חניה - פשוט נמאס לי

im mitzi

New member
חניה - פשוט נמאס לי

אני גרה ברמת גן ברחוב די ראשי, ויש לי חניה פרטית, משום מה יש אנשים שחושבים שחניה פרטית משמעה "אני יכול להכנס לחסום רכבים" או לחילופין "אני רק מניח כאן את האוטו... לא נורא שאני חוסם את הכניסה/יציאה מהחניה". ברור שהדבר גורר צפירות חסרות ישע כי האדם שחוסם לנו את החניה שכח את העובדה הזאת והוא עסוק בעניינים שלו, אך בינתיים הוא כולא אותנו בתוך החניה או מונע ממנו להכנס ולהגיע הביתה. כל זה מעצבן, אבל כשרכב של העיריה עושה את זה, זה מעצבן כפליים, העיריה מטרתה למנוע דברים כאלה, הרי כאשר אני לא מוצאת את בעל הרכב אני מתקשרת למוקד העירוני והם שולחים פקח, אז אם מטרתם לאכוף את העניין אז זו חוצפה כפולה שרכב עירוני חוסם (קרה היום בבוקר). מה לדעתכם אפשר לעשות נגד מקרים כאלה?
 

dragonit12

New member
להתלונן!

ולהתלונן הרבה! במיוחד שזה מהעיריה וכזה. שיהיה בהצלחה
 

im mitzi

New member
למי?

בפעם היחידה שהתלוננתי לעיריה שמשאית חוסמת לי את הכניסה לחניה הגיע פקח והסתובב סביב המשאית, כאילו זה עוזר במשהו ולקח לנהג משאית רבע שעה להגיע להזיז את הרכב.
 

willo1

New member
../images/Emo4.gif איזה באסה

אבל יש את זה בכל מקום.. זה כבר עניין תרבותי של אנשים. זה ממש גועל נפש
 

Nino Schibetta

New member
עוד מקרה על חניה, רק ברמת גן !

שמעתם על כזה דבר שאם אין ממש מתחת לבית שלכם מקום חניה עם פסים כחול-לבן, אז אתם לא יכולים לקבל תו חניה של עיריית רמת גן ? כן כן, ככה זה בדיוק המדיניות של העירייה. לפני שבועיים הלכתי לאגף החניה של העירייה וביקשתי תו חניה כי באיזור שאני גר יש חניות של כחול-לבן וזה איזור של רחוב ראשי ופקחים עוברים שם כל הזמן. האחראי שם אמר לי שאם אין לי מתחת לבית שלי כחול-לבן אז אני לא יכול לקבל. הסברתי לו שבית לידי יש חניה של כחול-לבן. אמר לי שלא מגיע לי תו חניה. אפילו בת"א לא נשמע כזה דבר ! שם מקבלים תו לפי איזורים, רק כאן זה בדיחה אחת גדולה ! ככה העירייה מתייחסת לתושבים שלה. זה כמובן לא יעבור בשתיקה, פרטים בהמשך...
 

im mitzi

New member
בהחלט דבילי

למיטב זכרוני (אולי זה השתנה) כשתהיה זכאי לתו אתה תצטרך להפרד מ20 שקלים כדי לקבל אותו - גם זה רק ברמת גן
 
למעלה