חסימת חבר פורום

Dorfl

New member
רק תיאורים?

אם הוא היה אומר שאתה מונגולואיד זה היה רק תיאור של מה שהוא חושב - האם זה היה בסדר?
 
צעד נכון

בעוד ש"אמת" ו"שקר" אינם מושגים כה אבסולוטים, התקפות ברמה האישית הן די ברורות... אין פה אפשרות לערוך תוכן מכתבים? כשאני ניהלתי ברוטר דגלתי במדיניות העריכה נגד פוחזים אלה... הרבה יותר אפקטיבי ולעניין מחסימה (לטעמי).
 
למעלה