חלום על אמא ז"ל

שלום אודה על פתרון חלום
רקע
גרושה , עובדת הכל בסדר בעבודה. בריאות - הגיל עושה את שלו חחחחחחחח אני כרגע בבדיקות , כל פעם "צץ" משהו אחר , ומתרוצצת מרופא לרופא
תודה לאל התוצאות עד היום - בגדר סביר....... התחלתי קשר חדש לעומת האחרים שהיו לי - רוצה ומקווה שיהיה המשך טוב.
הבן שלי בהליכי גירושין מתקדמים.... וללא בעיות ביניהם. הילדים שלהם יודעים על הגירושין.
החלום
אני בבית שלי עם הילד שלי שהוא קטן בחלום (זה הבן שלי במציאות שמתגרש) ובעל (לא הבעל שהיה לי - אלא גבר אחר ,)
בחלםו זה לילה - אמא ז"ל במיטה מכוסה בשמיכה אנחנו מתכוננים לישון גם.
אני רואה שבעלי נותן לאמא גלולה (לא ידוע לי אם היא ביקשה) ואומר לה : מצאתי לך. " ואני כועסת עליו מאוד שנתן לה , אני ניגשת לאמא
צועקת עליה למה את לוקחת את הכדור ?בתנועת יד חזקה מעיפה את הכדור על הרצפה ואומרת לה את יודעת שזה מסוכן בשבילך ,
את רוצה שאני ואחיות שלי נסבול שאת לא תרגישי טוב? ואז היא אומרת לי : "עד שמצאתי את הכדור שחיפשתי הרבה זמן את זורקת לי".
ותודה
 
נערך לאחרונה ב:

אלישבע777

Well-known member
הי יערונת


עברתי על כל החלומות שלך בהם מוזכרת אימך מאז 2019 ולא מצאתי רקע טוב על אימך, או חלום שהוא עליה. בכל החלומות שאימך מופיעה – היא דמות משנית ואינה מרכזית, אבל היא תמיד מוזכרת כאדם חיובי בחייך! חסר לי מידע ורקע על מערכת היחסים שלך ושל אימך.

החלום הזה כולו על אימא, והיא הדמות המרכזית בחלום ודווקא כאן ישנם רמזים למתח ביניכן ולאיזה שהיא בעייתיות בקשר ואולי גם רגשי אשמה, בניגוד לכל הפעמים הקודמות. החלום כאן הוא יוצא דופן ואינו מתחבר לרקע שמסרת בחלומות קודמים.

אין לי פרוש ממשי, אבל אצביע על הבעייתיות שאני רואה בקשר ביניכן המתבטאת בחלום. יתכן שאימך בחלום מסמלת דמות אחרת בחייך ולא את עצמה.

החלום נפתח בכך שבעלך השני, עוזר לאימא לפני השינה, בכך שהוא מוצא לה גלולה . עד כאן הכל בסדר אבל בהמשך העניינים קצת פחות טובים.

א. את כועסת על בעלך אבל מפנה את כעסך דווקא על אימא! ( להלן)
ב. את צועקת על אימא על כך שהיא מקבלת את הכדור מבעלך ואף יותר מזה – מעיפה את הכדור אל הרצפה.
ג. בהמשך את מביעה את כעסך בהסבר כועס ללא פרופורציה למה שהיא עשתה:
1. את מאשימה אותה שהיא רוצה לבלוע בכוונה כדור שהיא יודעת שהוא מסוכן לה.
2. את מאשימה אותה בכך שהיא תרגיש לא טוב ובכך היא תפגע בך ובאחיותייך. כלומר את מאשימה אותה במחדל מכוון שיזיק לה פיזית ויגרום לך דאגות רבות.
ד. בסוף אימא מסבירה שבעצם היא חיפשה את הכדור הזה וסוף סוף היא –(ולא בעלך !) מצאה אותו - ומאשימה אותך שאת זרקת את הכדור ובעצם – מנעת ממנה לטפל בעצמה- לפי רצונה. בחלום את "הרעה". את משתלטת על אימא בגלל שהיא כביכול אינה אחראית למעשיה וגם בעלך שרצה לעזור, טעה. אומנם את בטוחה שכולם טועים מתוך חשש לחיי אימך, אבל גם משתלטת על המצב ללא הסכמת הצדדים. את לוקחת אחריות על המצב, מתוך פחד שיקרה משהו, אבל גם מתוך שליטה וכפיית דעתך על אימך.
מאחר שחסר לי רקע, לא אוכל כאמור לפרש, אלא אלא להצביע על הבעיות ( או רגשי אשמה?) שאולי היו ביחסים שלך עם אימך או ביחסים שלך עם דמות שאימך מסמלת.
מקווה שהארתי כמה נקודות כואבות בקשר ביניכן ואם לא – אולי את תוכלי לפרש את חלומך זה.
 
למעלה