חכמי חלם

דיאנהס

New member
חכמי חלם

בצומת מזכרת בתיה המורחבת - הקימו אי תנועה - בהוראת מישהוא גדול במע"צ על מנת למנוע את תאונות הדרכים הרבות שקרו שם, אבל חכמי חלם הקימו על האי תנועה גדר לכל האורך בגובה של בערך 1.5 וביום שפתחו את הכביש קרו שם תאונות דרכים, מניסיון אין שדה ראיה כשפונים שמאלה, ולכן עד שלא יציבו שם רמזור היה כדאי להוריד את הגדר, אפילו שהיה עולה בלקרוא שוב למתקין גדרות , מה לעשות היה מציל חיים לפחות. כמו שאמרתי חכמי חלם.
 

the M

New member
עצוב מאד ../images/Emo98.gif

חבל באמת שלא חושבים על דברים כאלה, תאונות ואסונות רבות יכולות היו להימנע אם היו משקיעים טיפה יותר מחשבה בדברים ועל הכביש בכלל.
 

be_roo

New member
אותי למשל מאוד מרגיז

סדר העדיפויות המוזר של חלק מהרשויות. נכון שחשוב לטפח את המראה של העיר, אבל לא על חשבון הבטיחות. כמה פעמים הגעתם לצומת ולא ראיתם כלום, בגלל שהעיריה החליטה לשים שם גדר חיה, שהיא נורא יפה כשלעצמה, אבל מסכנת את הנהגים. קחו למשל את רחוב שטרית בת"א, זה של מגרשי הטניס. המהירות המותרת שם היא 60, שזו מהירות עירונית גבוהה למדי, והמהירות האמיתית גבוהה אף יותר. מדובר ברחוב עם 3 נתיבים לכייון אחד, ושניים נוספים לכיוום שני, עם גדר חיה בינהם. למי שרוצה לצאת ממגרשי החניה הפזורים לכל אורך הכביש, הפניה שמאלה היא בלתי אפשרית. לא רק שצריך לתמרן ולמצוא חלון בשני כיווני התנועה, הגדר בחלק מהמקרים, מסתירה לחלוטין את התנועה שאליה עליך להשתלב. מישהו חשב פעם לגזום את הגדר
 

שאקיל1

New member
אותי למשל מאוד מעניין

מה את חושבת שיר על העצים ששותלים היום על הרבה אי-תנועה. ראיתי לפני שבועיים רכב שעף לכיוון אי התנועה ונתקע חזיתית בעץ דקל כזה והאוטו פשוט נמחץ - אני לא מבין איך הוא יצא מזה בחיים. מצד שני אילולא העץ הוא היה עלול לעוף לנתיב הנגדי לתוך תאונה חזיתית, אז אני כבר לא יודע מה עדיף. מה דעתך ?
 
למעלה