נעמי קשינסקי
New member
חיפוש קרובים
הנני מחפשת נ-ו-א-ש-ו-ת אדם, שעבד עימי בבנק-לאומי, סניף איינשטיין 833 ברמת-אביב. בשנת 1983. עבד על הטלר. עבדתי כפקידה כתבנית. הגיע זמן קצר לפניי שעזבתי. לרוע-המזל אינני יודעת, שם פרטי, שם משפחה, מה שמקשה שבעתיים לחפש. התיאורים שאני יכולה לתת הם : כשהגיע לסניף היה בחור צעיר (אחריי שירות צבאי), היום צריך להיות, בסביבות הארבעים. רזה. נאה עד מאוד. צבע שיער, בלונדיני, שטני (בהיר / לא כהה). מעשן ; הייתי נוהגת להעלים את הסיגריות + המצית. התנהל מירדף בכל הסניף (בקומה העליונה / בקומה התחתונה), כשלא הזחרתי את המבוקש, היה קופץ לסופר שנמצא במרחק דקות הליכה מהסניף. ביומי האחרון לעבודה בסניף, עובדיי המחלקה קנו לי מתנה למזכרת, קרא קרא בקול ידידותי, ``היי כפרה . . .`` למרות, שעברו כ``כ הרבה שנים מאז, אני זוכרת כאילו זה ארע אתמול . . . ! ! ! ייצרתי קשר עם ``הנהלת כוח-אדם`` של ``בנק-לאומי``, אף אחד לא מוכן לעזור לי לאתרו וייתרה מזו, אני זוכה לאטימות, קשיחות, נימה לא סימפטית, ואף עלבונות (מיותר לציין את ההרגשה). ייצרתי קשר עם העובדים שעבדו עימנו באותה תקופה בסניף ועדיין עובדים שם. ייצרתי קשר עם עובדים שעבדו באותה תקופה בסניף, אך, עובדים היום בסניפים אחרים. אף אחד לא זוכר, לא יודע, לא היה בן-אדם שקל לשכוח אותו (היה לו יופי שקשה להתעלם ממנו) . . . ביזבזתי ה-מ-ו-ן אנרגיה בנסיון לאתרו, זמן שבא על חשבון אחרים / על חשבוני, אינספור טלפונים, התקשוריות בפקס, באינטרנט, והנה אני מנסה את ``כוחי`` גם כאן. מצב-רוחי ירוד רוב הזמן (דבר שמשפיע על האחרים). שנתי נודדת. אם אתה עצמך ניתקל בהודעה זו, כפי שאני מאוד מאוד מחיילת לכך, אם מישהו יודע על מי אני מדברת, אם מישהו מכיר, אם למישהו יש קשר עם ``הנהלת כוח-אדם`` של ``בנק-לאומי``, ויכול לעזור לי לאתרו, אנא צרו עימי קשר. אבל, באמת, רק מי שיודע / יכול. אודה ואוקיר כל עזרה ! ! ! כל עזרה תהיה לי לעזר רב ! ! !
הנני מחפשת נ-ו-א-ש-ו-ת אדם, שעבד עימי בבנק-לאומי, סניף איינשטיין 833 ברמת-אביב. בשנת 1983. עבד על הטלר. עבדתי כפקידה כתבנית. הגיע זמן קצר לפניי שעזבתי. לרוע-המזל אינני יודעת, שם פרטי, שם משפחה, מה שמקשה שבעתיים לחפש. התיאורים שאני יכולה לתת הם : כשהגיע לסניף היה בחור צעיר (אחריי שירות צבאי), היום צריך להיות, בסביבות הארבעים. רזה. נאה עד מאוד. צבע שיער, בלונדיני, שטני (בהיר / לא כהה). מעשן ; הייתי נוהגת להעלים את הסיגריות + המצית. התנהל מירדף בכל הסניף (בקומה העליונה / בקומה התחתונה), כשלא הזחרתי את המבוקש, היה קופץ לסופר שנמצא במרחק דקות הליכה מהסניף. ביומי האחרון לעבודה בסניף, עובדיי המחלקה קנו לי מתנה למזכרת, קרא קרא בקול ידידותי, ``היי כפרה . . .`` למרות, שעברו כ``כ הרבה שנים מאז, אני זוכרת כאילו זה ארע אתמול . . . ! ! ! ייצרתי קשר עם ``הנהלת כוח-אדם`` של ``בנק-לאומי``, אף אחד לא מוכן לעזור לי לאתרו וייתרה מזו, אני זוכה לאטימות, קשיחות, נימה לא סימפטית, ואף עלבונות (מיותר לציין את ההרגשה). ייצרתי קשר עם העובדים שעבדו עימנו באותה תקופה בסניף ועדיין עובדים שם. ייצרתי קשר עם עובדים שעבדו באותה תקופה בסניף, אך, עובדים היום בסניפים אחרים. אף אחד לא זוכר, לא יודע, לא היה בן-אדם שקל לשכוח אותו (היה לו יופי שקשה להתעלם ממנו) . . . ביזבזתי ה-מ-ו-ן אנרגיה בנסיון לאתרו, זמן שבא על חשבון אחרים / על חשבוני, אינספור טלפונים, התקשוריות בפקס, באינטרנט, והנה אני מנסה את ``כוחי`` גם כאן. מצב-רוחי ירוד רוב הזמן (דבר שמשפיע על האחרים). שנתי נודדת. אם אתה עצמך ניתקל בהודעה זו, כפי שאני מאוד מאוד מחיילת לכך, אם מישהו יודע על מי אני מדברת, אם מישהו מכיר, אם למישהו יש קשר עם ``הנהלת כוח-אדם`` של ``בנק-לאומי``, ויכול לעזור לי לאתרו, אנא צרו עימי קשר. אבל, באמת, רק מי שיודע / יכול. אודה ואוקיר כל עזרה ! ! ! כל עזרה תהיה לי לעזר רב ! ! !