חמאס לא רוצה דלק..

respecta1

New member
למען האמת דילגו על הקטע הזה..

אבל היה נחמד.. אין כמו אחד מי יודע :)
 
לכל אדם שפוי ../images/Emo6.gif

כמובן, ההתנשאות שלכם כל-כך מוטבעת בכם, שלקחתם לכם גם מונופול על השפיות
מה לעשות נדב, הסכסוך לא ייגמר לפני שאתם תקבלו, במינימום, את קווי 67. אל תיקונצ'יק זה או אחר לא יימנעו מלחתום, אבל וודאי שהפלסטינים לא ישלימו עם הרצון שנקרע להם את המדינונת הקטנה שתהיה להם לחתיכות. בורור לי שלך לא משנה מי נלחם, כי הסיבה לגירוש ומניעת השיבה היא לא מלחמתית אלא פוליטית. ערבי זה ערבי. לא מסתדר עם עקרון הרוב היהודי
 
נתחיל מזה שאתה צודק בקשר להתנשאות

השאלה שלי היא אחרת: מדוע הרצון לסיום הסכסוך הוא אינטרס ישראלי יותר מאשר ערבי/פלסטיני? הרי ציוני "אסיל" יענה לך משהו כמו: "אז שלא יסתיים הסכסוך, שימשיכו להירקב במחנות פליטים עוד 200 שנה... זו קודם כל בעייה שלהם ורק אח"כ שלנו". אני זוכר היטב שאמרו את זה בימין לפני שישראל הלכה לכיוון של הסכמי אוסלו.
 

מוחמד5

New member
למה שלא יהיה אינטרס הדדי ?

גם הפלשתינים אומרים גם כך המצב שלנו חרא,יותר גרוע מזה לא יכול להיות,היהושים מפונקים,לא יחזיקו מעמד עם כל הבלגאן שאנחנו עושים ,שימשך הסכסוך.
 
גם אני שואל את אותה השאלה...

וזו טעות מבחינת הפלסטינים לחשוב שיותר חרא מזה לא יכול להיות...... הבלגן שהם עושים לא הצליח אפילו להאט יותר מדי את קצב הצמיחה הכלכלית של ישראל - שלא לדבר על לעצור אותו. ישראל רק הולכת והופכת למדינה מפותחת יותר ויותר, בעוד מאות אפלי פלסטינים תקועים עדיין במעברות, סליחה, מחנות פליטים של האו"מ. ישראל יכולה גם יכולה להיכנס בהם הרבה הרבה יותר חזק. העובדה שהיא אינה עושה זאת מוכיחה שאין לה אינטרס לשבור את כללי המשחק. הפלסטינים לעומתה מנסים כל הזמן שיטות חדשות לעשות בלגן. כנראה זה מוכיח שכללי המשחק פועלים כרגע לטובת ישראל ולא להיפך.
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif צריכים לזרוק את מי שחושב ככה

אם יש מישהו שחושב ככה, למוסד משוגעים.
 

respecta1

New member
אכן מונופול

אם מישהו רוצה שאני אקבל דבר שיחסל את מדינתי הוא הזוי ומכך יוצא לא שפוי.. וצודק בהחלט זו לא מלחמה פוליטית, זו מלחמה על מדינת ישראל.
 
זה שאתה רואה בזה חיסול זה הבעיה שלך

ההבדל בין מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה זה לא שלמדינת ישראל יפסיק הדופק. זה אומר שיחול בה שינוי פ-ו-ל-י-ט-י. המלחמה שלכם על מדינת ישראל היא לא מלחמה על מניעת ה"חיסול", היא מלחמה על המשך שליטת האידאולוגיה שלכם על הארץ הזאת. אם כבר יש משהו הזוי, אם לא בלתי שפוי, זה הדבקות שבה אתם נאחזים כעוורים בשיטה הזאת שנכשלת שוב ושוב להביא לכם, לכולנו, בטחון ושקט.
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif

מדינה דו לאומית זה חיסול ישראל. "האידאולוגיה" לא נכשלה. האידאולוגיה היא לעם היהודי מגיע בית לאומי ומדינה יהודית בארץ אבותיו ארץ ישראל, אידאולוגיה שהצליחו ליישם אותה. ורגע עכשיו גם ישראל אשמה בזה שיש לנו אויבים וטרוריסטים שנגדנו? טוב נו התייאשתי, כנראה שאצלכם בהכל ישראל המדינה הדמוקרטית והחופשית אשמה, מה פתאום הארגוני טרור והדקטטוריות הסובבות אותה שטובחות באזרחי ישראל ואת אזרחיהן שלהן.
 
האדאולוגיה נכשלה ונכשלת בלהביא לנו שקט ובטחון

היא הצליחה להקים מדינה יהודית, אבל הפכה אותה לאחד המקומות המסוכנים בעולם ליהודים. המדינה הדמוקרטית והחופשית?
ענקקק ואני אפילו עוד לא נכנס לכן-לאשם לא-אשם. אני מדבר על התוצאות הנראות לעין- השיטה הציונית פשוט כשלה בלאפשר אפילו למאמיניה הציונים לחיות בבטחון- כשלון ברור ומתמשך. השאלה האם מראה העין הזה מגיע כמו שהוא למוח או עובר בדרך איזה סינון של הכחשה- זה כבר באמת שאלה של שפיות.
 

respecta1

New member
המדינה דמוקרטית וחופשית

וזה שאתה.. וכל טמבל שרוצה ללכלך עליה לקלל אותה להשמיץ ולקרוא להשמדתה על במות ישראל יכול זו הוכחה דיי טובה לכך. אז מה ציפית שישראל תהיה המדינה הכי מסוכנת לסינים? מדינת ישראל לא מסוכנת לאף אחד, הטרור הוא לא איום רציני לישראל וכיום גם אין סיכוי ללכת לסוע באוטובוס ושהוא יתפוצץ לך. אין פה שקט ושלום כמו שבטיבט אין שקט ושלום כמו שבעיראק ואפגניסטן אין שקט, ככה זה בעולם, יש סיכסוכים.. הציונות לא באה להגיד שעכשיו כל היהודים יהיו מוגנים ושמורים, אלא שעכשיו היהודים ישלטו בגורלם .
 

respecta1

New member
ואגב, מה שבטח לא יביא ביטחון זה אם

עכשיו נהפוך להיות מדינה דו לאומית
 
אתה יודע מה באמת מצחיק? ../images/Emo6.gif

מידת הבטחון שיש לך בספקולציות שאתה עושה... אתה מבסס את התחזיות שלך על המצב הנוכחי שבו מזה 100 שנה הציונות מכסחת את היחסים בין העמים, וצופה שכאשר הציונות תצא מהתמונה זה יהיה אותו דבר. כמו מישהו ששם מיכל מים בפריזר, ואחרי שעה בודק ורואה שהמים התקררו מאד. מבקשים ממנו הערכה מה יקרה למים אם הוא יעבירו אותם למרפסת, אז הוא עונה "מה זאת אומרת? אתם לא רואים מה קורה איתם? ברור שהם יקפאו!"
 

respecta1

New member
"מכסחת בין העמים"../images/Emo6.gif

זו בדיוק הבעיה של כל האדיוטים בעולם שקוראים לעצמם "אנטי ציונים" ציונות היא לא יותר מאמונה שלעם היהודי מגיע בית לאומי מדינה יהודית בארץ אבותיו ארץ ישראל, שבמדינה הזו יהיה סדר יום יהודי שליטה של העם היהודי בגורלו וכו'. אמונה לגיטימית וצודקת. לפחות פעם זאת הייתה תנועה, אז עוד מישהו יכול היה לקרוא לעצמו אנטי ציוני? אבל היום? מי שנגד זה הוא על גבול האנטישמי
 
אוי נדב נדב ../images/Emo13.gif

בהתחלה זה היה "לא שפוים" ועכשיו עברנו ל"אידיוטים"? "על גבול האנטישמיות"? זו לצערי בדיוק הסוג פנאטיות שאני מדבר עליה, שנפוצה אצל לא מעט ישראלים-ציונים ולא מאפשרת דיאלוג. ואתה עוד לפני כמה ימים ניסית להסביר לי איך מנהלים דיון
חבל חבל חבוב... את הניסוח התמים שבו תיארת את הציונות אמרו גם הפלסטינים באש"פ בזמנו על השאיפות הפלסטיניות שלהם בתקופה שהם דחו את פתרון 2 המדינות. שום ניסוח תמים עדיין לא הצליח עד היום למחוק את המכשולים שקיימים בשטח. עם נוסף שגר פה ושזו מולדתו ההיסטורית. הציונות פעם היתה אידאולוגיה שמצאה את ביטויה בתנועה פוליטית. היום היא כבר אידאולוגיה שמנהלת מדינה קיימת. היכולות שלה מבוססות הרבה יותר ובהתאם גם הנזקים, ולכן ההתנגדות לה לא הולכת להיעלם יקירי, בין אם זה מוצא חן בעניך ובין אם לא כל-כך.
 

respecta1

New member
לא על גבול האנטישמיות

אלא אנטישמיות. מי ששולל את הזכות למדינה משלו לעם אחד מכל העמים הוא גזען כלפי העם הזה, וגזענות נגד יהודים זו אנטישמיות, לפחות ככה המילה הזו משומשת. אני בניגוד לפלסטינים של האשף לא שולל מאף עם את הזכות למדינה משלו, ככה שהשוואה לא בדיוק קשורה למציאות. הציונות כיום היא אמונה שלעם היהודי מגיע בית לאומי ומדינה יהודית משלו בארץ ישראל, לא משנה כמה תסובב את זה זה ישאר זה, ומי שנגד זה - כמו שאמרתי מקודם, אנטישמי.. או אם אתה רוצה "גזען" נגד העם היהודי.
 
כמובן, בסוף זה תמיד מגיע לנשק יום הדין../images/Emo13.gif

"אתם אנטישמיייםםם"
"מה? אתם ממשיכים לענות גם אחרי שאמרנו לכם אנטישמים? אז אתם ממש ממש אנטישמיייםםםם!" לא אלה שמפקיעים אדמות מאנשים מעם אחד כדי לתת אותן לעם השני- לא הם הגזענים כמובן. לא אלה שקובעים את גובה התקציב בהתאם העם שאליו האזרח משתייך, לא אלה הגזענים. הגזענים הם אלה שרוצים שלמדינה יהיה יחס שווה לאדם בלי קשר למוצא שלו. ברור.. תגיד אתה מקשיב לעצמך?
 

respecta1

New member
מי שגזעני הוא זה ששולל את זכותו של עם

אחד למדינה לאומית.
 
למעלה