חסר סיכויי אבל אנסה ..

חסר סיכויי אבל אנסה ..

בוקר טוב בוקר אור אני ממש חושבת שהשאלה הזו חסרת תשובה ניסתי ושאתי כל כך הרבה אנשים אף אחד לא ידע.. אז שמעתי אתם המומחים אז בריצה פונה אלייכם תראו חברים אתמול 8.11.05 צפיתי בערוצ 14 ביאס בלוייין והיתה משודרת התכנית של בריטני ספיקס ובעלה קיוון תכנית על חייהם לכל מי שמכיר .. בזמן הצפייה הראו שם את חתונתם וברקע התנגן שיר מסויים שיר רגוע של זמר.. אין לי שמצ של מושג מי שר אותו ואני גם נראה לי לא אגלהה לעולם אבל אם למישהו יש קצה חוט בבקשה אימרו לי שיהיה לכם המשך יום מקסים !!
 

M a r i a n22

New member
נראה לי שמצאתי לך

Control Freq-sweetest day מסתבר שזו להקה לא ממש ידועה מדטרויט וכל חיפושי למצוא את השיר עלו בתוהו.
 
תודה M a r i a n 22

אני מנסה לאתר א השיר אבל רציתי לשאול מאיפה לך לדעת שזה זה זאת אומרת איך מפענחים דבר כזה? איך ניתן לדעת מה שם השיר שהופיע באיזו תכנית ריאלטי אלה אם את מכירה את השיר זה כבר משו אחר ..
 

M a r i a n22

New member
אז ככה

כתבתי בגוגל britney's wedding song ואז הגעתי לפורום שמדבר על הסידרה שלה. מישהי שאלה בדיוק את אותה שאלה שלך וענו לה. (פורום אמריקאי).
 
חזרתייייייייייי

M a r i a n22 בוקר טוב לך ולכ מי שקורא הועה זו אתמול דברנו על השיר שהנגן בחתונה של בריטני את אמרת לי שקוראים לו SWEED DAY מצאתי הורדתי אך זה לא זה!!!! ולמה אני אומרת שזה חסר סיכויי גם למצוא לדעתי בסדרה עצמה לא השיר לא באמת התנגן בחתונה עצמההה ממש ! אלה העורך או מי שאחראי על הסידרה שם את הנעימה הזו כדי להמחיש יענו לנו לצופים את הרגע הרומנטי של בריטני ובעלה מבינה למה אני מתכוונת זה לא באמת השיר שאני רוצה לא באמת היה בחתונה מי שאחראי על הסידרה שם את זה מאצלו ערך את זה שזה יראה רומנטי יותר בגלל זה אני לא חושבת שאפשר למצוא את השיר הזה אבל אם יש למישו מושג שיאמר לי בכל זאת ! תודה ויום נעים
 

M a r i a n22

New member
מצטערת.כנראה שתצטרכי לראות את

השידור החוזר ולנסות לתפוס כמה מילים.אני בכל מקרה אמשיך לנסות.
 
למעלה