חמים ונעים
כדאי לברוח מהקור הירושלמי .... מהרו להזמין לפני שיתקרר....
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=393&messageid=173052480
כדאי לברוח מהקור הירושלמי .... מהרו להזמין לפני שיתקרר....
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=393&messageid=173052480