חסימת דואר זבל

חסימת דואר זבל

אני יודע שזו שאלה עתיקה ובכל זאת איך אני יכול לחסום שלא יגיע אלי כל הדואר זבל? איזו תוכנה טובה אתם מכירים?
 

bobx

New member
אין דבר כזה... ../images/Emo4.gif

סורי - גם חברות ענק נלחמות בזה... הכי טוב שאני מצאתי זה Norton Anti Spam ו- Mcffee Spam Killer.. אבל גם הן נופלות מידיי פעם.. (ואני משתמש בOUTLOOK 2003 שיש בו גם אנטי ספאם מובנה...
) מסקנה - אם אתה משתולל כשאתה טובע אתה רק תבלע מים יותר... תנוח ותרגע - סירת הצלה תבוא בקרוב..
 
אבל אני זוכר שפעם

שמעתי שיש תוכנה שאני יכול להכניס בה את הכתובות שמהן אני לא רוצה שיגיע דואר ואז היא לא נותנת להם להגיע לתיבת הדואר שלי או שהיא מוחקת אותם אוטומטית או משהו כזה
 

GeJuFan

New member
אומנם לא תוכנה אבל אני אישית העברתי

את האימל שלי מהוטמייל ליאוו, וכמות הספאמים ירדה באופן ניכר, רק שהבעיה היחידה היא שחברה שלי אם אימל שונה לא הצליחה להעביר לי הודעות כי יאוו חשבו שההודעה היא ספאם ומחקו אותה. אז אם היתרונות יש חסרונות, אבל אני מציעה לעבור ליאוו שירות אימל די טוב.
 
למעלה