חצי שנה

לילי ל

New member
חצי שנה../images/Emo7.gif

לפני שבועיים זה היה חצי שנה. לפני שעתיים זה נגמר. אני יושבת וכותבת את זה בבכי. כל כך הרבה דמעות. הוא הדבר הכי טוב שקרה לי. בכלל היה בדרך להפגש איתי ולהגיד לי..חשבתי בכלל שהוא יגיד לי סוף סוף מה הוא עושה בצבא..אמר שהוא רוצה להגיד לי את זה פנים מול פנים, אסור בטלפון. הייתי אצל חברה שלי, למרות שהוא היה בדרך אליי. רציתי לשמוע מה הוא רוצה להגיד.."לא מגיע לך אחד כמוני. אני כמעט לא נמצא בבית, ואת יודעת את זה". סתם חיפש תירוצים. החבר הראשון שלי. הוא כבר לא שלי. מאז שנכנסתי לצבא הוא היה שם בשבילי..כל רגע..וכל כך רע לי בצבא עכשיו..אני נמצאת שם בדיכאון טוטאלי..אני לא מסוגלת גם לזה אומרים שזה יעבור..וברור שזה יעבור..אבל כשלא מבינים למה נפרדים..זה כואב.. אני לא יודעת מה לעשות
 
חמודה שלי!

הסיפור שלך ממש מזכיר לי את שלי ולכן אני כואבת את כאבך.., גם החבר שלי ואני ניפרדנו לאחר 4 חודשים בגלל "שאי אפשר קשר בצבא"..לטענתו... כי הוא קרבי ו"מגיע פעם בשבועיים". בול-שיט!!!!!!!!! כשרוצים משהו ממש לא מוותרים עליו ביתר קלות.. ועושים הל כדי להיות איתו.גם אם זה קשר ממרחקים. מקווה שתהיי חזקה, הלא שתינו שאותה סיטואציה..
פה בשבילך אם את צריכה משהו
 
../images/Emo10.gifזה כואב...

גם כשמבינים למה.
אני לא חושבת שיש משהו שאת צריכה "לעשות". אחרי הפרידה האחרונה שלי החלטתי לשים לעצמי כמטרה עליונה את האושר שלי והתחלתי לחפש אותו בתוך עצמי, בדברים שאני אוהבת לעשות ובדברים שרציתי להשיג בשביל עצמי. לי זה עזר מאוד להתגבר,לעכל ולהבין. אולי גם לך זה יעזור... שולחת לך
ענקי ומחמם...
 
אם את חשובה לו , הוא יחזור ...

תשמעי , לא אחת ולא פעמיים בנים (וגם בנות) אומרים משו בפזיזות ,ומצטערים על זה אח"כ .. אצלי זו בהחלט לא דוגמא טובה כי אני לא הייתי בקשר מושלם כמו שאת מדברת עליו , אבל גם לי נאמר המשפט : "לא מגיע לך אותי , מגיע לך מישו יותר טוב , מישו שיאהב אותך " וכו' וכו' ואני חשבתי שזה הסוף , ושהכול נגמר .. אני לא יודעת מה המניעים ל"חזרה שלו " ואני גם לא אדע אף פעם .. אבל כן, הוא חזר מהר מאוד .. כשהייתי בטוחה שהכול נגמר ולא האמנתי אפילו לרגע שהקשר יחודש .. תראי , יש מצבים כאלה -שהם חוזרים ומצטערים על הטעות שעשו ויש מקרים שהם לא חוזרים . כך או כך , את צריכה להרים את הראש ולצאת מהדיכאון הטוטאלי שאת נמצאת בו . אף אחת לא יפה כשהיא בוכה ואני בטוחה , שכמו לכולנו , גם לך יש חיוך יפה .. רק תצפי לטוב .. כי יהיה טוב .. שיהיה לך שבוע טוב , מותק ..
 

לילי ל

New member
אני לא יכולה בלעדיו../images/Emo7.gif

באמת שאני לא יכולה..הוא הדבר הכי טוב שקרה לי.. ועכשיו גם הוא לא נמצא.. והדמעות לא מפסיקות.. אין לי כבר יותר כוחות להתמודד עם זה..
 
למעלה