חלום צלול!

Variety

New member
חלום צלול!

היי לכולם, היה לי היום חלום צלול קטן. אני נרדמתי לשינה של אחה"צ כזאת, ובאחד החלומות פשוט זיהיתי שאני חולם בלי שום סיבה. אמרתי "להשאר צלול" "החלום יציב" אבל לא קרה כלום, הכל התחיל קצת להיות מטושטש, אז החלטתי לנסות לצאת מהגוף במקום כי זה יותר קל לי. ואז, הרגשתי משהו (לא באותה עוצמה כמו החוויות יציאה הקודמות שלי), אני זז, ונופל עלי חשש מוזר, לא יודע למה, הרגשתי מוזר אבל החלטתי להמשיך, ולהוציא את כולי. ואז - יצאתי לגמרי אבל היה לי משהו מוזר בהרגשה. הסתובבתי כדי לראות את הגוף שלי שוכב - אבל לא הייתי בחדר שלי, וראיתי רק שקע במיטה שהייתה לכיוון אחר, אז הבנתי שזה חלום ולא OBE, אבל לדעתי הבנתי את זה מההתחלה כשכל ההרגשות שמלוות היו מוחלשות. טוב.... חלומות פז לכולם, Variety-
 

דנה^^

New member
מגניב! :) רק שאלה-

מתוך חלום צלול איך עושים חוויה חוץ גופית? אני מתה לנסות את זה.. זה כזה מעניין!! וכבר קראתי על זה דברים שאתר שנראה לי צ´יטה הביא
 

Variety

New member
השיטה שפעלה לי:...

היי דנה^^, השיטה שפעלה לי היא להעמד בחלום במקום, להסתכל לשמיים ולעוף גבוהה גבוהה ישר למעלה הכי מהר שאפשר תוך כדי שאני אומר "אני יוצא מהגוף, אני יוצא מהגוף אני יוצא מהגוף, אני יוצא מהגוף..." ואז לרגע מאבדים צלילות, ואת מוצאת את עצמך מחוץ לגוף. אמרו לי שכדאי להגיע לתווך מסויים ממנו שממנו הוא לא שואב אותך חזרה. אני בקטע הזה היה לי קשה להתנגד בגלל חששות וכל מיני, אז נשאבתי חזרה לגוף (שזה חוויה מדהימה בפני עצמה ההרגשה והמהירות של החזרה לגוף). מקווה שתצליחי! Variety-
 
למעלה