חלום הלילה חלק ג

נעמה283

Active member
אני מגיעה שוב לסביבת העבודה אבל מאחורי המשרדים איפה שעובדים עובדי הייצור ואני רוצה לגשש ,אז אני רואה קרובת משפחה רחוקה של בעלי ועוד קרובות משפחה , הם עובדי ייצור במציאות ,אני רואה שהם ממש צוחקים ונדמה שזה עליי , אני מתקרבת ושואלת מה מצחיק ומה שמעו עליי . אז הבחורה הצעירה אומרת לא נעמה רק שמחנו ודיברנו על הילדים שלך ואיזה חמודים הם . אמרתי אה אוקיי אז מה נשמע ,אמרו לי תיכנסי פה מאחור , מאחורי המפעל ... ואז נגמר החלום...
 

נעמה283

Active member
ראיתי את קרובות המשפחה לפני זמן מה .. לפעמים אני תוהה אם יודעים על הבעיות שיש לי בעיות וכאילו צוחקים עליי. ...
 

אלישבע777

Well-known member
שלום נעמה,
הפרוש שלי על חלום ג' על פועלי הייצור

בחלום את הולכת למשרד שלך אבל הביקור שלך שם הוא מוזר משהו. את מגיעה למתחם המשרדים אבל מאחור, לא בכניסה הראשית שם עובדים פועלי הייצור [ לא בטוחה שהבנתי את הביטוי "אני רוצה לגשש"]. את מגיעה בסתר ( כניסה אחורית), למקום שאת מחפשת מישהו או משהו (=פועלי הייצור) לא ברור מי הם פועלי הייצור ומה הם עושים ולמה את מסתתרת. ממי את חוששת? מה יש לך להסתיר? עד מהרה, מגיעים קרובי משפחה שהם באמת פועלי ייצור במציאות ואז אפשר להבין מדוע ניסית להסתתר! בני המשפחה שהם פועלי הייצור שלא רצית שייראו אותך , מכירים אותך והם - אוי! צוחקים עלייך! זה בלתי נסבל, אבל מבינה שהם שמעו עלייך דברים שהצחיקו אותם וכי הצחוק שלהם מביע זלזול. למרות שזה באמת לא נעים, את מתקרבת ואינך מנסה לברוח או להסתתר , להפך את שואלת אותם כאילו בתמימות מה מצחיק ומה הם שמעו – בלי להראות עלבון או כעס.

ובני המשפחה, ספק אומרים את האמת וספק מסתירים את האמת ואומרים שהם שוחחו ביניהם על הילדים החמודים שלך! באופן זה, את לא יכולה לדעת מה הם שמעו ומה הם יודעים וגם, אינך אמורה להיעלב, כי הם אמרו דברים טובים. אבל החלום מסתיים בנימה שמצביעה שאינך לגמרי מאמינה להם... הם אומרים לך להיכנס למפעל מאחור. כלומר... להסתתר שלא יראו אותך. רמז – עלייך להתבייש במשהו שהם יודעים עלייך ואת לא יודעת מה הם שמעו.

החלום משקף את המציאות. במציאות את תוהה מה אם בני המשפחה יודעים על הבעיות שלך ואם כן, אולי צוחקים עלייך מאחורי הגב (= מאחור, מהכניסה האחורית). החלום מציב לך מראה- את חרדה לשמך הטוב ומנסה להסתיר בעיות פרטיות שאיש אינו אמור לדעת ולרכל על כל. את מצליחה להיראות רגיל ולהישמע רגיל ( בחלום את לא מראה עלבון, את ניגשת אל האנשים ומשוחחת אתם, שואלת לשלומם באופן מנומס) החלום הוא ראי.

כאן את יכולה להסיק אחת משתי מסקנות:

החלום אומר לך – לא לחשוש מרכילות ולא להתייחס למה שאנשים יודעים עלייך אם הם בכלל יודעים, לשים פס.
או : כן להתייחס כאילו כולם יודעים עלייך הכל ועל כן , את צריכה להסתתר ולהסתיר ולהיכנס תמיד לכל מקום "בכניסה האחורית" ועדיף בכלל לא לנסות לחפש ( לגשש) אנשים שמכירים אותך.

(במה את בוחרת??)

אשמח לחוות דעת על הפרוש הזה.
 
למעלה