חישוב דמי האבטלה.
חיים שלום, ראשית הרשה לי להחמיא לתשובות המקצועיות בפורום. שאלה, אני חשבת שכר והרבה פעמים שואלים אותי עובדים שמסיימים לעבוד איך מחושבת האבטלה, השאלה שלי- איזה חודשים נלקחים לצורך חישוב דמי האבטלה, בהנחה שיש לי ברוטו ידוע בכמה ימים מחלקים אותו לקבלת ערך יום ( הכוונה 22,25 או 30) האם מהסכום הזה יורד מ"ה, ביטוח לאומי ובריאות כרגיל, שאלה נוספת - כל כמה זמן מקוזזים ארבעה ימים לצורך התשלום. ולסיום אי אפשר בלי- שנה טובה . תודה רבה מראש, ורד.
חיים שלום, ראשית הרשה לי להחמיא לתשובות המקצועיות בפורום. שאלה, אני חשבת שכר והרבה פעמים שואלים אותי עובדים שמסיימים לעבוד איך מחושבת האבטלה, השאלה שלי- איזה חודשים נלקחים לצורך חישוב דמי האבטלה, בהנחה שיש לי ברוטו ידוע בכמה ימים מחלקים אותו לקבלת ערך יום ( הכוונה 22,25 או 30) האם מהסכום הזה יורד מ"ה, ביטוח לאומי ובריאות כרגיל, שאלה נוספת - כל כמה זמן מקוזזים ארבעה ימים לצורך התשלום. ולסיום אי אפשר בלי- שנה טובה . תודה רבה מראש, ורד.