חמים ונעים

natyh

New member
חמים ונעים

כדאי לברוח מהקור הירושלמי .... מהרו להזמין לפני שיתקרר....


http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=393&messageid=173052480
 

drz400e

New member
בניו יורק היו 16 מעלות אתמול

כשלנו היתה את סופת הקרח.
 

natyh

New member
תיכף נשלח אליך את מרסלו ...

האיש שייבש את יורשליים ... , ותראה כמה מהר תצא השמש ...כדאי לכם לרוץ מהר לסקי לפני שהכל יפשיר ....
 
למעלה