חלון ממ"ד פנימי
שלום,
האם מותר לבנות ממ"ד עם חלון פנימי הפונה לכיוון פינת האוכל והסלון?
בסלון יהיו ויטרינות גדולות לאורך כל הקיר והמרחק ביניהן לחלון עומד על 7 מ"ר.
האם החדר יהיה מאוורר מספיק על מנת שלא יצטבר בו גז ראדון?
האם מותר לחפות את הקיר של הממ"ד עם החלון הפנימי באבני בריקים?
תודה.
שלום,
האם מותר לבנות ממ"ד עם חלון פנימי הפונה לכיוון פינת האוכל והסלון?
בסלון יהיו ויטרינות גדולות לאורך כל הקיר והמרחק ביניהן לחלון עומד על 7 מ"ר.
האם החדר יהיה מאוורר מספיק על מנת שלא יצטבר בו גז ראדון?
האם מותר לחפות את הקיר של הממ"ד עם החלון הפנימי באבני בריקים?
תודה.