חם... חם !
יש לי נייד GIGABYTE, W511A ,הורדתי EVEREST ואני רואה שהטמפ' של המעבד ברגיל (מנוחה) על 50 מעלות ובעבודה הוא עולה ל 70-90... המאורר פועל מ 60 מעלות במהירות נמוכה ומ 70 וקצת במהירות גבוהה, בטמפ' של 80 וקצת נופל האקספלורר, ניסיתי להריץ בדיקת מערכת במאמץ (גם ב EVEREST או ב SANDRA לא זוכר) וכאשר המחשב הגיע ל 102 מעלות (!) סגרתי את התוכנה (לא היה לי אומץ להמשיך למרות שהחלונות לא נפלו)... שלב השאלות: מה הטמפ' הממוצעת בניידים בעבודה, אני מכיר ממחשב ביתי ש55 מעלות זה כבר גבוה.. האם יש דרך לשנות את האפשרויות של המאוורר שיעבוד במהירות גבוהה כבר מ60 מעלות? מה לעשות? תודה
יש לי נייד GIGABYTE, W511A ,הורדתי EVEREST ואני רואה שהטמפ' של המעבד ברגיל (מנוחה) על 50 מעלות ובעבודה הוא עולה ל 70-90... המאורר פועל מ 60 מעלות במהירות נמוכה ומ 70 וקצת במהירות גבוהה, בטמפ' של 80 וקצת נופל האקספלורר, ניסיתי להריץ בדיקת מערכת במאמץ (גם ב EVEREST או ב SANDRA לא זוכר) וכאשר המחשב הגיע ל 102 מעלות (!) סגרתי את התוכנה (לא היה לי אומץ להמשיך למרות שהחלונות לא נפלו)... שלב השאלות: מה הטמפ' הממוצעת בניידים בעבודה, אני מכיר ממחשב ביתי ש55 מעלות זה כבר גבוה.. האם יש דרך לשנות את האפשרויות של המאוורר שיעבוד במהירות גבוהה כבר מ60 מעלות? מה לעשות? תודה