חצי ../images/Emo32.gif
MS מפחדת (מאיחוד אירופה כמובן): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3512951,00.html ועוד משהו נחמד: http://mosh.nokia.com/content/41A0193BAA0EF0FDE040050A44302F12 לשמוע עם אוזניות בלבד! ותודה ל-tweeg מפורום נגני MP3 על הלינק.
MS מפחדת (מאיחוד אירופה כמובן): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3512951,00.html ועוד משהו נחמד: http://mosh.nokia.com/content/41A0193BAA0EF0FDE040050A44302F12 לשמוע עם אוזניות בלבד! ותודה ל-tweeg מפורום נגני MP3 על הלינק.