חסר לי זוגיות
אחרי ניתוק רב מחברה (מאנשים) איך מפתחים שיחה?
איך מדברים עם בנים? אני מפחדת לצאת מעפנה..
קצת רקע עלי: אני תמימה ולפעמים אנשים מנצלים את זה. ואני מאוד רגישה.
אני מפחדת לעשות טעות כי אני בתקופה קצת קשה ואני רוצה קשר זוגי אבל אני חוששת להיפגע.
אולי לצרות הרצון העז לקשר זה לא מתאים לי?
אני רוצה קשר נורמלי עם בחור טוב(יש לי בזמן האחרון בעיה אני הייתי בקשר בלתי אפשרי עם חרש).
תאמת נמאס לי מהלבד
אשמח לשמוע את דעתם
אחרי ניתוק רב מחברה (מאנשים) איך מפתחים שיחה?
איך מדברים עם בנים? אני מפחדת לצאת מעפנה..
קצת רקע עלי: אני תמימה ולפעמים אנשים מנצלים את זה. ואני מאוד רגישה.
אני מפחדת לעשות טעות כי אני בתקופה קצת קשה ואני רוצה קשר זוגי אבל אני חוששת להיפגע.
אולי לצרות הרצון העז לקשר זה לא מתאים לי?
אני רוצה קשר נורמלי עם בחור טוב(יש לי בזמן האחרון בעיה אני הייתי בקשר בלתי אפשרי עם חרש).
תאמת נמאס לי מהלבד
אשמח לשמוע את דעתם