חלום על אריה וסיכת ראש תקתק

lili1812

Member
שלום אלישבע יקירתי , היו לי שני חלומות מוזרים חלום 1... זה בין שישי בלילה לשבת בבוקר שבת שעבר, אני מתבוננת בקבוצת חיות למיניהם , והבולט בין החיות הוא האריה המביט בי ואני מביטה בו, זכור לי כי התרשמתי מאוד מהאריה. ואז התעוררתי. חלום 2...החזקתי סיכת ראש תקתק בצבע כסף כזאת שמצמידים כיפה לראש והתעוררתי , גם חלום זה קרה בשבת לבין שישי השבוע. מעניין שרוב החלומות הזכורים לי קורים בלילה של שישי לשבת בבוקר. תודה מראש .|לב|
 

אלישבע777

Well-known member
הפרושים שלי לחלומות

שלום לילי1812

חבל מאוד שלא נתת לי רקע מעודכן על עצמך מהימים האחרונים ומה יכול היה לעורר את שני החלומות הללו. אי לכך, הסתמכתי על חלומות קודמים ועל רקע קודם שאינו עכשווי. לכן אני מפרשת את החלום באופן חלקי, כהבנתי. אם יש לך מה להוסיף אולי יהיה גם לי מה להוסיף על הפרוש הבא. על פי רוב, איני נוהגת לפרש ללא רקע, אבל מאחר שיש לי חלומות קודמים וגם בגלל שהחלומות הללו קצרים ביותר, הסכמתי לפרשם כפי שהם.

החלום על האריה

בשנים האחרונות, עברת תלאות רבות בעבודה שלך וגם עם אימא, נלחמת כמו לביאה ולבסוף זכית לחזור מחל"ת לתפקיד שלך. האריה בחלומך, הוא את עצמך! את מתבוננת בו ומתרשמת ממנו. אכן האריה הוא חיה עוצמתית, מרהיבה, אמיצה, חזקה וקשה להביס אותה. האריה הוא מלך החיות! אינו מוותר בקלות ונלחם על כתר המלכות נגד כל אריה זר מתחרה שמגיע ללהקה. האריה הזה משיג את מטרותיו וגם את כזאת – יש לך מה להתגאות בעצמך. נכון שההישגים שלך, באו אחרי מאבקים קשים ומחלה, אבל הצלחת. אין לי מידע האם אימא בסדר עכשיו והצלחתן ( את ואחותך במשימות הכרוכות בשיקומה) ואם כן, הרי החלום (האריה) משקף גם עניין זה.

עכשו חג החנוכה ויום הולדתך בפתח. החג עצמו הוא גם של מלחמת קודש, גבורה ואור. בעקבות המלחמה ההיא על המתייוונים, כעבור דור, הפכה ארץ יהודה הקטנה שהיתה תחת שלטון האימפריה הסלווקית (שלטון היוונים) שוב למדינה עצמאית, היא המדינה החשמונאית, עם שושלת מלכות של כוהנים משושלת מתיתיהו. החג נקבע לדורות וחוגגים אותו עד היום בחודש הכי חשוך בשנה, כי בקרוב יתארכו הימים ויגבר האור. גם יום הולדתך בסמוך לחג הזה, מסמל את רצונך בעצמאות, בשחרור ובאור בחייך. ואת מוכנה להיאבק על שאיפותייך, כלביאה ולהגשימן. הן האריה והן הלביאה הם זוג לחיים והם חיים בלהקה ומגנים עליה בחירוף נפש מפני טורפים אחרים ( צבועים למשל). המשפחה היא עיקר מהותם של להקת אריות. כל הנקבות מטפלות בכל הגורים והאריה אבי כל הגורים, הוא שומר הראש של כולם. גם את היית שואפת להכיר אריה כזה, נאמן למשפחתו מגונן , יודע להילחם למענה ונינוח לגורים הקטנים.

באחד החלומות בעבר, חלמת על חתול. אומנם חיה מאותה משפחה, אבל החתול אינו אריה... החתול בחלומך סימל- שאיפה לרוגע, למנוחה, למילה טובה ולליטוף. החתול שלך הפך עכשו לאריה! אבל... את עדיין שואפת לרוגע ולמנוחת הגוף והנפש והראיה – שני החלומות כאן הם מהלילה שבין שישי לשבת. היום בו ציווה הקב"ה לאדם את השבת כיום מנוחה, כי בו שבת מכל מלאכתו אשר עשה. חתולים ואריות גם יחד, אוהבים מאוד לנוח ובעיקר לישון וכשהם ישנים, הם שלווים מאוד ו... חולמים חלומות! גם את רוצה לישון בשקט כמו חתול או כמו אריה... כאילו אין מחר... ולקום בזמן, רעננה ומוכנה ליום הבא ולמשימותיו.

החלום על סיכת ראש של כיפה

סיכת ראש כזאת שלא כמו סיכת ביטחון - אינה סיכה באמת. היא אינה חדה ואינה דוקרת. היא נועדה לקישוט לראש, לעיצוב השיער בצורה נוחה, להרמת שיער מפריע, וגם להצמדת כיפה לראש. הסיכה כאן מתפקדת כמתקן מצמיד, מאחד, מחזיק ומחבר.

בחלום את רק מחזיקה את סיכת הראש הזאת ואינה משתמשת בה. בחלום הזה אין פעולה, אין תנועה, אין מחשבה, כוונה או רגשות. כאן חסר לי רקע לקשר את החלום הקצר הזה לחייך. בהעדר רקע מתאים, אני מפרשת אותו - כרצון פנימי שלך, לחבר ולהצמיד דברים, אנשים או אירועים או ביניהם. כנראה שמשהו נקרע, נפרד , ניתק, או נפרם בחייך וקרה לאחרונה, ניתן לאחות אותו בקלות ובשקט ב-"סיכת ראש", כלומר באמצעי פשוט וזמין וקל להפעלה. אולי מדובר בפרדות או בניתוקים בין אנשים, בשגיאות שנעשו , מילים מיותרת שנאמרו, זה הזמן לחבר את הקרעים. מאחר שהזכרת "כיפה", אף כי לא חלמת על כיפה ( אבל זו היתה האסוציאציה שלך אחרי החלום), יתכן שאת רוצה לכסות את האירוע חלקית, להסתיר קצת, אבל לא לגמרי, להבליג (מעט) על מילים פוגעניות, לא לעורר מדנים ולא לעשות עניין גדול מאירועים או מעשים שאפשר להבליג עליהם ובכך לתת לזמן (= סיכת ראש) לאחות את הפצעים.

החלום הזה גם הוא היה בשבת. יתכן שזה קשור אף הוא למנוחה השבועית שהיא גם מצוות חובה לפי המסורת היהודית. יתכן שצריך להניח לאירועים (המפרידים) ולתת להם לנוח, כי הם והמנוחה הזאת, היא "סיכת הראש" שתאחה את הקרעים.

אשמח על חוות דעתך על שני הפרושים – מה התאים ומה לא ואם לא – אז תוכלי לכתוב עכשו פרוש בעצמך או להוסיף לפרוש הקיים.
 

lili1812

Member
אלישבע יקירתי...תודה רבה לך על פנייתך. קודם כל לגבי אימי , קיבלנו עובדת זרה שאתה כל היום, אחותי ואני עדיין דואגות לסדר יום מקסימום. לגביי לפעמים אני מרגישה הכן כמו מלכה בעבודה, לא לוחצים עלי ,הורידו אותי גם מלעבוד שבת שזה תענוג גדול. אני בקבלת את רוב בקשותיי,מנסה עדיין להפליג וכמו שאת אומרת לאחות את הקרעים בשקט בלי רעש , ביחד עם זאת שומרת דיסטנס , וכן רק מה שאני יכולה,וכן אהבתי את הפרושים.|וואו| פרוש גדול מחלום קטן|סביבון| חן חן לך.|לב|
 

אלישבע777

Well-known member
אלישבע יקירתי...תודה רבה לך על פנייתך. קודם כל לגבי אימי , קיבלנו עובדת זרה שאתה כל היום, אחותי ואני עדיין דואגות לסדר יום מקסימום. לגביי לפעמים אני מרגישה הכן כמו מלכה בעבודה, לא לוחצים עלי ,הורידו אותי גם מלעבוד שבת שזה תענוג גדול. אני בקבלת את רוב בקשותיי,מנסה עדיין להפליג וכמו שאת אומרת לאחות את הקרעים בשקט בלי רעש , ביחד עם זאת שומרת דיסטנס , וכן רק מה שאני יכולה,וכן אהבתי את הפרושים.|וואו| פרוש גדול מחלום קטן|סביבון| חן חן לך.|לב|
הי לילי,
תודה על התגובה כולה על המידע שאולי ישמש לפתרון החלומות הבאים. באופן מיוחד- שמחתי לקרוא שאת מרגישה כמו מלכה בעבודה ! אני מצטטת כאן את התגובה שלך לחלום ישן מיום 22.9.19 שנקרא - חלום על שרשרת יהלומים וכך כתבת :
"
רציתי לספר לך, שאני חולמת לפעמים שמגיע לי להיות מלכה ליום אחד אפילו, שאני הרגיש בעננים. אמן שיתגשמו כל משאלות ליבנו."
קיבלת את משאלתך בסוף!! כנראה שלפעמים חלומות מתגשמים ( בפרט למי שחולם על אריות...) !!
 

lili1812

Member
תודה רבה לך אלישבע יקירתי שוב, היום הוא נר השמיני ושיתמלאו כל בקשותנו וכל משאלות ליבנו אמן גם לך.|משפך||סופגניה|
 
למעלה