שתגעת?! מה יש לי ממונדיאל?
ס סול קמפבל New member 18/6/06 #17 האמת שגם אותי זה לא מעניין במיוחד פשוט שלמתי כסף אז אני חייב!! לראות
ש שמים1 New member 19/6/06 #20 אני אוכלת עכשיו פיצה ../images/Emo78.gif ../images/Emo3.gif מונדיאל ממש אבל ממש ממש לא מעניין אותי
ה הAני New member 19/6/06 #21 ראיתי חלק מהמשחק בחדר כושר וגם ראיתי לידי על ההליכון צועדת בגאון את אודטה