חלום יפה על זיווג

Bella2017

New member
היי לכם...
חלמתי חלום יפה אך מוזר, ראשית אתייחס לשאלות.

א
ני בת 31, רווקה, ממש עכשיו סיימתי לעבוד בעבודה אחרי כמה שנים ועברתי לעבודה אחרת.
אני בתקופת מעברים.... תקופה קצת לא ברורה, אך גם זמן להשקיע בעצמי.

את הבחור שמופיע בחלום הכרתי לפני מלא שנים, הכרות שטחית. לאחרונה ראיתי אותו ברשתות החברתיות ולא יותר.

החלום:
אשמח לפירוש.
אני עולה במעין מעלית. עולה ונפתחת לי קומה הכל נוף מהמם. השמים כתומים והשמש ממש בוהקת, זה נראה שקיעה או זריחה. אני נכנסת שוב למעלית לוחצת קומה 3 וכתוב עליה את העיר בה אני מתגוררת. איזה קול של אישה שמלווה אותי אומר לי שזאת קומת הזוגיות. אני נעמדת בפתח המעלית, מגיע בחור (אני מכירה אותו היכרות שטחית מפעם, עוקבת אחריו ברשתות החברתיות) היא אומרת שהוא הזיווג שלי. בחלום כאילו אנחנו כבר בני זוג. אנחנו מתנשקים ומתחבקים. היא אומרת לנו שיהיה לנו 3 ילדים, הוא שואל למה רק שלוש הוא רוצה יותר. היא מסבירה שאני כבר לא צעירה והתחלנו מאוחר. הוא מקבל בהבנה. הוא לבוש סווטצרט כחול, השיער שלו חצי מסופר, חצי אסוף לקוקו.
תודה מראש
 

אלישבע777

Well-known member
הי בלה,

הפרוש שלי לחלום על עליה במעלית ופגישה עם בן הזוג העתידי


החלום נפתח בעליה !! את עולה במעלית וכשאת מגיעה לקומה המבוקשת – נגלה לך נוף מרהיב, שמים כתומים ושמש בוהקת . לא ידוע לך אם זו שקיעה או זריחה, אבל מההמשך ניתן לנחש שזו שעת זריחה, ברור! הפתיחה מאוד ססגונית וצבעונית ואת חשה כמו שאומרים בשמים! הפתיחה מצביעה על רצון לעלות, להתקדם, להגיע למטרה. את אומנם בתקופת מעברים בין עבודות, לא ממש ברורה אבל - הגיע הזמן להשקיע בעצמך. את עולה למעלה במעלית, נגלה לך נוף נהדר ובכל זאת, את לא נשארת במקום הזה. מה יש לך לעשות עם כל היופי הזה, כשאין שם נפש חיה?..

את חוזרת למעלית הקסמים, לוחצת קומה 3 , מופיע שם עיר מגורייך וקול הקריינית המסתורית שיודעת לנבא עתידות, אומרת בכריזה ( שכל אחד יוכל לשמוע!!) שזו הקומה הזוגית , ואכן מעשה ניסים, כשהדלת נפתחת עומד מולך גבר בשיער אסוף לקוקו, וקול הקריינית בכריזה מנבאת לך בדיוק מי האדם שעומד לפנייך. הזיווג שלך. הפלא ופלא – זה ממש נכון. אתם נופלים זה לזרועות זו ולצלילי קולה של הקריינית הנביאה המסתורית, שאומרת שיוולדו לכם שלושה ילדים כמספר הקומות שעלית. בן זוגך רוצה יותר, אבל עד מהרה הוא מבין את האילוצים שלך בעניין! את מתוכננת בחייך, לא רוצה להעסיק את עצמך רק בלידות ובתינוקות. עד כה, עשית דברים חשובים כרווקה (למדת, עבדת ורכשת ניסיון חיים) מעתה החיים הם חיי זוג וילדים , כלומר משפחה שלמה. בן זוגך השמימי, זה שפגשת בקומה השלישית הוא איש מבין ופשרן, ממש כפי שהיית רוצה כמוהו במציאות.

הקומה השלישית היא מציינת גם את עיר מגורייך, כלומר – המזל שלך נמצא כאן, מעבר לפינה! בחלום לא נשארת להביט יותר מדי בשמש בוהקת ובשמים הכתומים, המקום ההוא היה נפלא ביופיו, אבל היה ריק. החלום אומר לך- להיות ערה לקול הכריזה הפנימי שלך ולתחושות הבטן שלך, לעבור למקום הנכון, בזמן הנכון, ולהיות נכונה וזמינה לאהבה שעומדת להגיע.

זהו חלום קליל ורומנטי, או ספר של מסדרת ה"רומן רומנטי" או סצנה מסרט אהבה מקסים מתוק מדבש, בקיצור חלום מילוי משאלה קלאסי. על פי רוב, החלומות שלנו הם על בעיות ומצוקות. החלום שלך – הוא דבש ונופת צופים, ללא שום בעיה, הכל מסתדר נהדר!
עכשו צאי לחפש... איני מאמינה גדולה בחלומות נבואיים, אבל לפעמים זה קורה. אם כן – ספרי לנו כאן בפורום!! יהיה מעניין מאוד לשמוע!


אשמח לחוות דעת למה מהפרוש התחברת ולמה לא. אם הפרוש לא התאים לך, את מוזמנת להציע פרוש משלך או להוסיף – פרוש משלך!
 
למעלה