חסרתן לי מאוד נעדרתי בעקבות

חסרתן לי מאוד נעדרתי בעקבות

שבועיים תשושים עם דלקת גרון ואנטיביוטיקה שלצערי ולזכותה היא הרימה אותי ממיטת חוליי. מאוד חששתי לקרחת נרופיין אבל לא היה מצב לא לקחת, שיגעתי את הרופא ושאלתי 10 פעמים האם מותר ? הוא כבר חשב שאני היסטרית למדי. עכשיו אני מרגישה טוב יותר וחזרתי לעבודה. וכמובן יש לי שאלה?
אני בשבוע 22 ומזה כחודש וחצי בערך אני מרגישה במהלך היום את הבטן מתקשחת בצורה כזו שאפילו לשבת קשה לי שלא לדבר על לנשום להתכופף ודברים נוספים...
אני מודעת לצירי בריקסטון שמופיעים בד"כ לקראת החודשים האחרונים להריון אבל התופעה שפוקדת אותי החלה מוקדם מדי לא?
 

נטע 123

New member
גם לי יש את זה

זה די שכיח, אבל בכל מקרה צריך להיבדק אצל הרופא כדי לראות שההתקשויות אינן משפיעות על צוואר הרחם.
 
תופעה מוכרת

אכן, גם בשבועות כאלה. ההבדל בין ברקסטונים לבין צירים אמיתיים זה שצירים אמיתיים גורמים גם לשינויים בצוואר הרחם. חשוב מאד לשתות הרבה, כי זה עוזר למנוע את הצירים, ולנוח. כל עוד הם לא סדירים וקבועים, בדרך כלל אין להם השפעה. אם הם מופיעים מספר מועט של פעמים ביום, הם לא יכולים להשפיע הרבה. אם התדירות עולה, כדאי לפנות לרופא שיבדוק את מצב צוואר הרחם. אני נשלחתי למיון בגלל צירים כל חמש דקות בשבוע 25. במיון נתנו לי לשתות ליטר מים ובדקו את הצוואר. אחרי ליטר מים, הצירים הפסיקו לחלוטין. עכשיו, בשבוע 34, עדיין יש אותם כל הזמן, אבל אני כבר לא ממש מתרגשת. תנסי לנשום נשימות עמוקות וארוכות (לספור 10 שניות פנימה, 10 שניות החוצה, או אפילו יותר אם את יכולה). זה עוזר להעביר את הציר עם פחות לחץ.
 

uti

New member
לי זה החל בשבוע 17 בערך אם לא

קודם לכן...
הלכתי לרופא מחליף כי שלי היה בחו"ל אבל לא התרציתי וביום א' אני מקווה שהרופא שלי יצליח להרגיע אותי. תרגישי טוב, אני מנסה להרבות בשתייה שV קורה ופשוט לשכב במיטה.
 
למעלה