חיפוש אוטו בתקציב של 55,000

חיפוש אוטו בתקציב של 55,000

ש"ח בערך מאוד חשוב שיהיה: בטיחותי אמין ואם אפשר אז גם חסכוני בדלק. מעל הכל- הבטיחות. יש חיה כזו? איפה אני יכולה להתחיל לחפש בכלל? מקריאה פה בפורום אני מבינה שעדיף רק מידיים פרטיות ולא סוחרים כדוגמת אוטו דיל וכו'..נכון?
 

enigo

New member
מגאן, פוקוס, 307

כולן בטוחות מאוד, עם יתרון למגאן (בתנאי שיש לה שש כריות) וקיימות בתקציב האמור למיטב זכרוני. מבחינת אמינות הפוקוס מובילה לפי הנתונים מחו"ל.
 
רגע..אתה רץ מהר מידי ../images/Emo13.gif

לא אני ולא בעלי מי יודע מה מתמצאים.... 307? הכוונה לפז'ו? על אילו שנתונים דיברת? ואיפה לחפש? בלוחות יד שניה ברשת? המון תודה!
 

enigo

New member
אכן פיז'ו

שנתונים - לפי המחירון והמצאי בשוק לוחות יד שניה הן בהחלט הכיוון הנכון לחפש אוטו משומש
 

udib123456

New member
תגובה לגבי רכב בתקציב 55,000 שקל...

בתור אחד שנהג על כל משפחתית אפשרית בסכום זה (שזה כולל פוקוס, 307, מגאן, קורולה, אימפרזה, סיביק, בורה, גולף, סיטרואן קסארה) התשובה שלי = אופל אסטרה חד משמעית בלי היסוס בכלל. האופל אסטרה טובה בכ 3-4 מכווווווווווול הרשימה המכובדת הזאת, אחרי שנהגתי עליה ממש לא היה הרבה מה להשוות לאחרים, היא בוודאות הנוחה והנעימה ביותר לנוסעים ולנהג, היא המאסיבית ביותר, היא המהירה ביותר (קל ובטוח יותר לעקוף איתה), היא היציבה ביותר (נותנת ביטחון עצום לנהג/ת) וגם בין המרווחות ביותר עם תא מטען פונקצונאלי וגדול ותא נוסעים מרווח. בקיצור אם ברצונך לרכוש את הרכב הטוב ביותר על 55,000 שקל אז זה הרכב. עדיפות לגירסת CDX (היותר מפוארת עם חלונות חשמל ו 5 כריות ראש), בכל מקרה זה הרכב הטוב ביותר. אם תרצי לשאול שאלות אשמח לענות לך מנסיון שצברתי בהצלחה...
 

enigo

New member
מרווחת יותר מפוקוס ומגאן?

נוחה יותר מקסארה? כנראה שנסעת במכוניות לא תקינות ויש לך הגדרה מוזרה למושג "מרחב". לא שאני חושב שהאסטרה היא מכונית רעה, ממש לא - היא אפילו קניה לא רעה בשל "הזנחתה" בשוק המשומשות, אבל מכאן ועד הכתרים שאתה קושר לה הדרך עוד ארוכה.
 
מבקש פרטים נוספים על האסטרה

היי, הייתי שמח לשמוע יותר על האסטרה, שלא נלקחה עד עכשיו בחשבון (אני מחפש רכב וגמיש מאוד עם האפשרויות), מהסיבות שציינתה, גם/ במיוחד על זו עם מנוע דיזל. מכונית לנוסע יחיד רוב מוחלט של הזמן, בערך שלוש פעמים בשבוע חיפה-הרצליה. כרגע חושב על פונטו 2004 מסיבות של חיסכון שחשוב לי מאוד (הנוכחית שלי פונטו שנת 96 עם 211K ק"מ הוכיחה את עצמה מעל ומעבר בשמונה השנים האחרונות) וגם בשל המהירות שבא אוכל למצוא אחת (די ירדתי מיאריס בשל כך) אבל שוקל לקפוץ קצת יותר רחוק לצורך הנוחות (מזגן של מנוע גדול, אוטומט, ואם יש בקרת שיוט בכלל יתרון ענק) לא מת על הגדלת ההוצאה אבל אני יכול להסתדר.. התקציב כאמור יכול להתגמש תודה לכל המשיבים- ליאור
 

שי ז.

New member
תה מתעלם מנתון חשוב וזה שהרבה מאוד

מנועים של אסטרות החזירו נשמתם לבורא עוד לפני שמלאו להם 100,000 ק"מ. חוץ מזה האסטרה היא רכב טב אבל מאוד בינוני. הנוחות ממוצעת בלבד (ונופלת מהצרפתיות), מרחב פנימי ברמה של הגוף/בורה שזה ממש לא מרווח כמו המגאן וה 307, בקשר למהירה יש לך טעות הקלדה (היית צריך לכתוב שקל לעקוף אותה ולא שקל לעקוף איתה), היא יציבה בעך כמו כל האחרות. לא פחות ולא יותר. בקשר למאסיביות זה שטויות כי מה שקובע הוא מבחן הריסוק ולא כמה הפח עבה או האוטו נראה מאסיבי.
 

11niv1

New member
זה אתה דני ??

אשר בפורום YNET משבח ומהלל ללא קץ את האסטרה ?? הניסוח והמלל זהים, סביר להניח שאכן מדובר בדני.. בקיצור, רכב בינוני לטובה ורעה, ויש טובים הרבה יותר ממנו. אם מדובר על רכבי דיזל, האסטרה אינה מצטיינת באמינות עם מנוע זה, ועדיפות הרבה יותר הצרפתיות , ולחיסכון גדול הרבה יותר עם גיר ידני. נסה למצוא מאגאן , 307 בשנתונים 2004 , לרכב דיזל זה אפשרי בהחלט. מה עם טנדרוני דיזל כמו הקנגו והברלינו ?? אופציות מענינות וחסכוניות ביותר.
 

nepet

New member
אין 307 משנת 2004

בתקציב של 55000 ש"ח . הדגם הפשוט לדעתי נע בסביבות 85000 ש"ח , אוטומט . ידני יעלה אולי 7000 ש"ח פחות .
 
למעלה