חם לי...

טאKילה

New member
חם לי...../images/Emo178.gif

תפתחו ת'ממטרות של הפורום,
באתי מסיבוב דאווין ועיזבנו לי את כל הדובדבנים. בא לי אבטיח
ושתיה
קרה.
 
שבוע נפלא טאקילה../images/Emo176.gif

ממש לפני דקה חיסלתי רבע אבטיח..למה? למה לא אמרת קודם? היתי משאירה לך מעט והיית אוכלת איתי.עכשיו נשאר רק לחכות שהאבטיח השני ייתקרר במקרר... לא היתי כאן סופ"ש ארוך ומהנה..קוראת מה שנכתב... תגובות בהמשך
 

טאKילה

New member
דווקא...

ישלי אבטיח קר, אבל אני מתעצלת לחתוך
שבוע טוב לך מותק
 

טאKילה

New member
על זקן 1../images/Emo3.gif

וואלה חמוד נו...
נסעתי באוטובוס והיו מלא מקומות פנויים, הוא נעצר ושאל בנימוס, מותר לשבת לידך? הרמתי ת'ראש ראיתי זקן, נשבעת לך לפני 60 שנה בטוח הוא היה מלך השכונה, וואלה רואים שרידים של זקן חתיך. אמרתי לו בטחבטח שב...... הוא ירד אחרי 4 תחנות. ואז עלתי אחת התישבה מולי, חטפתי דופק לב מהיר, מבט כזה מטורף היה לה בעיניים, האישונים התגלגלו חופשי, היא נעצה מבט מוזר, ואני בלב שלי אמרתי תתכונני בובע היא עומדת לפוצץ אותך במכות
פתאום היא קמה בלי שום הודעה מוקדמת, דפקה מבט אני מהר הכנתי מרפקים לחסום את עוצמת הכאפה. היא קירבה ת'פנים ואמרה לי, אני הולכת לשבת שם, ומה שיצא לי זה..מהבהלה, לכי לכי סאמק הרגתלי ת'לב. [סולטן כפרע אתה זוכר שאני גרה במקום מיוחד
אוחחח לא חלמתי שאגור קרוב לאברבאנל
 
טאקילה

קראתי ונזכרתי בפגישה אקראית שכזו..שנפגשות העיניים ולעיתים נקשרת שיחה מה דעתכם לספר על פגישות מקריות שהשפיעו או שנתנו לנו חומר למחשבה או שפגישה עם אדם זר יצרה ידידות טובה...
 
חחחחחח... טאקילה, אין דבר יותר

מקסים ומשעשע כמו לקרוא אותך. גדולה.... והתמונה עם הדובדבנים... מקורית ומפתיעה.
 
חיכה 4 תחנות בשביל לרדת ?

איטי הבחור
לך הכל קורה ובצורה הכי מוזרה ,באיזה קו את נוסעת ? וטוב שההגה בידים של?
 
חם לי אני שרופה..:(

מרחתי את עצמי בלי הפסקה בבריכה ובכל זאת נשרפתי. אוף שונאת את הקיץ, הם רוצים לשחות כי חם ואני שונאת את השמש!
 
למעלה