חצי שנה../images/Emo7.gif
לפני שבועיים זה היה חצי שנה. לפני שעתיים זה נגמר. אני יושבת וכותבת את זה בבכי. כל כך הרבה דמעות. הוא הדבר הכי טוב שקרה לי. בכלל היה בדרך להפגש איתי ולהגיד לי..חשבתי בכלל שהוא יגיד לי סוף סוף מה הוא עושה בצבא..אמר שהוא רוצה להגיד לי את זה פנים מול פנים, אסור בטלפון. הייתי אצל חברה שלי, למרות שהוא היה בדרך אליי. רציתי לשמוע מה הוא רוצה להגיד.."לא מגיע לך אחד כמוני. אני כמעט לא נמצא בבית, ואת יודעת את זה". סתם חיפש תירוצים. החבר הראשון שלי. הוא כבר לא שלי. מאז שנכנסתי לצבא הוא היה שם בשבילי..כל רגע..וכל כך רע לי בצבא עכשיו..אני נמצאת שם בדיכאון טוטאלי..אני לא מסוגלת גם לזה אומרים שזה יעבור..וברור שזה יעבור..אבל כשלא מבינים למה נפרדים..זה כואב.. אני לא יודעת מה לעשות
לפני שבועיים זה היה חצי שנה. לפני שעתיים זה נגמר. אני יושבת וכותבת את זה בבכי. כל כך הרבה דמעות. הוא הדבר הכי טוב שקרה לי. בכלל היה בדרך להפגש איתי ולהגיד לי..חשבתי בכלל שהוא יגיד לי סוף סוף מה הוא עושה בצבא..אמר שהוא רוצה להגיד לי את זה פנים מול פנים, אסור בטלפון. הייתי אצל חברה שלי, למרות שהוא היה בדרך אליי. רציתי לשמוע מה הוא רוצה להגיד.."לא מגיע לך אחד כמוני. אני כמעט לא נמצא בבית, ואת יודעת את זה". סתם חיפש תירוצים. החבר הראשון שלי. הוא כבר לא שלי. מאז שנכנסתי לצבא הוא היה שם בשבילי..כל רגע..וכל כך רע לי בצבא עכשיו..אני נמצאת שם בדיכאון טוטאלי..אני לא מסוגלת גם לזה אומרים שזה יעבור..וברור שזה יעבור..אבל כשלא מבינים למה נפרדים..זה כואב.. אני לא יודעת מה לעשות