חסר לי זוגיות

KבתאלK

New member
חסר לי זוגיות

אחרי ניתוק רב מחברה (מאנשים) איך מפתחים שיחה?
איך מדברים עם בנים? אני מפחדת לצאת מעפנה..
קצת רקע עלי: אני תמימה ולפעמים אנשים מנצלים את זה. ואני מאוד רגישה.
אני מפחדת לעשות טעות כי אני בתקופה קצת קשה ואני רוצה קשר זוגי אבל אני חוששת להיפגע.
אולי לצרות הרצון העז לקשר זה לא מתאים לי?
אני רוצה קשר נורמלי עם בחור טוב(יש לי בזמן האחרון בעיה אני הייתי בקשר בלתי אפשרי עם חרש).
תאמת נמאס לי מהלבד

אשמח לשמוע את דעתם
 
היי לך


1. ללכת עם חברות לפאב או מה לשוחח איתן.. ואז גם עם בחורים..
אם יש לך אפשרות חברה מעורבת זה גם טוב...

2. אם לא.. למרות גילך הצעיר הייתי ממליצה לך ללכת לערב של ספיד דייט
שזה ערב שבו מארגנים לך להכיר כמה בחורים בבת אחת...
(תבדקי באינטרנט - יש כמה חברות בערים הגדולות בארץ)
אני בטוחה שתיזכרי..

3. אני גם כן תמימה מאד.. מה שעזר לי ועעוזר לי להתנהל מול בחורים זה הספר
של שרון רובינשטיין - למה היא ולא את
יש שם הנחיות מפורטות וידע שלא יסולא מפז על הנושאשל תקשורת ויצרית משיכה מול גברים על כיצד לבחור את הגבר הנכון ..איך להתנהל בדייט.. מה כן ומה לא ובכלל יש שם המון חוכמת חיים לגבי הפסיכולוגיה של גברים נשים

(יש אתר פרינסס - ויש שם פורום להתייעצויות.. ממליצה לך גם)

4. עוד הצעה.. חוגים או ערבי הרצאות.. או סדנאות למיניהן.. אלו מקומות שקל יותר להכיר ולשוחח עם בחורים.. פסטיבלים רוחניים למינהם גם - אבל שם באמת תיזהרי מלהיכנס מהר למיטה עם מישהו..

בהצלחה לך


your fairy
 

TDKR

New member
אני גם כן בעד ללכת למסגרות.

להכיר אנשים במסגרת משותפת ודרך תחום עניין משותף זו הדרך הטובה ביותר לדעתי. למרות זאת, אני די נגד להכיר מישהו בפאב וגם ספיד דייט.
 
בכנות?

כי בפורום אחר פתאום שמתי לב לזה וזה עלה לי על העצבים,
בעיקר ההיתממות שלה בנושא.

וא זהתחלתי לבדוק בפורומים נוספים והסתבר שצדקתי.


אבל את צודקת-
התעלמות.

תודה.
 

lital10000

New member
משום מה יש לי הרגשה חזקה

שטינקרבל, היא היא שרון רובינשטיין.
 
שלום

יוצרים עניין רגשי משותף. מתעניינים בהדרגה בחיים הרגשיים של האדם, ואז משתפים מחייך הרגשיים. מתחילים מנושאים כלליים ועוברים יותר אישיים. בנוסף חשוב להיטיב לאדם ולהנעים לו בהתנהגותנו במלים ובמעשים מתוך חיבה ואהבה.
 
למעלה