חלל גדול ...

חלל גדול ...

אני לא יודעת אם אני במקום הנכון אבל אני חייבת לפרוק ואין לי כל כך למי , ואולי אני רוצה שיגידו לי שהכול בסדר .... חיינו יחד שנתיים גרנו יחד ונהלנו בית בדיוק כמו זוג נשיו , בהתחלה הוא אמר לי שחברות שלי לא נראות לו , אחרכך בכל פעם שישבת על המחשב הוא היה בטוח שאני גולשת באתרי סקס הוא מכירה גברים דרך האינטרנט , תמיד הוא היה בודק בהיסטוריה ולא היה מוצא דבר ואז היה בטוח שאני מוחקת , חברים אין לי כל כך , אחותי לא נראת לו בקיצור הוא רצה לבודד אותי מהעולם ושאני אהיה רק שלו . ועכשיו שבועיים שאנחנו לא יחד , ושאני הולכת לישון לבד ושאין לי עם מי לדבר , פתאום עכשיו הכול צף לי מחדש , הוא לא היה אדם רע אני גם לא כועסת עליו הוא צריך לטפל בעצמו , אבל הוא לא רוצה . אני מרגישה לבד יש לי חלל גדול גדול , הדמעות חונקות את גרוני כל פעם רק מלחשוב עליו . הדברים הקטנים בעיקר חסרים לי , השיחות שלנו לפני השינה , זה שאתה בא הבייתה ויש לך עם מי לדבר . זהו גמרתי להתבכיין .
 
את בכיוון הנכון../images/Emo201.gif

מבחינת המקום בו את נמצאת: אתם לא יחד וזה כבר טוב, אל תכנעי לבדידות ולקושי שמתלווה אליו את תמצאי בעתיד מישהו שלא יבודד אותך מהעולם ויאהב אותך ויקבל את סובבייך.\ היי חזקה ותעברי את מכשול הפרידה ...הכאב יעבור , יש לזה מטרה, זוגיות אחרת טובה בהמשך חייך.
 

czar

New member
עשית מצויין וגם לא צריך לכעוס עליו

בכדי להבין שהוא לא בשבילך, כן לטפל בעצמו או לא, אני אישית מאמין שאדם לעולם נשאר וכל עוד את לא מחוייבת למשכנתא ושני ילדים, זה הזמן לקבל החלטות לוגיות. היום מבודד אותך ומחטט לך בדברים, מחר יקח לך את כרטיס האשראי ועוד ועוד... תמשיכי לישון לבד, תני לדברים לצוף, הזמן מעביר כל כאב וזה בסדר. תזכרי כמשפט מפתח לחיים - משפחה וחברים היו ויהיו תמיד אחרי שבן הזוג יילך ולכן יש לשמור עליהם מכל משמר.
 

שילה1

New member
עשית את המעשה הנכון והמתבקש.

כרגע אתעוברת תקופה לא קלה.נסי למלא את חייך בעשייה שתגרום לך הנאה. זה הזמן ליצור חברויות חדשות,ותחומי ענין חדשים,ולפתחח תחומי ענין שהזנחת קצת. בגדול-הצלת את עצמך מחיים שאינם חיים,ורק הזמן יוכיח לך ש..צדקת!
 

seeyou

New member
"עקב של אכילס"../images/Emo8.gif "אני מרגישה לבד"

ראשית,ךדעתי את חייבת למצוא שפה משותפת עם עצמך האושר שלך לא תלוי באדם זה או אחר. לערכתי גם לבחור יש "שריטות" -הוא מפחד שבנות "בוגדות"
לכן מרגל במחשב שלך. טפלי בעצמך לפני שתכנסי לזוגיות חדשה. יוסי
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
עכשיו הכל בסדר.

קודם היה רע מאוד. יש בזוגיות בעיות שנראות גדולות והם בעצם די קטנות. ויש כאלו שנראות קטנות אבל הן בעצם מאוד גדולות. האקס שלך הוא מהסוג השני. צרה גדולה שרק מחמירה עם הזמן. הדמעות חונקות את גרונך? לא נורא. האמיני לי, זה יעבור יותר מהר ממה שאת חושבת.
 

chenby

New member
יעבור לך

כשתתני לזה עוד זמן, ובהמשך תכירי אדם שהוא נעים ובטוח בעצמו, את תגידי לעצמך שוב ושוב -איזה מזל שהלכתי משם בזמן!
 
טעות לעולם חוזרת

משהו בה נמשך לכזה סוג של אנשים. כאן בדיוק נדרשת המנטרה של העצמה, כדי שלא תחזור לסורה. היא תשתנה, אנשים שמושכים אותה יהיו בעלי פרופיל מעט אחר.
 

chenby

New member
מסכימה איתך

אבל האחריות שלה לגלות את הדפוסים שלה ולשנות אותם. אם היא תתחיל לעשות עבודה עם עצמה על מנת למשוך אליה אנשים שבאמת יעשו לה טוב - היא תצליח. היא צריכה ללמוד קודם כל לעשות טוב לעצמה - ואז היא לא תיתלה באף גבר - ובטח לא תתן לאף אדם להחזיק באושר שלה. אבל זה תלוי בה.
 
יקירה, כשכואב מותר לבכות ולהתבכיין, זה חלק

מהריפוי, אז תקבלי את עצמך גם כשאת עצובה.. ומותר לך להיות עצובה, כי זה באמת מצבים בחיים שקשה לנו לעכל, בגלל תחושת חוסר האונים בעיקר, לדעתי. אבל גם תשאלי : מה את לומדת מההתנסות הכואבת הזו? כיצד זימנת אותה למציאות שלך? תנסי לבדוק מה בך הסכים לזמן מה לקבל את היחס הזה.. זו האחריות שלך. ובעיות שליטה/נטישה שלו והמחיר הרגשי שלהם - זו האחריות שלו. תפרידי את השניים. את אחראית רק על שלך. ועד כמה שהיית רוצה שזה יהיה אחרת - הבנת שאת לא יכולה "לשלם את המחיר" שהוא דורש, ובחרת בך. וכל הכבוד לך! כי אם הוא לא מנסה לשנות אותך, ולא נמצא איתך מתוך קבלה - אין שם על מה לדבר, לדעתי. כי בעיני אין דרך אחרת לאהוב בנאדם, בכל צורה אחרת זה יהפוך למאבקי שליטה בסופו של דבר, ויתפוצץ בפנים... אז את בוחרת בעצמך, כי אחרת היית נחנקת, והמחוייבות הראשונה שלך היא לעצמך. את יודעת שעשית את מה שצריך, וכאשר תמשיכי לכבד ולאהוב את עצמך ואת מה שחשוב לך באמת - יגיע אדם שישקף לך את הכבוד והאהבה. לבדות היא לא בהכרח בדידות, וזה מה שלדעתי את מתבקשת ללמוד עכשיו - איך למלא את החסכים של עצמך, גם אם זה כרוך בליזום את חברתם של אנשים שיעצימו אותך. תפרגני לעצמך חיבוקים וחיזוקים :) הרבה כוח ואמונה בעצמך!
 
החלון הפונה אל הרחוב. פרנץ קפקא

מי שחי עזוב לנפשו ועם זאת יש ברצונו מדי פעם לבקש אי-פה אי-שם מגע ומשא, מי שמבקש לפתע--על פי התמורות בעיתות היום, במזג האוויר, בתנאי העבודה וכיוצא באלו--לראות, פשוט, זרוע כלשהיא, שעליה יוכל להיסמך--איש כזה לא יחזיק מעמד זמן רב בלי חלון הפונה אל הרחוב. אפילו נתון הוא במצב רוח כזה שאינו מבקש דבר, ואין הוא פוסע לעבר אדן חלונו אלא כאדם עייף כשעיניו נישאות מעלה מטה בין קהל העוברים ושבים לבין השמים ובלא חמדה יטה במקצת את ראשו אחרונית--- יסחפוהו בכל זאת הסוסים,למטה, עימם, אל שובל המרכבות והשאון של שעטתם--ובכך סוף סוף לקראת האחווה האנושית.
 
למעלה