיאות בקשר לאיכות התמונות. בעיות פיקוס למיניהן ועיוות צבעים קטן. 5. זוללת סוללות בטרוף. 6. אבל הבעיה האמיתית איתה שהיא מצלמה לא סלחנית. היא דורשת שתדע מה אתה עושה. ואני - מה לעשות - אינני צלם גדול והבנתי בצילום די בסיסית. כך שאני עדיין נוטה לטובת תחושת הבטן הראשונית שלי - ולמצלמה שאני מכיר היטב - לטוב ולרע ויודע להוציא ממנה את המירב. אולי בעתיד - כשאתקדם במיומנות הצילום שלי ויהיה לי את הכסף - אולי המצלמה הבאה שלי תהיה כבר SLR אמיתית, מי יודע? אבל בינתיים אני עדיין נוטה לטובת ה-S3, למרות שהיא נופלת בכמה פרמטירם מהפוג'י.
תראה, אל תסמוך יותר מידי על הביקורות
שכותבים לך בזאפ. חצי מהאנשים שם לא יודעים אפילו מה ההבדל בין מצלמת DSLR למצלמה דמוית DSLR (ע"ע: נתתי רק שתי כוכבים כי אי אפשר לצלם במצלמה דרך המסך והיא נורא נורא כבדה...") אתה מבין למה אני מתכוון? אתה רוצה ביקורת אמיתית? תקרא את הביקורות של פיל אסקי באתר DPREVIEW.COM. אני לא כל כך אוהב את סטיב דיג'יקאמס כי האתר יותר מדי סלחני כלפי מצלמות. יש כאן השווה בין שתי המצלמות: http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_s3is%2Cfuji_finepixs9000z&show=all תכנס ל:in-depth review ותראה שם בידיוק מה כל מצלמה מיצגת. יש שם גם גלרית תמונות שצולמו עם המצלמה. בהצלחה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה אחי. אני בדיוק קורא שם.

תראה, אל תסמוך יותר מידי על הביקורות
שכותבים לך בזאפ. חצי מהאנשים שם לא יודעים אפילו מה ההבדל בין מצלמת DSLR למצלמה דמוית DSLR (ע"ע: נתתי רק שתי כוכבים כי אי אפשר לצלם במצלמה דרך המסך והיא נורא נורא כבדה...") אתה מבין למה אני מתכוון? אתה רוצה ביקורת אמיתית? תקרא את הביקורות של פיל אסקי באתר DPREVIEW.COM. אני לא כל כך אוהב את סטיב דיג'יקאמס כי האתר יותר מדי סלחני כלפי מצלמות. יש כאן השווה בין שתי המצלמות: http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_s3is%2Cfuji_finepixs9000z&show=all תכנס ל:in-depth review ותראה שם בידיוק מה כל מצלמה מיצגת. יש שם גם גלרית תמונות שצולמו עם המצלמה. בהצלחה.
תודה אחי. אני בדיוק קורא שם.
אני מנחש שאתה מצלם איתה, זה נכון?
 

levikon

New member
הלוואי! לא, יש לי אולי פשוטה.

תודה אחי. אני בדיוק קורא שם.
אני מנחש שאתה מצלם איתה, זה נכון?
הלוואי! לא, יש לי אולי פשוטה.
אבל אני מתחיל לחסוך עכשיו כסף כדי שלקראת השנה הבאה אני אוכל לקנות DSLR סוף סוף...
 

levikon

New member
תשים לב גם, שאולי הזום שלה הוא רק

תודה אחי. אני בדיוק קורא שם.
אני מנחש שאתה מצלם איתה, זה נכון?
תשים לב גם, שאולי הזום שלה הוא רק
כפול 10.7 ולא 12, אבל הוא מתחיל ב-28ממ כך שיש לך זוית רחבה של ממש. זה בעיני הרבה יותר חשוב מכל מכפלה של זום. מה גם שעם הרזולוציה העודפת אתה יכול לעשות קרופ לתמונה וכך לעשות "כאילו" זום בלי להפסיד איכות. ומיצב תמונה זה דבר שמעריכים אותו הרבה יותר מידי. אם זה ממש מפריע לך אתה יכול לקנות מונופוד מתקפל קטן שיעניק לך יציבות גבוהה מצד אחד, אך מצד שני לא יהיה גדול מידי כמו חצובה. אתה מוזמן לבדוק גם את ה-FZ30 של פנסוניק. יש לה את אחת העדשות הכי טובות במצלמות P&S (טוב... לייקה, מובן), וגם שמישות לא רעה בכלל. אם אתה לא קונה כמובן את ה-R1 של סוני (שבהרבה מובנים עולה על כמה וכמה מצלמות DSLR)...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אחחח למה אתה עושה לי חיים קשים?

תשים לב גם, שאולי הזום שלה הוא רק
כפול 10.7 ולא 12, אבל הוא מתחיל ב-28ממ כך שיש לך זוית רחבה של ממש. זה בעיני הרבה יותר חשוב מכל מכפלה של זום. מה גם שעם הרזולוציה העודפת אתה יכול לעשות קרופ לתמונה וכך לעשות "כאילו" זום בלי להפסיד איכות. ומיצב תמונה זה דבר שמעריכים אותו הרבה יותר מידי. אם זה ממש מפריע לך אתה יכול לקנות מונופוד מתקפל קטן שיעניק לך יציבות גבוהה מצד אחד, אך מצד שני לא יהיה גדול מידי כמו חצובה. אתה מוזמן לבדוק גם את ה-FZ30 של פנסוניק. יש לה את אחת העדשות הכי טובות במצלמות P&S (טוב... לייקה, מובן), וגם שמישות לא רעה בכלל. אם אתה לא קונה כמובן את ה-R1 של סוני (שבהרבה מובנים עולה על כמה וכמה מצלמות DSLR)...
אחחח למה אתה עושה לי חיים קשים?
סתם סתם! תודה על העזרה! אני מעריך את זה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה