אומנם לא תוכנה אבל אני אישית העברתי
את האימל שלי מהוטמייל ליאוו, וכמות הספאמים ירדה באופן ניכר, רק שהבעיה היחידה היא שחברה שלי אם אימל שונה לא הצליחה להעביר לי הודעות כי יאוו חשבו שההודעה היא ספאם ומחקו אותה. אז אם היתרונות יש חסרונות, אבל אני מציעה לעבור ליאוו שירות אימל די טוב.