חלום צלול!
היי לכולם, היה לי היום חלום צלול קטן. אני נרדמתי לשינה של אחה"צ כזאת, ובאחד החלומות פשוט זיהיתי שאני חולם בלי שום סיבה. אמרתי "להשאר צלול" "החלום יציב" אבל לא קרה כלום, הכל התחיל קצת להיות מטושטש, אז החלטתי לנסות לצאת מהגוף במקום כי זה יותר קל לי. ואז, הרגשתי משהו (לא באותה עוצמה כמו החוויות יציאה הקודמות שלי), אני זז, ונופל עלי חשש מוזר, לא יודע למה, הרגשתי מוזר אבל החלטתי להמשיך, ולהוציא את כולי. ואז - יצאתי לגמרי אבל היה לי משהו מוזר בהרגשה. הסתובבתי כדי לראות את הגוף שלי שוכב - אבל לא הייתי בחדר שלי, וראיתי רק שקע במיטה שהייתה לכיוון אחר, אז הבנתי שזה חלום ולא OBE, אבל לדעתי הבנתי את זה מההתחלה כשכל ההרגשות שמלוות היו מוחלשות. טוב.... חלומות פז לכולם, Variety-
היי לכולם, היה לי היום חלום צלול קטן. אני נרדמתי לשינה של אחה"צ כזאת, ובאחד החלומות פשוט זיהיתי שאני חולם בלי שום סיבה. אמרתי "להשאר צלול" "החלום יציב" אבל לא קרה כלום, הכל התחיל קצת להיות מטושטש, אז החלטתי לנסות לצאת מהגוף במקום כי זה יותר קל לי. ואז, הרגשתי משהו (לא באותה עוצמה כמו החוויות יציאה הקודמות שלי), אני זז, ונופל עלי חשש מוזר, לא יודע למה, הרגשתי מוזר אבל החלטתי להמשיך, ולהוציא את כולי. ואז - יצאתי לגמרי אבל היה לי משהו מוזר בהרגשה. הסתובבתי כדי לראות את הגוף שלי שוכב - אבל לא הייתי בחדר שלי, וראיתי רק שקע במיטה שהייתה לכיוון אחר, אז הבנתי שזה חלום ולא OBE, אבל לדעתי הבנתי את זה מההתחלה כשכל ההרגשות שמלוות היו מוחלשות. טוב.... חלומות פז לכולם, Variety-