חלוקת תפקידי החיזור - נקודה למחשבה

לדעתו של רצח בהבנה

ולמרות החוסר הגיון בכך כביכול - דווקא פאב הוא אווירה יותר אינטימית. וזה לא האלכוהול. בדייט ראשון אף אחד מכם לא בא לשם להשתכר, ומי שכן בכל מקרה יוכל לשתות קוקטייל במסעדה - זו המוסיקה והאווירה.
למה יותר אינטימית? פשוט. כשרצח בהבנה יוצא למסעדה או בית קפה, הרבה פעמים השקט והקירבה (הפיסית) לשולחנות אחרים, גורמים לרצח בהבנה להרגיש כאילו יושבים איתו בדייט עוד 5 אנשים משני שולחנות סמוכים. בפועל זה לא כך, אבל זו התחושה שרצח בהבנה מקבל - שכולם מסתכלים עליו ומקשיבים לו. עכשיו, כשמדובר בפאב, אז יש מוזיקה, וקשה יותר לשמוע - וזה די מבודד אתכם מהסביבה.

אגב, הרבה פעמים הגבולות האלה בין פאבל סמעדה לבית קפה לא מדוייקים. הדייט הראשון עם חברה בהבנה התקיים בפאב שהיה נורא שקט, והדייט השני היה במסעדה, שהיו בה ספות ופופים ומוסיקה רועשת. העסק בכל מקרה הוכתר כהצלחה...

ומנגינה -
לפני שאתה יוצא עם בחורה לדייט ראשון, לרב אין לך את הכלים לדעת אם היא תרצה או לא תרצה פאב. יש בנות שפאב זה רועש ומג'וייף להן, ויש בנות שמסעדה בדייט ראשון זה מהר מדי ומלחיץ להן. אם אינך תפוסה ואת הולכת לפסול אדם רק על סמך לאיזה סוג של מוסד הוא בחר לקחת אותך בדייט ראשון, רב הסיכויים שהעתיד (הקרוב לפחות) שלך צפוי להיות רווי החמצות.
 

אוגלה

New member


 
מי אמר שההתעקשות לשלם

נובעת מתוך מקום של "גבריות" ולא מתוך פחד שחס וחלילה תראי קמצוץ של "קמצנות" ולא תהיי מוכנה לפגוש אותו שוב?

הרבה גברים שחושבים על שוויון מכירים את הטריק של הוצאת הארנק וגם את הדממה שמגיעה אחרי זה, אם הם הניחו לגב' היקרה להוציא אגורה שחוקה אחת מארנקה.
 
חשבתי רבות גם אני והגעתי למסקנה נחרצת.

כאשר תניחו לנו להכניס לכם וויברטור(מינימום דילדו) לישבן,
נעשה ה-כ-ל שווה בשווה.

ובינתיים,
תשלם ותשתוק ותודה שזכית להנות מחברתנו הענוגה לדייט
.
 

elena20

New member
כל מי שאני יצאתי איתו אי פעם תמיד הייתה

הדדיות בהכל, גם אני התקשרתי, יזמתי, התעניינתי וגם שילמתי...
גם עם ארוסי זה לגמרי היה ככה מהתחלה, לא מבינה למה אסור לי להראות עניין באדם שמוצא חן בעיני.
וחבל שאתה מכליל דרך אגב.
 

Optimistic Girl

New member
פשוט מאוד


גילוי נאות, כותבת את האמת.

פשוט מאוד,
כשחיזרתי אחרי הבחורים, הם ברחו ממני

אז הבנתי שהם עוד לא הבינו את מה שאתה הבנת,
שגם לאישה מותר לחזר אחרי הגבר!

נכון נשים רוצות שיוון,
אך בפועל זה לא ככה

וזה גם לא קשור לשיוון, חושבת שאם בחורה אוהבת גבר, גם לה מותר לחזר אחריו, ולהשקיע גם כמו שהוא משקיע בה.

אבל שאיפות לחוד, ומציאות לחוד,
גברים בימנו בעידן שלנו עוד לא התרגלו להיות מחוזרים,
ככל הנראה זה מלחיץ אותם ופוגע באגו שלהם.

כותבת עפ החוויות האישיות שלי.
 

pinguin5

New member
נו אז...:)

נו אז יאלללללללהההה תני עבודה

בינתיים את רק מפזרת פה הודעות בכל חור כדי להפגין נוכחות - "ראו, אני קיימת".
האם כבר התחלת פה עם מישהו?
כמה מספרים הוצאת פה דוגרי P:?
 
עוד אחד שאונס את המושג פמיניזם...

תבין, גבר ואישה לא שווים!!! הם לא!!! מוח של גבר פועל שונה ממוח של אישה, וכתוצאה מכך יש דבר כזה התנהגות "נשית" והתנהגות "גברית". זה כבר הוכח במליאנתלאפים מחקרים וזה נשמע לי מטומטם ממש כשאנשים מנסים ממש להשוות נשים לגברים.

נשים וגברים אמנם לא נופלים זה מזה באינטליגנציה, שניהם יכולים לסיים תואר באוניברסיטה ולעבוד בכל עבודה שיירצו (וגם זה לא תמיד מדוייק, כי יש עבודות שדורשות אופי יותר "גברי" וכאלו שדורשות אופי יותר "נשי", ולכן שם יש פערים די גדולים בין אחוזי שני המינים).

לא, נשים לא זקוקות לסקס כמו שגברים זקוקים לו - הן לא "מתחממות" באותה צורה ומאותם דברים שגברים נדלקים, הן לא מגיבות "טוב" לסטוצים כמו שגברים מגיבים אליהם. הן לא נמרות שמשחרות לטרף ומנסות לצוד להן איזה גבר. אל תנסו להפוך נשים שאמורות להיות מודרניות ופמיניסטיות לנשים שמתנהגות כמו גברים! זה פשוט מגעיל אותי וכבר כ"כ נדוש...

ולא, לנשים ולגברים אין את אותו אינטרס משותף בקשר זוגי - כל אחד מהם רוצה קשר זוגי בשל אינטרסים שונים, ולכן רוב הנשים מתכננות את החתונה שלהן מגיל 12 ורוב הגברים מנסים לדחות את הקץ. נשים מחפשות גבר חזק ויציב שלא ינטוש אותן ואת הילדים שלהן, וגברים מחפשים אישה חמה ואוהבת שתהווה להם משענת. ככה זה, ככה הטבע עובד במשך כ"כ הרבה שנות אבולוציה, ופתאום באים להם ה"נאורים" האלה שחושבים שלאישה ולגבר יש אותם צרכים, ומנסים לכפות את זה על כל תחומי החיים.

גבר שלא משלם בדייט ראשון הוא גבר שמשדר "אני קמצן/אני לא דואג לך", ולא משנה עד כמה נאורה ועצמאית הבחורה שלידו, היא לא תרצה להיות עם גבר קמצן במודע או לא במודע, כי היא מחפשת גבר שיוכל לדאוג לה ולצרכיה! גם אם היא שרי אריסון!

אז די כבר לנאורות בשקל, תקראו קצת ספרים...
 
מהפכה פמיניסטית עם זכויות ללא חובות

נשים נהיו גבריות ,
אני שומע יותר ויותר נשים שנשמעות כמו גברים ומתנהגות כמו גברים ומרוויחות יותר מגברים
עושות סטוצים כמו גברים ואולי אפילו יותר והן כן משחרות לטרף כדי לצוד איזה גבר .
והן ממש לא רוצות להיות משענת [חמה ואוהבת] כי אז הן ממרגישות כמטפלת בתינוק . שהרי "גבר גבר" לא צריך משענת ..
נשים לא ממהרות להיתחתן , ואלה שהיתחתנו מחציתן כבר התגרשו
הן רוצות שתהיה חזק ויציב שיודע מה הוא רוצה אבל אחר כך הן כועסות שאתה עושה מה שאתה רוצה ולא מה שהן רוצות
בקיצור , הג'יהד הפמיניסטי הרדיקלי שיבש את כל המערכות , רוב הנשים כבר לא ייתחתנו , והתורים בבנק הזרע רק ילכו ויתארכו , הילדים לאמהות יחידניות יתרבו , והגברים ילכו ויכחדו ...
 
אין ספק ששני המינים שונים זה מזה

א-ב-ל, מה הקשר בין מחט לתחת?


את מבינה שהתנהגות "נשית" והתנהגות "גברית" הם דברים שהחברה מבנה והם לא משהו שחקוק באבן?
את מבינה שאם תלכי לתרבויות אחרות את תמצאי דפוסי התנהגות אחרים? ומי זו החברה הזו אם לא את ואני?

העולם משתנה, אם פעם זה היה נחשב ל"אבירי" ו"ג'נטלמני" שגבר בא, אוסף, משלם ומחזיר אז היום זה כבר סימן ל-"שילמתי עליך, הוצאתי עליך כסף, עשיתי עבורך כל מיני מחוות, עכשיו את צריכה להחזיר לי".

בעבר לא היה אינטרנט, כשאנשים נפגשו ויצאו לדייטים, זה היה או כי הכירו איפה שהוא פנים מול פנים, או כי חברים שלהם שהכירו את שניהם שידכו אותם.

בשום מציאות לא היית מוצאת יותר מ1%-2% מאוכלוסיית הגברים, שיכולה ויוצאת עם עשרות נשים בחודש, כי זמינות ההכרות אז הייתה שונה לחלוטין ולכן אם גבר היה נפגש עם כמה נשים בודדות בחודש זה בטח היה הרבה.

בגלל העליה בזמינות גם מבחינת הכרויות, דייטים ונגישות לסקס, אנחנו כבר חיים במציאות אחרת. עצם זה שיש גבר ששואל על העניין הזה והוא לא הראשון, זה רק מראה לך שהיום לשלם על עצמך בדייט כבר לא נחשב להתנהגות "גברית", אלא כתנאי הכרחי של חלק מהגברים להמשיך ולראות אותך בכלל.

באותה מידה את תתפלאי לגלות כמה נשים כן זקוקות לסקס, לפעמים אפילו יותר מבן הזוג שלהן. כמה שכן לא חסרות נשים שרואות פורנו ונהנות מהגירוי הויזואלי בדיוק כמו גברים. האמירות שלהך הן הסתתרות מאחורי סטיגמות, אך יש הרבה מאוד נשים שהן האנטי תיזה של מה שכתבת.

לסיום עם הפסקה האחרונה שלך, בזמינות שקיימת היום, בגלל כל האפשרויות שהאינטרנט יצר, אף גבר לא צריך להיות כספומט של נשים ולשלם על "ארוחות חינם" עבורן. הדברים השתנו, ממה שהיה לפני 20-30 שנים, כשגבר ששילם על ארוחה לבחורה, בהרבה מאוד מהמקרים גם פגש אותה בהמשך, כי לא היו לו יותר מידי אופציות. היום כשאנשים מרשים לעצמם לפסול בנאדם על חוט שיערה שלא נמצא במקום, צבע עיניים או אלוהים יודע מה עוד, אין שום סיבה שגברים ישלמו על עשרות ארוחות, רק בשביל הסיכוי שאולי הגברת תואיל בטובה לפגוש אותם שוב. ואולי לא בא לו לראותך אותך שוב אחרי הדייט?? למה שהוא ישלם עלייך?

העניין הזה של התשלום לא מעיד על שום דבר, פרט למענה על ציפייה חברתית שתופסת כיוון מאוד חזק למגמה של שינוי, שכבר לא מקבלת את זה שמשלמים על האישה, ואם כן, קיימת ציפייה לתמורה פיזית ממנה. זה שגבר שילם על הארוחה, זה עוד לא אומר שהוא יהיה שם כשתצטרכי אותו, שאם תתקעי הוא יתן לך כל מה שהוא יכול אם הוא יכול, שהוא לא יתקמצן על שעות השינה שלו בלילה ורק את תקומי אל התינוק, שהוא לא יתקמצן על החלפת חיתולים כי מסריח לו באף. זה לא אומר שום דבר על הבנאדם שנמצא מולך ואת יודעת מה, אני אגדיל ואומר שגבר שמרגיש בנוח שאישה תשלם על עצמה, או תשלם על שניהם (או תחליפי את המילה "בנוח" ל"דורש") זה גבר שלא תופס אותך כאישה החלשה שצריכה שיעשו לך. אולי אי אפשר לקבוע באופן ודאי שהוא גם יעשה כלים ואתם תנקו את הבית ביחד, אבל בהחלט אפשר להניח שהוא יותר נוטה לכיוון הזה, של חיים משותפים מתוך שיתוף עד כמה שאפשר, ולא של חיים בצורה "מסורתית" שכבר משתנה.

אותי לא קונים בקולה, ואתכן?
 

Beyond Time

New member
מספר דברים בסיסים

1. היית משלמת לאדם זר על קפה?!?
2. את מודדת את יכולת המימון העתידית של הגבר לפי התשלום על הקפה?!?
3. את מודדת עד כמה הגבר קמצן לפי התשלום על הקפה?!?

את הקמצנית השיפוטית והגרידית!
אני לא צריך או רוצה בחורה שלא מבינה שקשר מבוסס על הדדיו - מהרגע הראשון בו קובעים את הדייט באמצע הדרך, כולל גם התשלום בסופו ולמשך שאר ימי הקשר...
באותה נשימה אני יכול להגיד שאין לי שום עניין בבחורה שיפוטית עד כדי כך ש-15 ש"ח של קפה יכריעו את הכף.
כשאני מגיע לדייט אני לא מבקש דבר מהבחורה פרט להדדיות כמו שכתבתתי קודם, וכמובן אופי ויופי שימצאו חן בעיני.

חומר למחשבה.
 
יש חיזור ויש רומנטיקה

ולדעתי אתה לא עושה את ההבדל בין השניים.

כשאני מכירה מישהו אני מצפה ממנו, לפחות בהתחלה, שהוא יזום יותר שיחות, יותר מפגשים. וכן זה יהיה טאץ' נחמד אם הוא גם ישלם עלי. לא ביקשתי מעולם מהגבר להוציא את הארנק שלו, והיו פעמים שהוצאתי את שלי (חייבת לציין שכן רשמתי לאותו בחור נקודת פלוס\מינוס, בהתאם) אבל אם הקשר יעבור את שלביו הראשונים אני יכולה להבטיח לך שזה יתאזן וגם אני אשלם.זה לא שהכסף שלי מקודש כן?

אמרת, "הוא צריך להתחיל עם הבחורה, לקחת טלפון, להתקשר, לאסוף אותה, לשלם עליה.
מדוע זה לא הפוך?"
אם בחורה תתחיל איתך, תתקשר, תרצה אותך ככה ישר זה לא יוריד לך קצת ממנה? קצת? אנחנו לא עושות את הדברים האלה כי ברגע שאני לפחות מראה עניין לבחור מסויים הוא אוטומטית רוצה אותי פחות. הוא צריך לעשות את הצעד הראשון ואז, אחרי שהוא הראה עניין, אז זה יהיה בסדר אם אני אראה בחזרה. ואם בחורה תאסוף אותך באוטו שלה ותשלם עליך, לא תרגיש קצת פחות גבר מצ'ואיסטי חזק וגדול? כאילו, אם הבחורה עושה את התפקיד שלה ואת התפקיד שלך, אז למה בעצם היא צריכה אותך?

עד עכשיו דיברתי על חיזור. וכמו שאמרתי בהתחלה יש הבדל בין חיזור לרומנטיקה. אז הגבר מתקשר, משלם וכו'. אבל גם האישה נותנת בדרכה שלה.. במגע, בחום, באיכפתיות שלה. אני מעריכה בצורה גסה ולא מבוססת בעליל שאין אישה שלא יודעת איך לפנק את הגבר שלה. ממחוות קטנות ויומיומיות ועד השמיים, אנחנו ניתן הכל לגבר שיגרום לנו להרגיש מוערכות ושוות. וכן, זה סביר להניח יהיה אותו אחד שחיזר אחרינו, וגרם לנו להרגיש רצויות ומיני מלכות בכל מסעדה פאב וספסל רחוב שהיינו בהם. זה אותו אחד שהתקשר לשאול לשלומינו סתם ככה, בלי מניע נסתר. זה הגבר ששילם עלי בלי להסתכל כמה יצא החשבון ובלי לדרוש משהו בתמורה מלבד שאני פשוט אבוא, פשוט אצא איתו, אהנה איתו.

אני נותנת בקשרים שלי בדיוק כמו שהגבר נותן. אתה לא יכול למדד את התרומות של שני הצדדים, לנתח אותם, ולנסות לשנות את כללי המשחק. אנחנו ב2012, ואם להגיד את האמת, המשחק הזה פועל לא רע.

לא צריך לגעת בדברים טובים.
 

Nessa12

New member
אולי החיזור מוטל על הגבר

אבל החזקת הדבק שבמערכת היחסים לרוב מוטל על האישה.
בדיוק אתמול שוחחתי על כך עם חברה.
אנחנו בד"כ המתוקתקות יותר, המארגנות, הדואגות, הבלבוסטיות.
כאלו שיזמינו כרטיסים להצגה/לסרט מראש, ולא יחכו לדקה האחרונה.
וגברים למשל, כן.
שוב, מדובר אולי בהכללות, תמיד יש יוצאי דופן.

בנוסף, במציאות של היום, לרוב הגבר משתכר יותר מהאישה. לאישה גם יש הוצאות יותר גדולות על טיפוח. הרי אני לא מכירה גבר שהיה יוצא עם מישהי שלא עושה גבות אצל קוסמטיקאית ומסתובבת לאור יום עם גבה אחת.
אז החלוקה נעשתה כך שהגבר הוא המחזר (או המשלם, אם תרצה) והאישה, בשלבים מאוחרים יותר היא זו שדואגת לנהל את משק הבית ואת מערכת היחסים כך שתשרוד עליות ומורדות או משברים.

חוץ מזה, אם זה כך בטבע כבר כמה עשרות אלפי שנים,
מי אנחנו שנערער על כך?
העולם הזה מתוקתק שחבל על הזמן.
יש חוקים בטבע.
 

קריסטה

New member
נו באמת

קודם כל, מי שרוצה לשאת על כתפיה את כל כובד מערכת היחסים בזמן שהיא מטפלת בילד קטן (סליחה, הבנזוג) שיבושם לה. נראה כמה זמן יעבור לפני שהמירמור והתסכול ישתלטו עליה.
דבר שני, אני לא יודעת מה הקישקושים האלה על טיפוח, אבל מס' הפעמים שאני ביקרתי אצל קוסמטיקאית אפשר לספור על שתי ידיים וזה היה לדברים רציניים ולא גבות (שגם ככה עולה איזה 20 שקל,) שאני יכולה לעשות לבד. כל שאר הטיפוח זה הגיינה בסיסית, מקסימום בושם טוב ואיפור קליל!
ואלה באמת, אבל באמת לא מאסט וגם לא עולה כל כך הרבה כמו שמציגים את זה.

דבר שלישי, אם היינו אומרים על כל דבר "ככה זה בטבע כבר אלפי שנים אז לא צריך לשנות את זה" כנראה עדיין היינו חיים במערה ומדליקים אש עם אבנים ומקלות.

החוקים של הטבע הם חוקים פיזיקליים וכימיים. כל השאר אלו דברים חברתיים שמשתנים בהתאם לתקופה ולרצון של אנשים לשנות.
 
למעלה