חצי ../images/Emo32.gif
חצי
בעקבות התבאסות הולכת וגוברת מהמצלמה שלי (Canon PowerShot S1 IS) שמשום-מה לא מוציאה לי תמונות חדות כמו שהייתי רוצה - החלטתי להיפרד ממנה לשלום והבוקר מכרתי אותה... המצלמה הבאה, ככל הנראה היא S3 מאותה הסדרה. זה אומר מבחינתכם שיש לכם לפחות שבועיים חופש משרשורי המשכנתא שלי, אז תנצלו את ההזדמנות.
חצי
בעקבות התבאסות הולכת וגוברת מהמצלמה שלי (Canon PowerShot S1 IS) שמשום-מה לא מוציאה לי תמונות חדות כמו שהייתי רוצה - החלטתי להיפרד ממנה לשלום והבוקר מכרתי אותה... המצלמה הבאה, ככל הנראה היא S3 מאותה הסדרה. זה אומר מבחינתכם שיש לכם לפחות שבועיים חופש משרשורי המשכנתא שלי, אז תנצלו את ההזדמנות.