חלוקת הבית ../images/Emo82.gif
חלוקת הבית
זוגי ואני בהליכי גירושין על דרך הסכם, בצורה די חביבה עד כה, לפחות מבחינת חלוקת הרכוש ואחזקת הבנות. לגבי הדירה, הוסכם שאני אקנה את חלקו ששולם עד כה במשכנתא והמשך התשלום יעבור אלי מהגירושין.התשלום המקדים כלל חסכון שלנו... והלוואה שניתנה לי ממשרד הבטחון מתוך היותי נכת צהל, הנגבית מתוך תשלום התגמולים אותו אני אקבל כל חיי... האם אני צריכה להחזיר לו חצי ממה ששולם עד כה ממשרד הבטחון שהרי זה חלק מהתגמולים שלי??? או רק את הסכום הנותר לשתלום המשכנתא ונגבה מחשבונו הוא? תודה
חלוקת הבית
זוגי ואני בהליכי גירושין על דרך הסכם, בצורה די חביבה עד כה, לפחות מבחינת חלוקת הרכוש ואחזקת הבנות. לגבי הדירה, הוסכם שאני אקנה את חלקו ששולם עד כה במשכנתא והמשך התשלום יעבור אלי מהגירושין.התשלום המקדים כלל חסכון שלנו... והלוואה שניתנה לי ממשרד הבטחון מתוך היותי נכת צהל, הנגבית מתוך תשלום התגמולים אותו אני אקבל כל חיי... האם אני צריכה להחזיר לו חצי ממה ששולם עד כה ממשרד הבטחון שהרי זה חלק מהתגמולים שלי??? או רק את הסכום הנותר לשתלום המשכנתא ונגבה מחשבונו הוא? תודה