אחלה שם משפחה יש לך...
צ´ולנט חומרים: 2 בצלים גודלים חצי קילו שעועית לצ´ולנט (חומה ולבנה) מושרית יום במים. תפוחי אדמה חתוכים לקוביות גדולות בערך קילו בשר (שפונדרה, אני חושבת שזה כתף) חתוך לקוביות גדולות. מלח פלפל פפריקה מתוקה (צריך המון) מרק עוף ביצים (כמספר האנשים) לקיגלך: ביצה, מים, מלח פלפל, קמח מצה ואבקת מרק עוף אופן ההכנה: משחימים את הבצלים בסיר עם קצת שמן. עושים שכבה של שעועית, שכבה תפוחי אדמה שכבה בשר. שמים מלא פפריקה מתוקה, כף גדושה מאוד של מרק עוף, מלח ופלפל. אחר כך עושים עוד שכבה בדיוק באותו סדר. ממלאים את הסיר במים ומוסיפים שוב את התבילינים אבל בלי המלח (יש מספיק). שמים על האש. אחרי שהמים רותחים (בערך שעה) מוסיפים את הביצים למעלה והופה לתנור על חום נמוך מאוד (בערך 100 מעלות צלסיוס) לכל הלילה. בבוקר קמים מוקדם ועושים את הקיגלך: טורפים את הביצה ומוסיפים לה קצת מים מלח פלפל ואבקת מרק עוף ואז מוסיפים קמח מצה עד שנהיה קצת סמיך אבל לא ממש קשה!!! צריך שזה יהיה אפילו טיפה נוזלי. מוציאים את הביצים ושמים את הקיגלך בעדינות (מניחים בערך כף כל פעם לתוך המים שלא יתפרק) ושום מתבלנים עם פפריקה. לפני שמגישים מחזירים את הביצים לסיר שיתחממו וזהו! הסוד למתכון כפי שהוסבר לי על ידי אמא של גיא: אם את חושבת שיש מספיק פפריקה תוסיפי עוד קצת!!