חמאס לא רוצה דלק..

respecta1

New member
כן, בדברים שעוברים דרכנו הם מבריחים נשק

אז כמובן, בוא נתן לזה אפילו לא לעבור דרכנו.
 
מה לעשות ריספקט, כשאתה שולט על שטח, אתה

גם אחראי לגורל תושביו, ככה זה עובד. אולי היהודים שהיו תמיד עם חכם, ניסו להמציא פטנט ולמכור אותו לעולם, שאנחנו אחראים רק על ה"לחסום אותם" אבל הם אשמים בזה שלא מגיע אליהם דלק... מה לעשות שהחוכמה הזאת לא כל-כך עובדת הפעם ולא ממש קונים את המעשיה הזאת.
 

respecta1

New member
בדומה למה שהיה עם מכבי האש

תקפו אותם יותר מדי פעמים, אז עכשיו ההוראה שלהם זה מתי שהם מותקפים לא לעזור. אנחנו סיפקנו ומספקים דלק לחמאס - והוא אחרי שהוא הבין כמה המצאות כאלה עוזרות לתעמולה שלו תוקף אותנו שוב ושוב במעברי הדלק והמצב הזה לא ימשך לעוד הרבה זמן חביבי.. מילא כשמאכילים אותך ואתה דוחף את היד השני של המאכיל, אבל אתה דוחף את זו עם הכפית שבאה להאכיל אותך? אבל הם עושים אסטרטגיה טובה.. דוחפים את היד עם הכפית בשביל לנסות בכוח שהיא לא תאכיל אותם כדי שאז הם יוכלו לבכות.
 
ממשלת ישראל לא מכבה אש. היא מלבה אש,

ומונעת מעזה להשיג את מקורות האנרגיה שלה בכוחות עצמה, תוך יצירת תלות בישראל. שום בסיס מכבה אש לא מטיל מצור על ישובים.
 

respecta1

New member
סלטעון לא ככה מנהלים דיון.

זה שכל שתי הודעות תחזור למה שאמרת לפני שתי הודעות בלי התייחסות למה שכבר הגבתי לך עליהם לא יעזור בהרבה.. מקורות אנרגה בכוחות עצמה? כן, בדברים שעוברים דרכנו הם מבריחים נשקו respecta1 ו 14:26 | 18/04/08 אז כמובן, בוא נתן לזה אפילו לא לעבור דרכנו.
 

respecta1

New member
קשור בזה שאם אתה תוקף את מי שמספק לך משהו

אין לך זכות לבכות אם הוא מפסיק.
 
ואם אתה תוקף מישהו שמונע ממך משהו?

אם אתה תוקף מישהו שחזק ממך, ומחזיק אותך קשור ויושב לידך ומחזיק את ברז המים שלך סגור, ואתה מת מצמא ואז הוא מטפטף לך כמה טיפות לפה בשביל להחזיק אותך בחיים, שלא יגידו שהוא ממית אותך בצמא?
 

respecta1

New member
הברז נסגר רק ואך ורק בגלל ההתקפה

זה הסדר, אם תרצה או לא.
 
אה אז אנחנו הולכים אחורה אחורה עכשיו?../images/Emo13.gif

אז רק שניה, היה זמן שבו ישראל היתה מוכנה להפסיק את הכיבוש הצבאי בשטחים? לכבד אפילו חלקית, את זכות השיבה?
 
10 שנים אחורה מהיום ../images/Emo9.gif

הדברים האלה היו מונחים על השולחן. אה, סליחה... זכות שיבה - הציבור בישראל לא היה מודע אז בכלל לדרישה הזו. השמאל הישראלי-ציוני יצר מצג (שווא) כאילו רק הקיצונים שבערבים דורשים זאת.
 
היו מונחים על השולחן, אבל בשום שלב

לא היתה נכונות להפסיק במלואו אתה כיבוש- תמיד היתה התעקשות על השארת מרבית המתנחלים בשטח פלסטין בריבונות ישראלית, ולשמור את בקעת הירדן גם כן תחת ריבונות ישראלית. לגבי כיבוד זכות השיבה, תמיד היה ברור שזכות השיבה תעמוד על הפרק בשיחות להסדר הקבע. רק שממשלת ישראל לא היתה מוכנה אפילו לדון בפשרה כלשהי בענין.
 

respecta1

New member
על מה אתה מדבר?

כמה זה היה 96 אחוז מהשטח? על ה4 אחוז האחרים אתה מדבר או מה? אם זה כזה ברור אז יפה, בקביעה הזו קבעת שלא יהיה שלום.
 

respecta1

New member
אגב רק תגיד את זה לשמאל השפוי

שיפסיק לברבר לנו בשכל על שלום וירטואלי..
 
אז רגע לא הבנתי, הם שפויים או לא שפויים?

מי הריאלים יותר בעיניך- הם או אנחנו?
ולפרטים עצמם: ברק דרש מהפלסטינים לספח לישראל 10% משטח הגדה (שבו חיים מרבית המתנחלים), גוישם אשר היו מנציחים חלק מהשסעים הגאוגרפים שקיימים היום במרקם החיים הפלסטיני בגדה. מעבר לזה, ברק דרש שעוד 10% נוספים משטח הגדה, כל השטח המקיף ממזרח ומדרום ומדרום מערב, יהיה בשליטה ישראלית אזרחית ובטחונית מלאה, לפרק זמן בלתי מוגבל- אך יוכר ע"י ישראל כשטח בריבונות פלסטינית.. תביט במפה ותראה מה זה אומר (מלבד הנגיסה בעוד ועוד שטחים מהמולדת הפלסטינית המצומקת שנותרה להם) על איך מגיעים מישוב לישוב בתוך המדינונת הפתטית הזאת. אם היית פלסטיני אתה בעצמך היית יורק לו בפרצוף על ההצעות הנדיבות האלה.
 

respecta1

New member
הריאלים? מין הסתם שהם..

ושפויים? הכל יחסי.. יחסית אליכם הם שפויים.. לא יודע על מה אתה מדבר עם ה10 אחוז נוספים האלה, ובכל מקרה, בבקשה.. תאמץ את הרעיון שהרבה מאמצים - השארת גושי ההתישבויות גדולים אצל ישראל .. שאין לא יכולת ולא אפשרות לפנות 400 אלף איש מבתיהם, ובתמורה לקבל שטחים שברובם המוחץ לאומנים פלסטינים, מישראל.
 
מה מתנחלים בשטח כבוש קשורים לאזרחים שישבו

על אדמתם בטאבו עוד כשהורים של הסבים שלנו לא גרו בארץ? באיזה זכות לשלול להם את האזרחות? ואפילו אם לא היה שם אף אזרח אחד עדיין מה שאתה רוצה זה לכפות על המדינה הפלסטינית להסכים שינגסו לה שטחים חיוניים לתנועה חופשית בגדה (כלומר שכל המכשולים שנראים במפה שהבאתי לך ישארו) ובתמורה לתת להם שטחים שנמצאים מחוץ לגדה, מה זה יעזור להם? מה הם צריכים את זה? זה אתה שאולי רוצה את זה, כדי לא לחיות במדינה אחת עם בני משפחתו של מוחה.. לא רוצה לפנות את המתנחלים? חושב ש-400,000 זה יותר מדי לפנות (יש שם באמת כל כך הרבה? חשבתי שבסביבות ה-1/4 מיליון)? אז אני מסכים איתך, זה המון המון אנשים לפנות, זה סיפור גדול ויקר. במקום זה אפשר להשאיר אותם שם על אדמתם, ורק לתת לשכניהם שלא זכו לאמא יהודיה שיוויון זכויות מלא. לגבי ה-10% ובעצם ה-20%, זה שורש הענין של מה שהיה בקמפ דיוויד. כדאי לך לקרוא על זה ולהבין למה הפלסטינים סירבו לזה.
 
למעלה