חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":

מצב
הנושא נעול.

oshlick1

New member
נשמע שצפויות לנו שנים מעניינות


חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
נשמע שצפויות לנו שנים מעניינות

במיוחד בצפון אבל לא רק.
הפקקים בצומת להבים ובמחלף ינאי מחייבים פתרון דחוף.
 

איתמר ש

New member
יאי! עוד כבישים! עוד מחלפים!! עוד סרטים לגזור!!!

חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
יאי! עוד כבישים! עוד מחלפים!! עוד סרטים לגזור!!!
אני רק אניח פה ציטוט מתוך הכתבה החשובה של שוקי שדה מדה מרקר השבת:
"עד לפני כמה שנים נחשבה סלילת כביש 471 לתקווה הגדולה של תושבי העיר וערים סמוכות, והם האמינו שהוא יקל על בעיית הפקקים ויוביל אותם בבטחה לכביש 6. ואולם את הכביש החדש מילאו עוד ועוד מכוניות מפרויקטים חדשים בעיר, וכיום הכביש פקוק מדי יום, גם באוגוסט - שבו ישראלים רבים נמצאים בחו"ל. כל זה קורה לפני בנייה מסיבית שעומדת להתרחש בשנים הקרובות בפתח תקוה ובערים אחרות באזור."
סיי נו מור.

לינק לכתבה:
http://www.themarker.com/markerweek/1.3043007
 

סנוי

New member
גם אני בדיוק קראתי את זה אתמול. זה כל כך מתסכל

יאי! עוד כבישים! עוד מחלפים!! עוד סרטים לגזור!!!
אני רק אניח פה ציטוט מתוך הכתבה החשובה של שוקי שדה מדה מרקר השבת:
"עד לפני כמה שנים נחשבה סלילת כביש 471 לתקווה הגדולה של תושבי העיר וערים סמוכות, והם האמינו שהוא יקל על בעיית הפקקים ויוביל אותם בבטחה לכביש 6. ואולם את הכביש החדש מילאו עוד ועוד מכוניות מפרויקטים חדשים בעיר, וכיום הכביש פקוק מדי יום, גם באוגוסט - שבו ישראלים רבים נמצאים בחו"ל. כל זה קורה לפני בנייה מסיבית שעומדת להתרחש בשנים הקרובות בפתח תקוה ובערים אחרות באזור."
סיי נו מור.

לינק לכתבה:
http://www.themarker.com/markerweek/1.3043007
גם אני בדיוק קראתי את זה אתמול. זה כל כך מתסכל
שלא משנסים מותניים לבניית תח"צ מושקעת (וגם ממונהרת) על פני כבישים חדשים, שהרי ידוע שכשמגדילים קיבולת לכביש התנועה בו גוברת.
 
בדיוק. רוב התכניות האלה לא פותרות שום בעיה ונובעות מפופוליזם

יאי! עוד כבישים! עוד מחלפים!! עוד סרטים לגזור!!!
אני רק אניח פה ציטוט מתוך הכתבה החשובה של שוקי שדה מדה מרקר השבת:
"עד לפני כמה שנים נחשבה סלילת כביש 471 לתקווה הגדולה של תושבי העיר וערים סמוכות, והם האמינו שהוא יקל על בעיית הפקקים ויוביל אותם בבטחה לכביש 6. ואולם את הכביש החדש מילאו עוד ועוד מכוניות מפרויקטים חדשים בעיר, וכיום הכביש פקוק מדי יום, גם באוגוסט - שבו ישראלים רבים נמצאים בחו"ל. כל זה קורה לפני בנייה מסיבית שעומדת להתרחש בשנים הקרובות בפתח תקוה ובערים אחרות באזור."
סיי נו מור.

לינק לכתבה:
http://www.themarker.com/markerweek/1.3043007
בדיוק. רוב התכניות האלה לא פותרות שום בעיה ונובעות מפופוליזם
 

DanielOne

New member
האם ידוע מתי תפורסם

חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
האם ידוע מתי תפורסם
הרשימה המלאה?
 

olli3

New member
מנהל
כביש 293 הוא כביש מסוכן בכניסות לחלק מהמושבים/קיבוצים.

חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
כביש 293 הוא כביש מסוכן בכניסות לחלק מהמושבים/קיבוצים.
ביציאה משדה צבי מגיעים לצומת T. הצומת בנוי על גבעה כך שלא ניתן לראות שום כלי רכב, כולל משאית שנוסעים על 293. כל נהג שמעוניין לבצע פניה שמאלה משדה צבי לכביש 293 לכיוון בית קמה - מהמר. רוב תושבי המקום לא מעיזים לבצע את הפניה שמאלה ובוחרים להשתלב ימינה לכיוון נתיבות גם אם הם מעוניינים לנסוע מזרחה לכיוון בית קמה.
&nbsp
רק בלילה ניתן לראות אם רכב נוסע על 293 ואם ניתן לפנות שמאלה משדה צבי לכיוון בית קמה.
&nbsp
*אני לא מדבר על צומת בית צבי, אלא על הכניסה ממש לשדה צבי.
 

גילביון

New member
איפה המשך הרחבת כביש הערבה?

חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
איפה המשך הרחבת כביש הערבה?
 

connex

Member
איך אמור להתבצע השדרוג בכביש 44?

חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
איך אמור להתבצע השדרוג בכביש 44?
הוא אמור להיות מקושר גם להפרדה המפלסית שעושים ברמלה בכניסה לעיר? אם לא אז אני לא מצליח לחשוב על השדרוג כפי שנרשם בכתבה לבאים לבית דגן מכיוון רמלה למשל
 

מענדי

New member
ההפרדה 132 היא על כביש 44

איך אמור להתבצע השדרוג בכביש 44?
הוא אמור להיות מקושר גם להפרדה המפלסית שעושים ברמלה בכניסה לעיר? אם לא אז אני לא מצליח לחשוב על השדרוג כפי שנרשם בכתבה לבאים לבית דגן מכיוון רמלה למשל
ההפרדה 132 היא על כביש 44
בהמשך הכביש לכיון תל-אביב יש כמה צמתים בעייתים:
צומת ניר צבי: שמקבל תנועה מרמלה/לוד באר יעקב שהתפתחה, ומכביש 431 (משאיות לשוק הסיטונאי, ולאיזור התעשיה צריפין).
&nbsp
צומת השוק הסיטונאי שבשעות הבוקר לא עומד בלחץ
צומת אסף הרופא כנ"ל.
צומת בית דגן
&nbsp
לפי התוכנית חלק מהצמתים יומרו למחלפים, השאלה הקשה היא מה יבוצע בפועל.
 

ציוניסט

New member
מה פשר המחלף בכביש 3 בין כביש 1 ו443? מה יש למחלף שם?

חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
מה פשר המחלף בכביש 3 בין כביש 1 ו443? מה יש למחלף שם?
 
יש כמה וכמה תוכניות בקשר לכביש 3 באזור הזה

מה פשר המחלף בכביש 3 בין כביש 1 ו443? מה יש למחלף שם?
יש כמה וכמה תוכניות בקשר לכביש 3 באזור הזה
האחרונה שבהן היא תכנון מחודש לקטע כביש 3 שמחבר בין מבוא חורון לכביש 443 והיום סגור בגלל שעובר בתחומי בית סירא.
http://www.mnews.co.il/stories/5326

בנוסף יש תוכנית לאחד את הקטע של כביש 3 בין מחלף שורק למחלף לטרון עם כביש 7 (עם המספר 7) ולהפוך אותו למהיר תוך העתקת מחלף לטרון צפונה.

אני לא בטוח למה בדיוק הכונה במה שכתוב במפה שבכתבה, אבל אני מניח שבין השאר כשיבוצעו הפרויקטים הללו וכביש 3 יהפוך לכביש מהיר ועוקף מודיעין תמוחלף גם הגישה מכביש 3/7 למודיעין (מיחלוף הצומת של כביש 3 עם שדרות החשמונאים).
 

ציוניסט

New member
אני לא רואה טעם לכביש מהיר מלטרון עד 443

יש כמה וכמה תוכניות בקשר לכביש 3 באזור הזה
האחרונה שבהן היא תכנון מחודש לקטע כביש 3 שמחבר בין מבוא חורון לכביש 443 והיום סגור בגלל שעובר בתחומי בית סירא.
http://www.mnews.co.il/stories/5326

בנוסף יש תוכנית לאחד את הקטע של כביש 3 בין מחלף שורק למחלף לטרון עם כביש 7 (עם המספר 7) ולהפוך אותו למהיר תוך העתקת מחלף לטרון צפונה.

אני לא בטוח למה בדיוק הכונה במה שכתוב במפה שבכתבה, אבל אני מניח שבין השאר כשיבוצעו הפרויקטים הללו וכביש 3 יהפוך לכביש מהיר ועוקף מודיעין תמוחלף גם הגישה מכביש 3/7 למודיעין (מיחלוף הצומת של כביש 3 עם שדרות החשמונאים).
אני לא רואה טעם לכביש מהיר מלטרון עד 443
מדובר במקטע כביש לא עמוס במיוחד ובעל רגישות נופית גבוהה (הוא עובר בתוך פארק קנדה). במיוחד שלא ברור את מי הוא נועד לשרת, מי שמגיע מדרום ישתמש בכביש 1 במודיעין מסתדרת עם הכניסות הקיימות.
 
הרחבת כביש 65 דברת גולני

חצי
הכבישים בתוכנית החומש הבאה של "נתיבי ישראל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4844232,00.html
רשימה חלקית (פרויקטים נוספים מופיעים במפה בכתבה המצורפת - אחד הבולטים מביניהם זה פרויקט כביש 16 לירושלים):
"
צפון:
הקמת מחלף משמר הגבול, המהווה גישה לחריש מכביש 65 וסלילת כביש אזורי על כביש 444. עלות: 270 מיליון שקל. בכך הוא יאפשר שיפור הגישה לחריש שצפויה לקלוט 60 אלף איש.

הרחבת כביש 65 (גולני–דברת) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, לרבות עוקף כפר תבור. בכך הוא צפוי להפחית את התנועה העמוסה במחלף גולני.

הרחבת כביש 71 והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון, כולל מחלוף הצמתים. זאת על מנת לשפר את הכביש האדום רווי התאונות שמכיל תנועת משאיות מנמל חיפה לירדן.

הקמת מחלפים בכביש 79 - מחלף יפתחאל, כהכנה להקמת הרכבת הקלה בין חיפה לנצרת.

הרחבה של כביש 85 בקטע כרמיאל־ראמה, והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים. שיפור בכביש שכיום מרמזור ברובו והפיכת התנועה למהירה יותר.

הקמת כביש 65 עוקף עפולה כחלק מתשתיות נדרשות לתמיכה ברכבת העמק.

מרכז:
סלילת כביש עוקף פתח־תקווה (כביש 40) מכביש 483 ועד לתחנת הרכבת סגולה. זאת על מנת לאפשר חיבור מהיר ויעיל לפתח תקווה ולרשת הרכבות גם בשעות העומס.

הקמת כביש עוקף לוד (כביש 200), במקום הכביש הסובב כיום את לוד המרומזר ורווי תאונות. הכביש החדש יאפשר נסיעה רצופה וגישה מהירה לשכונות החדשות.

הרחבת כביש 2 בקטע שבין חבצלת לאולגה באורך 14 ק"מ ל-3 נתיבים לכל כיוון. זאת על מנת לפתוח את "צוואר הבקבוק" בקטע הכביש בשעות העומס.

סלילת מנהרה תת־קרקעית מתחת לכביש 5 שתחבר בין א.ת הצפוני לא.ת הדרומי של כפר־קאסם. זאת על מנת להקל את הגישה שכיום מתבצע דרך כביש משותף לאזור התעסוקה של ראש־העין.

שדרוג כביש 44 בין ניר צבי לבית דגן, עם מחלפים חדשים במקום הצמתים הקיימים והמרומזרים: בית דגן, כפר חב"ד וצריפין והוספת מסלול תחבורה ציבורית. זאת על מנת לאפשר גישה טובה לשכונות הגדולות המוקמות בראשל"צ מזרח על שטח צריפין, לבאר־יעקב ולרמלה.

סלילת כביש עוקף נס־ציונה־רחובות (כביש 423), בכדי לשפר את הנגישות לשתי הערים.

דרום
שדרוג והרחבה של כביש 232 בין מעון לכרם שלום והסדרת הצמתים בכדי ליעל על הנסיעה ליישובי האזור.

שיפור הצמתים לאורך כביש 293 (קמה־הגדי) והפיכתו לדו־מסלולי עם שני נתיבים לכל כיוון. שיפור הגישה ליישובי האזור והגדלת האטרקטיביות של נתיבות.

הקמת מחלף קריית־גת דרום בכביש 40, שישרת את כ-10,000 הדירות שייבנו שם כמיני־עיר חדשה.

הקמת מחלף בלהבים בעלות 190 מיליון שקל. זאת על מנת לקצר את הגישה לב"ש ולהבים, שהופכות אטרקטיביות יותר ויותר לנוכח העברת בסיסי צה"ל לנגב.
"

משום מה הרשימה שפורסמה היום לא כוללת את הפרויקטים הרכבתיים, כמו הארכת מסילת כרמיאל לאצבע הגליל והמסילה לטבריה.
הרחבת כביש 65 דברת גולני
לא רק יקטין את התנועה העמוסה במחלף גולני אלא ובעיקר לדעתי יתרום להפחתת תאונות דרכים בהן מעורבים נהגים והולכי רגל
היום כביש 65 נחשב לאחד הכבישים האדומים. על הנושא זה הוקרן במבט שני לפני שנתיים
תכנית בשם "רולטת המוות". ניתן למצוא את הכתבה בyoutube
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה