חמשת השובבים שלי... וגם אמא שהם!

saraha6

New member
חמשת השובבים שלי... וגם אמא שהם!

החתולה שהעבירה את הגורים שלה למטבח שלי וחמשת הגורים שלי עברו לגור במרפסת והם גדלים ונהיים שובבים ומתוקים ביותר, רק שהם די פחדנים ולא מרשים לגעת בהם (לאמא דווקא אין בעיה) יש למישהו עצות איך לגרום להם להיות יותר חברותיים? אני משתדלת לבלות איתם כמה שיותר אבל הם לא מתקרבים כ"כ ושוב תודה!
 

saraha6

New member
../images/Emo99.gifוככה הכל התחיל...

חזרתי הביתה אחרי סופ"ש אצל ההורים והחבר היה בחו"ל וזה מב שמצאתי כשהגעתי הביתה בשתיים עשרה בלילה...
 

saraha6

New member
ועכשיו...

תראו את הדוגמה הג'ינג'ית סביב העיניים של הכהה...
 

saraha6

New member
מתוקים! :)

 

saraha6

New member
וזה הפרטי שלי...

ג'ורג' הנסיך... הוא לא כל כך רגוע עם כל מה שקורה... כשהם היו מאחורי התנור הוא לא נכנס בכלל הביתה, אפילו לא לאכול הלך לשכן... עכשיו שהם במרפסת הוא לא כל כך מבין מה קורה וגם הגורים קצת מפחדים ממנו ונושפים וסומרים כלפיו... אני מקווה שהם יתחילו לשחק קצת יחד לפני שאני אמצא להם בתים... הם כל כך מתוקים!
 

saraha6

New member
התכוונתי לגורים... ../images/Emo8.gif

זה ברור... יש לך וטרינר מוזל באיזזור חדרה-פרדס חנה להמליץ לי עליו לחמישה גורים ואמא? תודה
 

saraha6

New member
אגב, ג'ורג' שלי הוא לא האבא

(לצערי...) הוא מסורס מאז שהיה גור,אבל אפשר בקלות לטעות, אני חושבת שראיתי את האבא אלפא ג'ינג'י מפואר ומניאק...
 

gallalon

New member
אל תדאג, בסוף תצליח!

עברו אצלי בחצר 6 חתולים פחדנים שהיו בורחים ממני כמו מטורפים, כולם אחרי מאמץ רב והמון סבלנות נתנו לי ללטף אותם, 4 מהם כשהיו גורים ואת ה-2 האחרים חיברתתי כשהיו כבר די בוגרים... ותאמין לי שכבר הייתי במצב שהייתי בטוחה שאת החתולים האלה אני בחיים לא אצליח ללטף, ולא רק שהצלחתי, הם גם מתחככים בי, וכשאני באה עם האוכל שלהם, הם אפילו מתיישבים לאכול בצמוד אליי (שלא לדבר על זה שאין לי בעיה לשים להם אמפולה נגד פרעושים כל חודש). וכל פעם שאני מנסה להתקרב לחתול פחדן חדש, למרות שאני מרגישה לפעמים שאין סיכוי עם פחדן שכזה, אני נזכרת בכל ההצלחות הקודמות שהיו לי, ויודעת שגם הפעם זה אפשרי... וכשזה קורה, אני הבן אדם הכי מאושר עלי אדמות!
 
למעלה