חלום על אבא ז"ל

עשיתי העתק הדבק חלום שחלמה אחיינית שלי, אודה לך אם תפתרי ,

רקע

אני נשואה , 3 ילדים, אני ובעלי היינו ביחסים טובים מאוד עם אבא שלי ז"ל.

יש לי בעיות בנישואין, ואני הרבה חושבת על גירושין, בלילה של החלום שוב רבנו על אותם הנושאים כל הזמן.

שהלכתי לישון - ביקשתי מסר מלמעלה - האם זה נכון להתגרש?

בחלום: מופיעים אבא שלי ז"ל , וחבר ז"ל שהיה מאוד מקורב למשפחה כמו משפחה אחת גדולה היינו.

ההורים שלי היו גרושים , לאחר מכן אבא נפטר ממחלה. אמא חשדה בו שניהל רומן עם אשתו של החבר שבחלום. ושיש להם ילדה משותפת.

עד היום היא טוענת את זה.

החלום

ראיתי בחלום את אבא שלי ז"ל ואת החבר שלו ז"ל, רוקדים ברחוב , החבר ניגש אל אבא מאחור ומורח את אבא בבוץ. ואני מסתכלת וחושבת לעצמי יאוו עכשיו אבא של יסתובב אליו וירביץ לו, אבל אבא ז"ל הסתובב הסתכל עליו והמשיך לרקוד. רציתי לקרוא לאבא אבל אז נזכרתי שהוא נפטר והוא לא יענה לי. ההרגשה הייתה שאנחנו בשני עולמות נפרדים. בכיתי בחלום הרבה.

ואז אבא ז"ל פנה אלי (לא בקולו) ואמר לי והרגשתי שהוא מעביר לי מסר:

"אמא שלך עשתה הכל אבל הכל בכדי שלא תשבו לעולם ביחד באותו השולחן האוכל"

הרגשתי בחלום שהייתה לו הכוונה לילדה נוספת שלו מחוץ לנישואין,

תודה
 

אלישבע777

Well-known member
הפרוש שלי לחלום של אחייניתך על אביה .

החלום נפתח באירוע שמח! אביך וחברו הנבגד – רוקדים ברחוב! אף אחד אינו נוטר טינה והכל בסדר. אבל די מהר מתרחש אירוע שמפחיד אותך: החבר הנבגד נוקם את נקמתו ומורח את אביך בבוץ ועוד רגע, את חוששת שאביך יכה אותו. אבל זה לא קרה, אבא המשיך לרקוד ולא נפגע כלל. רצית לקרוא לו, אבל עוד בחלום את מבינה שאבא לא יחזור והוא כבר נפטר מזמן ועל כן התחלת לבכות מצער על אובדנו.

החלק הראשון אכן מתאר איזה איש נחמד ועליז היה אביך. הוא "נותן": לחברו "לנקום" בו וממשיך לרקוד איתו בכיף. אכן אביך כנראה היה איש רב קסם ואיש רעים להתרועע. אין פלא שאת חשה באובדנו גם בחלום. החלום הוא גם מילוי חלקי של משאלה – לראות אותו ולדבר איתו. אומנם ראית אותו בחלום, אבל המשאלה לשוחח איתו – לא התגשמה בחלק הזה של החלום וגם בחלק ב' - לא ממש. המציאות המרה חדרה לחלום ואמר לך – אל תשגי באשליות. אי אפשר לדבר עם אבא! הוא לא יחזור לעולם.

המוות הסופי של אבא, הוא גם החרדה שלך, או אולי המחשבה שלך – שגם נישואייך מתו ואי אפשר להחיות אותם לעולם. את בוכה גם עליו, גם על גירושי הורייך וגם על המחשבה שאת ובעלך עומדים להתגרש גם כן. איני יודעת אם זה מסר. אני פחות מתחברת לעניין המסרים מעולמות עליונים. לדעתי - כל החלומות מדברים מגרוננו - הם מסרים שלנו לעצמנו בלבד ( כולל חלומות נבואיים, שמתגלים כמובן כנבואיים בדיעבד). את תפרשי את החלום כנטיות ליבך.

בחלק השני – אבא כן פונה אליך, אבל בקול אחר. כמו " הקול קול יעקב והידיים ידי עשו". יש כאן משהו מוזר למי שאינו יכול לראות. את רואה את אביך, אבל הקול שולו שונה! אירוע דומה במקצת לסיפור של יעקב אבינו המתחזה לעשו לפני אביהם יצחק. יצחק אבינו העיוור -חושב שעומד לפניו עשו בנו, אבל מזהה שהקול הוא קולו של יעקב ומאמין שזה עשו. יש כאן רמז לרמיה כל שהיא, או הסתרה.

אני זורמת עם הפרשנות שלך. אביך רומז שהוא הסתיר את ביתו ( אחותך למחצה) שלו ושל אשת חברו. הרי זה גילוי מאוד לא נעים על אבא היקר והחביב. איך הוא הסתיר מאימא ומכם את המידע וגם – הוא היה חייב להסתיר את המידע הזה . מאידך, המידע דלף וההסתרה היתה רק למראית עין. כולם ידעו ושתקו.

פרוש נוסף – אבא בקטע הזה, הוא אולי סמל לבעלך. אולי את חוששת שגם בעלך עלול להביא ילד מאישה אחרת ועל כן, כדאי להקדים תרופה למכה ולהתגרש?

אודה לאחייניתך, אם היא תכתוב את חוות דעתה על הפרוש. מה התאים לה ומה לא.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה