חנות לחרוזים בבודפשט
אני טסה

נוגרי

New member
חנות לחרוזים בבודפשט../images/Emo35.gif אני טסה

ביום חמישי לבודפשט . מישהי יודעת על חנות לחרוזים בעיר ? תודה על העזרה .
 

psa

New member
../images/Emo140.gifנסיעה טובה ותהני

תלחצי על התמונה....
 

ים כחול

New member
נוגרילה טיסה נעימה ../images/Emo160.gif../images/Emo23.gif

יש לי עיצה קטנה ... תבקשי ממישהיא רומניה שתאמר לך איך אומרים חנות חרוזים ברומנית וכשאת מגיעה תיכנסי לאחת החנויות או תבררי בקבלה של בית המלון איך מגיעים לחנויות האלו - בטוח יעזרו לך יחפשו בדפי זהב הרומניים ויתנו לך מפה או כתובת . שווה לנסות
טיסה נעימה ובטוחה ותהני מבודפסט היפה (כך שמעתי)
אמא שלי מתגעגעת לשם , היא מאד נהנתה וממליצה בחום . שמרו על עצמכם ותעשו חיים
ותצלמו
יש שם כנסייות גותיות מדהימות
 

נוגרי

New member
../images/Emo51.gif ימוש . זה מה שהמליצו לי

לברר איך אומרים ברומנית חרוזים . אולי מישהי יודעת ???????????? מקוה שלא יהיה גשום . זה הדבר שהכי שנוא עלי . הצלם נשאר בבית ולי יש מצלמה רגילה אבל בטוח שאצלם .
 

sophies

New member
בודפשט זה בהונגריה לא ברומניה!!1

בוקרשט זה ברומניה, סבתתי ההונגריה הייתה שומעת אתכן ומתפוצצת! אין לי המלצה על חנות חרוזים אבל מול בית הכנסת הגדול יש חנות כפפות שאמא של סבתא שלי הייתה קונה לה שם כפפות מעור לפי מידה והזקינה עדין עובדת בחנות הזו, מי יודע בת כמה היא. אילו יכולתי הייתי קונה לעצמי זוג כפפות
 

sophies

New member
בשדה התעופה ההונגרי יש מודיעין

שם מקבלים מפה של בודפשט, זה חצי שעה בתחבורה ציבורית ממש נוחה למרכז העיר, לא כדאי לקחת מונית אם אין מטען, ממש שטות, בקיצור על המפה יש סימונים של האות I שזה כמובן INFORMATION לתיירים שם יש להם את כל המידע, ובניגוד ליתר המקומות בבודפשט בהם יודעים הונגרית מצויין אבל רק הונגרית באינפורמשיין יודעים גם שפות אחרות, יש להם דפי זהב ויוכלו לעזור לך למצא מה שאת צריכה. להתכונן שבהוגריה יודעים מצוין הונגרית, ולפעמים אפילו בשדה תעופה לא יודעים אנגלית, כלומר חלק מהאנשים. השדה תעופה מאוד קטן, ויש בין הטרמינלים, על המדרכה תחנה עם אוטובוס אחד שלוקח אותך לתחנת המטרו הקרובה, שם במחיר הכרטיס את עולה למטרו לאיזה מקום שאת רוצה בעיר, אם איני טועה אפשר לקנות כרטיס ליום שלם. שימו לב בבודפשט לאכול רק במקומות פשוטים, האוכל המקומי באמת מדהים, לאכול בפאבים זה ממש מומלץ שם האוכל לא יקר וטעים בהרבה מהמסעדות, בכל פאב מגישים גם אוכל, ולא לשכח לאכול פירה ערמונים, שזה באמת המצאה מדהימה. עבודות יד שאפשר למצא בהונגריה זה יותר רקמות קרושה וכאלה. לא שווה להכנס לבית האופרה שנותן סיור בשלוש ובארבע, במקום זה לכו לבזיליקה הראשית רחוב או שנים משם, יותר יפה יותר בחינם, ולפעמים אפשר לראות חתונה ולשמוע מוסיקה חינם.
 

ים כחול

New member
אוי סופי תבלבלתי../images/Emo5.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

תמיד אני מערבבת בין השניים אין לי מושג למה
 

נוגרי

New member
תודה לכולם . סופי ,תודה רבה על

האינפורמציה החשובה . איזו טיפשות מצידי . מקוה שמזג האויר לא יהיה גשום ( נגד הקור יש לי הגנה ) ואפשר יהיה להסתובב ברחובות .
 

nuky1

New member
הייתי בקיץ לא זכור לי שנתקלתי בחנות

חרוזים אבל ממליצה בחום ללכת למוזיאון לאמנות שימושית .מאד יפה ומיוחד גם המבנה וגם התצוגה.
 

נוגרי

New member
תודה לכולם על הברכות והעזרה

והיעוץ . אתמול בלילה חברה מצאה עבורי כתובת של חנות לחרוזים . אעדכן אתכם כשאחזור .
 
למעלה