את מייקל שומאכר וטענו שהוא הסטיג. אבל, בעקבות איזה משפט שהיה בבריטניה עם איזה חברת הוצאה לאור שרצתה להפיץ ספר בשם "מעללי האדם בחליפה הלבנה" (בעונות הראשונות היה להם סטיג אחר והוא היה לבוש בחליפה שחורה) אז הם טוענים שמייקל שומאכר הוא לא הסטיג האמיתי אלא דיסאינפורמציה מכוונת של ה BBC. תאמין, לא תאמין, לפי רמת הנהיגה זה נראה כמו מישהו בהחלט ברמה של מייקל שומאכר.
זו היתה בדיחה. ולא מדובר סתם בחברת הוצאה לאור: הסטיג, האיש והאגדה עצמו, רצה להוציא ביוגרפיה, ובמסגרת הדיון המשפטי מול ה-BBC שרצו למנוע את זה (והפסידו) נחשפה זהותו - בן קולינס, נהג מירוצים (כמובן) בעברו.
מחר אני במרכז לזמן מוגבל בשעות הבוקר. אם יש מישהו שמעוניין בבירה, אני סוחב איתי גם כך צידנית לטובת כתבת מסויימת, אז על הדרך. מי שמעוניין - יש כרגע שני סוגי סטאוט (בירה בסגנון של "גינס" למי שלא כל כך בעניינים) שאני לוקח איתי, לצערי רק בקבוקי חצי ולא שליש... מי שרוצה - אנא במסרים. אני פורש, אבדוק בבוקר מה העניינים. צ'ה