חמוד

j o h n n

New member
חמוד

שני דתל"שים יושבים לשתות. האחד מתחיל לברך: "ברוך אתה ה´---". אומר לו השני: "היי, שכחת? אנחנו כבר לא דתיים!" מסמיק הראשון ומסיים: "למדני חוקיך".
 
חחחחחחחחחחחחחח

איזה עצבים זה לפתוח הודעה ולראות שיש בה איקון ?
 
למעלה